abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220219028
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220219086
Sanneke paar stories eerder: alles dit jaar staat in teken van het nieuwe huis.
Ook Sanneke paar stories later: we gaan eerder stoppen in het huis om wat lekkers te eten bij mijn moeder voor mijn verjaardag.

Hoevaak wil je ook benoemen dat je jarig bent morgen. Zodat mensen niet zonder lege handen komen helpen?
pi_220219089
Vier uur geleden moest Sanneke nog beginnen met klussen en nu is ze weer klaar. Morgen gaat ze niet.
Morgen zal ze wel janken omdat ze jarig is en haar verjaardag niet gevierd wordt.
Ik wil blijven.
pi_220219128
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Vier uur geleden moest Sanneke nog beginnen met klussen en nu is ze weer klaar. Morgen gaat ze niet.
Morgen zal ze wel janken omdat ze jarig is en haar verjaardag niet gevierd wordt.
Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.
pi_220219152
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.
Ik zeg het steeds: kan wel/wil niet.
Ze is een dreinende peuter; janken totdat ze haar zin krijgt.
Ik wil blijven.
pi_220219158
Tjongejonge wat een lamlendig gedoe daar bij Sanneke. Ze zijn ook echt beiden liever lui dan moe.....
Als Sanneke vandaag 1,5 uur effectief heeft geklust dan is het veel denk ik.
pi_220219319
En dan heb je vandaag iemand die wil helpen, zet er dan juist vandaag even wat gas op. Helemaal als je morgen ook niet echt van plan bent iets te doen. Die vloer er dit weekend in, gaat hem niet worden.
pi_220219380
Er komen morgen veel mensen helpen en Sanneke zit eraan te denken om dan even taart te halen.
Sanneke: als mensen komen helpen is het niet meer dan normaal dat jij voor de catering zorgt. Maak een grote pan soep, haal broodjes etc. Die mensen zijn daar op hun vrije zondag bezig zodat JIJ daar over twee weken op de bank kunt ploffen.

En die taart? Dat je daarover nadenkt zegt genoeg. Het is éénrichtingsverkeer. Alles richting Sanneke.
Ik wil blijven.
pi_220219385
In de tijd dat ze een storie volkletst had ze de roze vlek uit het plafond even kunnen bijtippen met witsel.
En hoezo is ze er morgen niet bij? Laat Mijan lekker bij je moeder als je daar toch aan gaat schuiven voor het eten
pi_220219427
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef Earring het volgende:
In de tijd dat ze een storie volkletst had ze de roze vlek uit het plafond even kunnen bijtippen met witsel.
En hoezo is ze er morgen niet bij? Laat Mijan lekker bij je moeder als je daar toch aan gaat schuiven voor het eten
Moe van vandaag. En geen zin.
pi_220219430
Jeetje, die Sanneke.. Vandaag kan Dion niet klussen want hij wil een paar uurtjes met zn kind zijn. Oke, zou mijn planning niet zijn maar kan ik nog wel een heel klein beetje in mee gaan als die man al alle dagen na zn werk bezig is geweest in dat huis.
Sanneke gaat vandaag met hulp van een vreemde, die ze van insta kent , "knallen" in het huis. Ze heeft geen zin , ze heeft zo geen zin dat ze er buikpijn van heeft. Ze heeft inmiddels 2 uurtjes door gebracht in het huis, ze heeft glazen naar het huis gebracht met kersjes erop.
Morgen is ze jarig, ze gaat dan niet klussen in het huis, ze gaan morgen sowieso eerder stoppen met klussen want Sanneke moet dan wat lekkers gaan eten. Mensen komen morgen helpen klussen in haar huis, misschien moet ze wat taart of zo voor ze halen? Ja!! Dat moet je ja! Is toch wel godnondeju het minste wat je kan doen hè!

AM loopt weer langs wat uitgestorven boekwinkels te leuren met klompjes sleutel hangers en kaartjes waarop Jet en Lot hebben gekrabbeld. Er komt weer een halve kip en paardenkop op af. Gelukkig zijn er wel 2 vrouwtjes op hun vrije zaterdagmiddag langs AM en haar statafel komen rollen, die moeten natuurlijk meteen gefotografeerd worden als bewijs dat er echt nog wel iets van aanloop is. AM, die ons wel even gaat leren hoe we moeten plannen en hoe we ons gezin moeten managen, loopt op sloffen want ze heeft niet kunnen inplannen die even om te wisselen voor normale schoenen.
Je blijft je verbazen met die influencers.
pi_220219442
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Er komen morgen veel mensen helpen en Sanneke zit eraan te denken om dan even taart te halen.
Sanneke: als mensen komen helpen is het niet meer dan normaal dat jij voor de catering zorgt. Maak een grote pan soep, haal broodjes etc. Die mensen zijn daar op hun vrije zondag bezig zodat JIJ daar over twee weken op de bank kunt ploffen.

En die taart? Dat je daarover nadenkt zegt genoeg. Het is éénrichtingsverkeer. Alles richting Sanneke.
Niemand heeft dit haar verteld 🫣
pi_220219482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niemand heeft dit haar verteld 🫣
Dan weet ze het nu🙂
Ik wil blijven.
pi_220219499
Bizar Sanneke en Dion.

Echt 2 kleuters met een kind. :')

Ja ik vind dat Dion Sanneke haar gedrag in stand houd, ondanks hij wat meer zijn best doet. En doordat hij haar zo laat gaan is dat net zo fout.
Als ik mezelf zo had gedragen toen ik nog een gezonde vrouw was, dan zou mijn man er zeker iets van zeggen.
Ik heb altijd geholpen toen ik nog kon met klussen in huis. En dat was elk vrij minuutje dat wij daar waren.
En je kunt echt veel zelf, als je maar wilt. Genoeg youtube how to filmpjes. Maar Sanneke is zoals de titel al zegt, liever lui dan moe. Echt bizar. En dat Dion het allemaal laat gebeuren vind ik helemaal triest.

Zij halen niet het beste bij elkaar naar boven om eerlijk te zijn.

En inderdaad... als mensen bij je komen klussen zorg jij voor de catering. Dat is het minste wat je kunt doen. Lekkere broodjes, lekker drinken etc. Echt te bizar dat ik bij haar het gevoel heb dat mensen daar hun eigen broodjes mee moeten nemen... 😐

[ Bericht 13% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-02-2026 14:49:39 ]
pi_220219545
Sanneke is in mijn ogen gewoon een lui egoïstisch persoon!
Ga gewoon ff helpen, kind van 1 merkt echt niet dat je er een paar uur niet bent! Regel eten en drinken voor de klussers

En eigenlijk geef ik Dion gelijk, laat haar maar even wat doen
Nu zit ze met dure glazen te leuren die betaald zijn door tikkies
pi_220219550
Vorig jaar waren iedere keer, foto's en filmpjes van de rijen bij Am.

Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.

Zegt mij genoeg.

Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Daar heb ik wel respect voor.
pi_220219658
"misschien ik wel taart ofzo regelen"

Als mensen komen helpen dan moet je altijd van alles regelen: drinken, broodjes, lekkers.
Dat deed ik zelfs voor de werklui.

Mensen komen jou helpen in hun vrije tijd, die moet je in de watten leggen!
pi_220219727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:46 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar waren iedere keer, foto's en filmpjes van de rijen bij Am.

Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.

Zegt mij genoeg.

Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Daar heb ik wel respect voor.
Ze komen aanlopen in lege boekwinkels, er staat nog geen rij te wachten. Net als in Maastricht. En ze filmt wel, maar zo dat je niet ziet dat er geen kip op af komt, zelfs geen volgmoeke. En de uitgever was er ook. Die heeft dan ook gelijk gezien hoe druk het is ...
pi_220219796
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat zij een tikkie opent en er dan van die veel te dure glazen voor gaat kopen en twijfelt over zo'n veel te dure dweil. Meid, ga zorgen dat je de basisdingen regelt! Neem je oude glazen, borden, dweil mee uit je vorige huis en kijk vanuit daar weer verder.
Zodra er weer (zelf verdiend) geld is, dan kan je kijken naar dit soort dingen.
pi_220219836
Vraag me af of degene in ons topic (sorry, username even kwijt) al spijt heeft van haar donatie aan Sanneke...
pi_220219958
Nu dwarrelen ze weer in de Xenos, echt had die tijd gebruikt om te schuren
Tis een stel hoor
pi_220220022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Nu dwarrelen ze weer in de Xenos, echt had die tijd gebruikt om te schuren
Tis een stel hoor
Dwarrelen door de Xenox 🤣
Maar hè, daar hebben ze glitter kroozants hoor, dat mag je niet missen natuurlijk.
pi_220220038
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:18 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dwarrelen door de Xenox 🤣
Maar hè, daar hebben ze glitter kroozants hoor, dat mag je niet missen natuurlijk.
Ja zo noem ik het maar, zie ze ook echt dwarrelen

Nutteloze dingen doen

Ja echt een prioriteit, pfff 🤣🤣🤣🤣
pi_220220040
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:05 schreef Nieve het volgende:
Vraag me af of degene in ons topic (sorry, username even kwijt) al spijt heeft van haar donatie aan Sanneke...
Nee hoor, want ik geef geen geld waarmee iets specifieks gekocht moet worden. Ik geef geld als steuntje in de rug. Wat ze met het geld doet, moet ze zelf weten.

Ik hoor wel eens van mensen dat ze anderen geld lenen, maar dan wel lopen janken omdat X of Y een dagje weg is geweest. Alsof een lening een donatie direct ook aangeeft wat iemand wel of niet met het geld mag doen.
pi_220220071
Echt hoe ben je niet elk vrij moment bezig in je nieuwe huis. Ik snap hier oprecht helemaal niks van. Mensen die daar gaan helpen zijn knettergek. Mevrouw steekt zelf geen poot uit!
pi_220220099
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:01 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat zij een tikkie opent en er dan van die veel te dure glazen voor gaat kopen en twijfelt over zo'n veel te dure dweil. Meid, ga zorgen dat je de basisdingen regelt! Neem je oude glazen, borden, dweil mee uit je vorige huis en kijk vanuit daar weer verder.
Zodra er weer (zelf verdiend) geld is, dan kan je kijken naar dit soort dingen.
Die heeft ze niet he, ze heeft nog nooit gedweild nl 🫢

[ Bericht 0% gewijzigd door Earring op 28-02-2026 18:30:18 ]
pi_220220458
Ik krijg vooral een enorme error dat ze zo moeilijk doet over die kraskaarten.
1.) ze kan dingen niet vinden en vind dat AH ze op een plek bij elkaar moet zetten.
2.) ze stond voor schut omdat mensen haar de kaartjes geven maar ze vervolgens zelf halen en ze controle kreeg.
Dat je dit plaatst zonder je kapot te schamen….

Je KRIJGT die kaartjes GRATIS en gaat zeuren dat je die producten moet zoeken?
En dat de ander ze dan zelf al haalt; karma. Misschien wil men je wat leren?

En vervolgens zie ik dan dat er druk gezocht en geshopt word voor decoratie..? Meid, je zegt gister nog dat je daar niet mee bezig moet gaan want dat is bijzaak: dat kon je dus bedenken. Waar is het mis gegaan?

Dat je dergelijke dingen doet, en overweegt zo’n dweil stofzuig combi te kopen zodat je daar nu vast plezier van hebt.. (en daarna kan klagen dat ie stuk is, want niemand had je verteld dat ze niet als bouw stofzuiger gebruikt mogen worden)
Dat je het doet en overweegt is 1. Maar echt, het zou jezelf erg veel commentaar besparen als je dat niet online plaatste. Wellicht had Dion samen met M boodschappen kunnen doen, en had zij nog even kunnen knallen.
Want dat knallen van haar, bestaat uit glazen uitpakken en een muurtje doen ofzo?
Vergeten dat ze ergens rond 12-14 maart over wil zeker.
pi_220220492
Tsjongejonge, toen wij van een huur- naar een koopwoning ging hadden we twee weken de tijd om te verhuizen omdat we anders een maand dubbele lasten hadden. Het was geloof ik net voor pinksteren toen. We hebben elk vrij uurtje ingeleverd en hadden ook een baby van 10/11 maanden op dat moment. Alles was minutieus geregeld, de woonkamer was nog niet eens klaar toen we het huis betrokken (alles was gedateerd en hebben zelf vloeren etc gelegd) maar we hebben wel gezorgd dat we één kamer hadden met een bed, wieg en tv en hadden in de woonkamer een plastic tuinset opgezet voor het eten. We hebben een amand zo geleefd maar juist omdat het zo knus was heb ik er goede herinneringen aan. We zorgden dat eerst de basis af was (stucen, vloeren, verfen) en zijn toen gaan inrichten en druk gaan maken om de details. Voor alle helpers zorgde ik elke dag voor broodjes, drinken en lekkere snacks.

Sanneke heeft de prio's echt totaal verkeerd. Maarja, wat wil je als je al jaren niet meer echt in de realiteit leeft.
pi_220220549
Nou Sanneke geef jouw tompoes aan de visite, wat een geneuzel
En bloemen waarom? Geef haar een paar verhuisdozen 🤣
pi_220220616
En vanavond komt natuurlijk een story dat het vandaag allemaal te veel is geworden in combinatie met haar autisme.
pi_220220701
Sanneke had met haar luie reet ook Dion kunnen helpen. Dan was die tompoes ook niet gevallen. Man man wat een mensen... :')
pi_220220844
Bij dbm ligt vandaag de focus op rusten.

In tegenstelling tot de rest van de week waarin ze zo hard getraind heeft? 😂
pi_220221039
Dion heeft zijn handen vol en madam blijft gewoon filmen. Vooral niet de deur open doen hoor stel je voor dat je van je zuignap af moet |:(
pi_220221067
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
pi_220221112
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
Die is toch niet goed, wat een figuur.
pi_220221198
quote:
Heb afgelopen week bijna niet bij de fluflus's op hun Insta gegluurd vanwege vakantie. Had alweer spijt dat ik net gekeken heb. Meine gute, zij is echt raar. Dat geschreeuw tegen die kleine jongen, het wanhopig jengelen en hengelen over haar verjaardag en die tompoucen. En laten we het maar niet hebben over haar klus-inspanningen 🫣
pi_220221231
quote:
Sprakeloos. Echt... Het is een vrouw met autisme maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100. Ik gun haar echt goede therapie en een goede psycholoog.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-02-2026 18:16:48 (Autist was niet zo netjes dus gewijzigd.) ]
pi_220221232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:52 schreef Lodelie het volgende:
"misschien ik wel taart ofzo regelen"

Als mensen komen helpen dan moet je altijd van alles regelen: drinken, broodjes, lekkers.
Dat deed ik zelfs voor de werklui.

Mensen komen jou helpen in hun vrije tijd, die moet je in de watten leggen!
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjes :D
Flessen fris, verse broodjes in het weekend, koeken voor tussendoor en een krat bier om de dag af te sluiten samen (liefst in de zon buiten, in zo’n zandbak die voor tuin moest doorgaan).
Zij overzien ook dit soort dingen niet denk ik -O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220221319
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef LeSage het volgende:

[..]
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjes :D
Flessen fris, verse broodjes in het weekend, koeken voor tussendoor en een krat bier om de dag af te sluiten samen (liefst in de zon buiten, in zo’n zandbak die voor tuin moest doorgaan).
Zij overzien ook dit soort dingen niet denk ik -O-
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak je open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze beiden niks geleerd hebben van hun ouders.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 28-02-2026 18:02:10 ]
Ik wil blijven.
pi_220221353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ze is gewoon aartslui, dat is allemaal veel te veel moeite.

Taart, voorgesneden in punten dat wil mss met heel veel gepuf en gezicht lukken. Als Dion de taart haalt dan.
pi_220221394
Het is 16 uur en ze zijn nu alweer in de keet , zittend op de bank. Hoezo? En wat heeft Sanneke gedaan in het huis met haar insta kennis?
Ik zie het niet gebeuren,14 maart tenzij Dion weken vrij neemt en hele dagen gaat klussen, dan wel. Eh en de vloeren zouden toch worden gelegd dit weekend?
pi_220221439
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Sprakeloos. Echt... Het is een autist maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100.
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.
Laten we niet verzanden in schelden.
pi_220221442
Voor de vele visite hebben ze de mini gebakjes gekocht van de albert heijn. Dat zijn er wel geteld 2x4. Dus 8 minus 1 verloren gebakje 7.
Zullen ze alleen dat krijgen morgen? Of laat Sanneke nog wel wat van zich zien morgen?
pi_220221450
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees
Gister in een storie versprak ze zich bijna, ze zei wat en kwam uiteindelijk toch op autisme, wellicht heeft ze meer en vertelt ze niet.
pi_220221488
JVP met haar spaghetti ruggengraat 🫠 Ze is even vergeten dat ze precies niks van die kleding zelf heeft betaald?

Viervankim is ook lekker met haar bacillen naar Ot&Sien.. Ze gaat wel door qua zorgen voor haar kinderen enz maar dit soort uitjes zou ik dan even uitstellen.
pi_220221521
Het is toch potverdomme net een aflevering van Knoop in je zakdoek waar we naar zitten te kijken. Jezus christus te paard
pi_220221597
En er komen vrienden die met het omdraaien van de kalender zien dat hun vriendin Sanneke jarig is.
Huhh dat noem ik dan kennissen want vrienden weten heus wel in welke maand je jarig bent
pi_220221629
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.
Laten we niet verzanden in schelden.
Ze heeft autisme en het zal allemaal wel overweldigend zijn daardoor maar alle innerlijke stuiterballen zijn na bijna twee weken neem ik aan toch wel gestopt zijn met stuiteren. Ze heeft al met Dion kunnen praten, met haar moeder en zelfs met het kleine mannetje (Al zal die niet veel terug gezegd hebben) dus dan zou er toch wel iets van besef moeten komen hoe zij kan bijdragen aan het klussen. (Desnoods alleen koffie/thee/Limonade en wat lekkers)

Mijn schoonvader heeft heel veel geklust hier in huis, ik zorgde altijd voor koek, koffie (zonder koffie deed hij niks 😂) en een lekker broodje tussen de middag. Ik kluste niet (had 2 kleine klussers rondlopen) nou ja een keer wat vasthouden ed maar koffie thee ed stond altijd klaar. (Inmiddels is hij er niet meer maar wat was dat een waardevolle tijd ❤)
pi_220221640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Kom op zeg ze is niet achterlijk
pi_220221673
Waarom zo’n gedoe over die verjaardag? Waarom is ze ‘dus’ niet aanwezig?
Waarom hecht ze er (dit jaar) zoveel waarde aan terwijl er nog zo veel moet gebeuren?

Doe als je er zit een 37-en-3 weken dag ofzo. Of een housewarming. En dat geef je dan op tijd door aan al je vrienden (..) en familie, zodat ze niet afhankelijk zijn van het omdraaien van een kalender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')