Nee helemaal niet, is juist keihard nodig, verbaas je maar over de post onder de jouwequote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kunnen we die vermoeiende links/rechts en woke/anti-woke discussie een keer hier buiten houden? Ook bij linkse partijen bestaat er geen sympathie voor dit kwaadaardige regime. Echt, tegenwoordig wordt die cultuuroorlog bij alles betrokken.
Ah een nieuwe mujaheddin creëren zoals de vs dat dat ook in Afghanistan deden bij de Russische bezetting. Dat is ook zo goed geëindigd dat we daar nu nog steeds de extremistische afsplitsingen van hebben zoals isis en al qaida.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik gok wapens uit delen en eigen proxys laten aanvallen met de VS als luchtmacht.
Maar ik denk dat er daar wel genoeg mensen zijn die dit ingrijpen volledig kansloos vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kunnen we die vermoeiende links/rechts en woke/anti-woke discussie een keer hier buiten houden? Ook bij linkse partijen bestaat er geen sympathie voor dit kwaadaardige regime. Echt, tegenwoordig wordt die cultuuroorlog bij alles betrokken.
Ja, want veel van die types volharden in hun domheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben benieuwd of Dom Links nog steeds met Palestijnse en Iraanse vlaggetjes gaat staan zwaaien.
Ik denk dat dit een van de doelwitten zal zijn, er betreft een speciale Basis Oghab 44 in Tehran te zijn ongetwijfeld een hoofd doel nadat de luchtverdediging is uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zullen de VS en israel toch echt de revolutionaire garde moeten decimeren anders zie we wederom massale slachtingen van ongewapende burgers.
Het is schokkend dat mensen anti-geweld en anti-kolonialisme zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, is juist keihard nodig, verbaas je maar over de post onder de jouwe
GoatTV offline?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:07 schreef GerryDV het volgende:
Internetuitval Teheran denk ik. Alle lovecams gingen stuk voor stuk offline net.
Ik zie hier alleen maar dom extreem racistisch rechts weer staan juichen om geweld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ja, want veel van die types volharden in hun domheid.
Hoho, je MOET juichen voor deze bombardementen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah een nieuwe mujaheddin creëren zoals de vs dat dat ook in Afghanistan deden bij de Russische bezetting. Dat is ook zo goed geëindigd dat we daar nu nog steeds de extremistische afsplitsingen van hebben zoals isis en al qaida.
Die willen net zoals de mensen hier het Iraanse volk bevrijden en staan niet achter het regime.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ja, want veel van die types volharden in hun domheid.
Dit conflict heeft niks met racisme te maken en het is geen geweld zonder reden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dom racistisch rechts weer gaat juichen om gruwelijk veel geweld.
Geweld zonder reden.
Jij hebt liever niet dat het iraanse volk vrij is?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar dom extreem racistisch rechts weer staan juichen om geweld.
Wil jij dat Iran nucleaire wapens heeft?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:06 schreef bianconeri het volgende:
Te gek voor woorden zeg dat ze dit echt doen....
Israël stelt zich alweer op als de agressor en de boze buurman.
Goh, waarom zou geen enkel land in die regio Israël mogen?
Gek hè als ze constant bommen op je gooien en overal land bezetten... Je verwacht het niet.
En Trump?
Wat een gek. Een heleboel ALS ALS ALS ALS redenen die hij geeft.
Iran heeft geen kernwapens. Maar mocht ook geen ontwikkelingen maken, want stel ze doen het wel??
Iran zou bezig zijn met lange afstandswapens die op Amerikaanse burger zouden komen. Ah ja sure.
Beetje een heel dom verhaal.
Waarom doet de VS dan niets tegen Rusland en Noord-Korea?
Dit slaat echt nergens op. En nee niemand is fan van het regime in Iran. Maar wie zijn wij om daar ons in te bemoeien?
Het zijn terroristen, ga aub in een ander land wonen, ik wil je hier helemaal niet hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is schokkend dat mensen anti-geweld en anti-kolonialisme zijn.
Goh... je zou maar pro geweld zijn.
En dan roepen dat anderen gek zijn. Wereld op zijn kop
Dat zijn een boel kruisrakettenquote:
Ja, maar die zullen er bij rechts ook zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er daar wel genoeg mensen zijn die dit ingrijpen volledig kansloos vinden.
Een slecht bestuur maakt nog niet dat het Westen overal maar mag bepalen wat ze willen.
De vorige keer waren die al actief. Tevens sponsoren de Israeli een groep Koerden en christenen dacht ik..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo zal het wel moeten ja, ik hoop dat ze al een tijdje bezig zijn met wapens uitdelen want als je daar nu nog mee moet beginnen....
Wie beweert bewijst.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar dom extreem racistisch rechts weer staan juichen om geweld.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
en het is geen geweld zonder reden.
Wat is die reden dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |