Ik hoop voor deze burgers van Iran dat ze terug kunnen naar een beter Iran en ben bang voor chaos.quote:
zou het beter zijn dan bommen gooien enzo of niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat de oproep tot een diplomatieke oplossing met Iran nogal naïef is.
Heb je BuZa niet gezien? Prins is daar meesterlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:29 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, of Kaag. Was tijdens de val van Kabul ook zo'n groot succes.
BuZa was dagenlang onbereikbaar onder haar 'leiding'.
geen idee maar de Epstein files gaan niet ineens wegquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het zal hem vast heel slecht uitkomen, dit.
Perfect Storm dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:34 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Mooi. Goed gedaan weer van Trump.
Dit is gespeeld, wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:34 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En laat de leeuw niet in zijn hempie staan![]()
![]()
*blaast op vuvuzela en zwaait met ratel
Nah.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:34 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Ja maar niemand weet hetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat kun je beter daar vragen lijkt me.
Was dat een serie? Ik kijk zulke dingen nooit eigenlijk. Alleen waargebeurde docu's op buitenlandse zenders.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je BuZa niet gezien? Prins is daar meesterlijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is gespeeld, wat gaan we nu kijken?
@:Zipportal
Ja, echt een aanrader, twee seizoenen genieten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Was dat een serie? Ik kijk zulke dingen nooit eigenlijk. Alleen waargebeurde docu's op buitenlandse zenders.
Ik zou als ik Jetten en/of de EU was daar geen uitspraken over doen na decennia lang bezuinigen op defensie. Houd je nu maar stil of spreek uit dat je je afzijdig houdt. De EU mag toekijken wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou het beter zijn dan bommen gooien enzo of niet?
Is ons probleem ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ik zou als ik Jetten en/of de EU was daar geen uitspraken over doen na decennia lang bezuinigen op defensie. Houd je nu maar stil of spreek uit dat je je afzijdig houdt. De EU mag toekijken wat er nu gebeurt.
Nu.nlquote:Buitenlandminister Oman: 'Ik ben ontzet'
Oman, het land dat de afgelopen periode bemiddelde tussen de Verenigde Staten en Iran, reageert kritisch op de Amerikaanse en Israëlische aanvallen op de islamitische republiek. Minister van Buitenlandse Zaken Badr Albusaidi schrijft op X dat de onderhandelingen worden ondermijnd. "Ik ben ontzet. Actieve en serieuze onderhandelingen zijn wederom ondermijnd. Noch de belangen van de Verenigde Staten, noch de zaak van de wereldvrede zijn hiermee gediend."
De minister zei ook te geboden voor de onschuldigen die zullen lijden onder het conflict. "Ik dring er bij de Verenigde Staten op aan om zich hier niet verder in te laten meeslepen. Dit is niet jullie oorlog." Albusaidi had vrijdag nog niet aangegeven dat er sprake was van een mogelijke doorbraak in de onderhandelingen over het Iraanse nucleaire programma.
Niemand weet het en niemand kan ons helpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kun je niet een Nederlandse ambassade bellen voor info? Wat een rotsituatie zeg!
Ik hoop dat je getankt hebt.....quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:34 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Nee, hoor. Want enkele maanden geleden toen Israel en Amerika naar eigen zeggen elke nucleaire bedreiging compleet te hebben vernietigd en het atoomprogramma decennia terug in de tijd te hebben gebombardeerd was die bedreiging toch al weg?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het zeker wel, met name als zulke landen ook nog de rest van de regio destabiliseren en Westerse bondgenoten terroriseren. Ik zou het eerder 'misdadig' en verwerpelijk willen noemen om niets te doen. Met name wetende dat Iran doodleuk kernwapens aan het ontwikkelen is, wat de verhoudingen natuurlijk totaal zou veranderen.
misschien iets te vroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |