Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Vier uur geleden moest Sanneke nog beginnen met klussen en nu is ze weer klaar. Morgen gaat ze niet.
Morgen zal ze wel janken omdat ze jarig is en haar verjaardag niet gevierd wordt.
Ik zeg het steeds: kan wel/wil niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er zit echt geen enkele motivatie in om iets te doen, of even door te werken. Je bent er nu, kom op chopchop. Ze is alleen maar bezig met bijzaken, lekker straks die dweil bestellen, dan heeft ze in ieder geval haar geluksmomentje weer gehad, kan ze er voorlopig een paar uur tegenaan, daarna snel weer instorten.
Moe van vandaag. En geen zin.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef Earring het volgende:
In de tijd dat ze een storie volkletst had ze de roze vlek uit het plafond even kunnen bijtippen met witsel.
En hoezo is ze er morgen niet bij? Laat Mijan lekker bij je moeder als je daar toch aan gaat schuiven voor het eten
Niemand heeft dit haar verteld 🫣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Er komen morgen veel mensen helpen en Sanneke zit eraan te denken om dan even taart te halen.
Sanneke: als mensen komen helpen is het niet meer dan normaal dat jij voor de catering zorgt. Maak een grote pan soep, haal broodjes etc. Die mensen zijn daar op hun vrije zondag bezig zodat JIJ daar over twee weken op de bank kunt ploffen.
En die taart? Dat je daarover nadenkt zegt genoeg. Het is éénrichtingsverkeer. Alles richting Sanneke.
Dan weet ze het nu🙂quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niemand heeft dit haar verteld 🫣
Ze komen aanlopen in lege boekwinkels, er staat nog geen rij te wachten. Net als in Maastricht. En ze filmt wel, maar zo dat je niet ziet dat er geen kip op af komt, zelfs geen volgmoeke. En de uitgever was er ook. Die heeft dan ook gelijk gezien hoe druk het is ...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:46 schreef Lodelie het volgende:
Vorig jaar waren iedere keer, foto's en filmpjes van de rijen bij Am.
Dit jaar is er nog geen enkel filmpje of foto gepost, behalve dan een enkele selfie waarbij je niks ziet van de winkel of de aanloop.
Zegt mij genoeg.
Ik weet van bijv Roy Donders en Lelsie van Gooische moeders, dat er geen hond op hun signeersessie af kwam. Dat hebben ze met de nodige zelfspot of nederigheid gepost.
Daar heb ik wel respect voor.
Dwarrelen door de Xenox 🤣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:14 schreef Moppie1982 het volgende:
Nu dwarrelen ze weer in de Xenos, echt had die tijd gebruikt om te schuren
Tis een stel hoor
Ja zo noem ik het maar, zie ze ook echt dwarrelenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dwarrelen door de Xenox 🤣
Maar hè, daar hebben ze glitter kroozants hoor, dat mag je niet missen natuurlijk.
Nee hoor, want ik geef geen geld waarmee iets specifieks gekocht moet worden. Ik geef geld als steuntje in de rug. Wat ze met het geld doet, moet ze zelf weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:05 schreef Nieve het volgende:
Vraag me af of degene in ons topic (sorry, username even kwijt) al spijt heeft van haar donatie aan Sanneke...
Die heeft ze niet he, ze heeft nog nooit gedweild nl 🫢quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:01 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat zij een tikkie opent en er dan van die veel te dure glazen voor gaat kopen en twijfelt over zo'n veel te dure dweil. Meid, ga zorgen dat je de basisdingen regelt! Neem je oude glazen, borden, dweil mee uit je vorige huis en kijk vanuit daar weer verder.
Zodra er weer (zelf verdiend) geld is, dan kan je kijken naar dit soort dingen.
Die is toch niet goed, wat een figuur.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
Heb afgelopen week bijna niet bij de fluflus's op hun Insta gegluurd vanwege vakantie. Had alweer spijt dat ik net gekeken heb. Meine gute, zij is echt raar. Dat geschreeuw tegen die kleine jongen, het wanhopig jengelen en hengelen over haar verjaardag en die tompoucen. En laten we het maar niet hebben over haar klus-inspanningen 🫣quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Zo, schrokken jullie ook allemaal even t hoedje toen Sanneke, “je moeder” schreeuwde met grote ogen naar Mijan
Sprakeloos. Echt... Het is een vrouw met autisme maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100. Ik gun haar echt goede therapie en een goede psycholoog.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:41 schreef Jippiejappie het volgende:
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:52 schreef Lodelie het volgende:
"misschien ik wel taart ofzo regelen"
Als mensen komen helpen dan moet je altijd van alles regelen: drinken, broodjes, lekkers.
Dat deed ik zelfs voor de werklui.
Mensen komen jou helpen in hun vrije tijd, die moet je in de watten leggen!
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak je open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef LeSage het volgende:
[..]
Precies, in ons klushuis stond meteen een airfryer voor de worstenbroodjes![]()
Flessen fris, verse broodjes in het weekend, koeken voor tussendoor en een krat bier om de dag af te sluiten samen (liefst in de zon buiten, in zo’n zandbak die voor tuin moest doorgaan).
Zij overzien ook dit soort dingen niet denk ik
Ze is gewoon aartslui, dat is allemaal veel te veel moeite.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze beiden niks geleerd hebben van hun ouders.
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Sprakeloos. Echt... Het is een autist maar loopt de hele dag te schreeuwen en te blèren tegen haar kind. Echt niet 100.
Gister in een storie versprak ze zich bijna, ze zei wat en kwam uiteindelijk toch op autisme, wellicht heeft ze meer en vertelt ze niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees
Ze heeft autisme en het zal allemaal wel overweldigend zijn daardoor maar alle innerlijke stuiterballen zijn na bijna twee weken neem ik aan toch wel gestopt zijn met stuiteren. Ze heeft al met Dion kunnen praten, met haar moeder en zelfs met het kleine mannetje (Al zal die niet veel terug gezegd hebben) dus dan zou er toch wel iets van besef moeten komen hoe zij kan bijdragen aan het klussen. (Desnoods alleen koffie/thee/Limonade en wat lekkers)quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen autisme, er speelt meer vermoed ik als ik dit zo lees.
Laten we niet verzanden in schelden.
Kom op zeg ze is niet achterlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar er is toch wel iemand die ze iets kan vertellen, uitleggen. Om mijn part voordoen: kijk Sanneke, een zak bolletjes, die maak jr open, je snijdt de broodjes open, boter en beleg erop. Op een schaal en uitdelen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze beiden niks geleerd hebben van hun ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |