D66 met Jetten! 👍quote:Op zondag 1 maart 2026 05:28 schreef Werkperd het volgende:
- Ze vermoorden staatsleiders van andere landen wanneer ze willen
- Ze ontvoeren staatsleiders van andere landen wanneer ze willen
- Ze vermoorden vrouwen, kinderen, bejaarden wanneer ze willen
- Ze doen alles wat ze willen
Wie gaat schurkenstaat Amerika/Israel stoppen?
CNNquote:Iranian state media have confirmed the country’s top general and a key adviser to the late supreme leader have both been killed in the US and Israeli attacks on the country.
Admiral Ali Shamkhani, who was a key advisor to Ayatollah Ali Khamenei and secretary of Iran’s Defense Council, and Major General Pakpour, the Commander-in-Chief of the elite Iran Revolutionary Guards Corp (IRGC), were both killed on Saturday, said state affiliated news agency IRNA.
Nog aan gedacht vandaag, Of die aan de beurt is betwijfel ik vanwege hun kernwapenarsenaal.quote:
Palantir?quote:Op zondag 1 maart 2026 05:28 schreef Werkperd het volgende:
VS/Israelgodenquote:Op zondag 1 maart 2026 05:27 schreef TheJanitor het volgende:
Tijd om te slapen. Wat een prachtige dag. Hopelijk morgen nog meer goed nieuws van onze helden
Als je niet MAGA bent, maar wel in die domme oorlogszuchtige propaganda van Trump dan is er iets goed mis.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben geen MAGA.
Ik ben wel iemand die snel doorziet wanneer je wederom met je grijsgedraaide 'Het Westen/Israël is de grote Satan'-gereutel komt, onder het mom van 'Ik ben een lief vredesduifje".
Noord-Korea, Nederland, Frankrijk, Rusland, Duitsland, India.quote:Op zondag 1 maart 2026 05:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nog aan gedacht vandaag, Of die aan de beurt is betwijfel ik vanwege hun kernwapenarsenaal.
Waar ik wel een maandloon om durf te verwedden is dat die dikkop met samengeknepen poepertje alles zit te volgen en zich beseft dat ie buiten Rusland en China steeds minder vrienden overhoud.
Val jij even door de mand als Russische/Iraanse bot.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is fake news.
ik heb net al een video gezien met zijn toespraak. Dus wat lult die Zionist precies?
Ja het doel daarvan ontgaat mij ook. Sympathie kweken ze er niet mee.quote:Op zondag 1 maart 2026 01:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
Bahrein aanvallen, VAE aanvallen, Qatar aanvallen, Koeweit aanvallen, de straat van Hormuz blokkeren. De strategie van Iran lijkt gericht te zijn op zoveel mogelijk economische schade toebrengen aan de toeristische- en olie-industrie.
De EU!quote:Op zondag 1 maart 2026 05:28 schreef Werkperd het volgende:
Israël heeft Donald Dutroux gekozen.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we Flopje Jetten sturen anders om daar orde op zaken te stellen?
Lijkt me niet. Dan vliegen de kernwapens in het rond en dat riskeert WW 3 want dat gaat China niet pikken.quote:
watquote:Op zondag 1 maart 2026 07:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noord-Korea, Nederland, Frankrijk, Rusland, Duitsland, India.
Allemaal landen met kernwapens of kennis daarvoor.
Die gaan er volgens Trumps achterlijke redenen allemaal aan. Moet wel.
Hier mee aanzetten en dan de arrogantie te hebben om anderen voor ongeinformeerd uit te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
kan ook AI zijn, maar daar wil ik even vanaf zijn..
Want dat is moeilijk te verifieren vandaag de dag..
Er zijn ook Israelische media die zeiden dat het een vooraf opgenomen speech zou zijn. Maar zo ken ik er nog meer. Dan kan straks Satanyahu een speech geven en kan iedereen ook claimen dat het vooraf is opgenomen en dat de man al drie jaar dood is..
Jouw zoute tranen om het heengaan van jouw grote leider proeven echt heerlijk. Ga alsjeblieft door met deze frustratie posts, je maakt mijn zondag nu al goed !quote:Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef bianconeri het volgende:
Je zou toch verwachten dat de MAGA groep op FOK! inmiddels wel eens gekapt is en met zijn eigen leugens is opgerot.....
Maar nee hoor. De MAGA groep is nog altijd troep aan het posten op FOK!.
Alles om maar de grote baas op de wereld te blijven spelen.
Ah, vandaar dat ik al meermaals gezegd heb dat hij een slechte leider is.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Jouw zoute tranen om het heengaan van jouw grote leider proeven echt heerlijk.
Nou, dat zegt Trump toch?quote:
weet niet waar je waanidee vandaan komt dat ik een maga fan ben. Je ziet ze weer eens vliegen.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik al meermaals gezegd heb dat hij een slechte leider is.
Ga lekker ergens anders trollen joh.
[..]
Nou, dat zegt Trump toch?
Landen mogen geen kernwapens hebben en krijgen. Stel dat een land er kans op heeft, dan krijgen ze bommen.
Nou dan moet dat toch ook gelden voor alle andere landen?
Of geef je nu eindelijk toe dat je grote MAGA god wat doms zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |