Prima hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
jij schreef dat trump zei dat het de terugtrekking uit afghanistan met beleid moest gebeuren wat dus totaal een leugen was blijkend uit het verfieerbare nieuwsbericht. De rest van je betoog is hierna afleiding om maar je opzichtige leugen niet te hoeven erkennen.
Dat vind ik ook hoor. Maar ik zie niet in waarom Jetten dat op X zou moeten zetten. Gewoon een ter info berichtje 'ik heb het gezien' is in deze voldoendequote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Omdat Iran een door en door verrot regime heeft misschien? Ze zijn gevaarlijk voor de hele wereld met hun nucleaire ontwikkelingen en dat moet gestopt worden.
Ik heb een schijthekel aan Trump, maar ik vind deze actie om het regime omver te werpen en de bevolking hun vrijheden terug te geven van voor het Ayatollah-tijdperk goed.
Give 'em hell boys!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze grote kanonnen weer inzetten
Bekijk deze YouTube-video
Maar die drekrechters nog niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het vorige kabinet is al weg hoor.
Beetje whataboutism dit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toch iets wat je altijd in je achterhoofd houdt, dat de VS ze heeft als het op verdedigen van Groenland aan zou komen.
2500 man/vrouw personeel tegenover Taliban is niets, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Prima hoor.
Er waren nog 2500 troepen aanwezig toen Biden aantrad maar uiteraard is het de schuld van Trump.
Biden had zes maanden de tijd om de geleidelijke terugtrekking te coördineren maar we weten allemaal hoe het is afgelopen.
Altijd bruut inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze grote kanonnen weer inzetten
Bekijk deze YouTube-video
En de Taliban rukten veel en veel sneller op dan iedereen, inclusief zijzelf, ooit hadden verwacht, omdat het Afghaanse leger zo goed als geen enkele tegenstand bood.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2500 man/vrouw personeel tegenover Taliban is niets, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel.
Ze hebben veel materieel achter moeten laten omdat er onder Trump teveel personeel is teruggetrokken.
En die 2.500 die er nog waren hadden dan én stand moeten houden én tegelijkertijd een grote operatie moeten uitvoeren om zich met al het materieel terug te trekken. Gekkenwerk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de Taliban rukten veel en veel sneller op dan iedereen, inclusief zijzelf, ooit hadden verwacht, omdat het Afghaanse leger zo goed als geen enkele tegenstand bood.
Dat versnelde ook het een ander.
blonde pruik opzet, leavitt modus aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2500 man/vrouw personeel tegenover Taliban is niets, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel.
Voorlopig is het bericht van Trump dat hij niet wil dat ze een atoombom bouwen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:24 schreef the-eye het volgende:
Hulde voor de VS en Israel voor het veiliger maken van de wereld en het bevrijden van de Iraniers van hun kwaadaardige regime
Of dat kanon van de Duitsers in WO1 dat van zo ver schoot dat de Fransen dachten dat het uit een Zeppelin kwamquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd bruut inderdaad.
En dit waren nog niet eens de grootste kanonnen uit het slagschepen tijdperk. Yamato en Mushashi hadden die.
Heb de New Jersey gezien in het eggie, wat een impossant apparaat.
Kan niet meer toepassend zijn dan deze zaterdag:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:11 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Haha echt zo. Oude mannetjes die de levens van jonge mannen opofferen voor hun eigen gewin.
The Paris Gun.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of dat kanon van de Duitsers in WO1 dat van zo ver schoot dat de Fransen dachten dat het uit een Zeppelin kwam
De beste kanonnen zijn die van Grolschquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
The Paris Gun.
Of dat apparaat wat op Sevastopol is gebruikt in wo2, wat een eigen rails had. Of die de Fort Loncin heeft vernietigd in wo1, de Dikke Bertha. Van die laatste kan je het resultaat nog zien.
Ik doelde natuurlijk scheepskanonnen
En de oproep aan de Iraanse bevolking dat na de Amerikaanse en Israëlische acties ze het huidige regime over moeten nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voorlopig is het bericht van Trump dat hij niet wil dat ze een atoombom bouwen.
satelietverbindingen zullen wel werkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:34 schreef Starhopper het volgende:
Hoe komt de NOS eigk aan livebeelden uit Teheran? Internet is toch platgegooid door regime?
Starlink vanuit de ambassade?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:34 schreef Starhopper het volgende:
Hoe komt de NOS eigk aan livebeelden uit Teheran? Internet is toch platgegooid door regime?
Die zullen wellicht wel wat 'lokale journalisten' in dienst hebben genomen. Dat deed men in de Gazastrook ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:34 schreef Starhopper het volgende:
Robot Jetten, bedoel je.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor. Maar ik zie niet in waarom Jetten dat op X zou moeten zetten. Gewoon een ter info berichtje 'ik heb het gezien' is in deze voldoende
Die was toch juist afgepaktquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Starlink vanuit de ambassade?
Ze hebben gewoon 10.000 km UTP-kabel op rol meegenomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:34 schreef Starhopper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |