abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2026 @ 08:56:10 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220216224
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Sometimes crazy works.
Ja een beetje van achter je bureau bibberen is niet altijd het effectiefst hebben we in Europa gezien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 08:56:26 #127
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220216226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Net zoals ze hard bezig waren in Afghanistan maar bij vertrek het veilige kaartenhuis binnen 1 week in elkaar storte en de bevolking wederom met de extremisten opgescheept zit.

Net zoals Rusland al 4 jaar hard bezig is en zelfs met manschappen op de grond weinig bereiken?
Hoho, don't shoot the messenger. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220216229
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nee hij spoort de Iraanse bevolking aan deze aanval te gebruiken als kans voor een nieuwe toekomst. Stukje regime change.
Hij gaat een keer niet helemaal van de leuning af.
Samenhangend verhaal voor een keer.

This is the moment of action don't let it pass.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220216230
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Sometimes crazy works.
Waar Seal al over zong.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 08:58:01 #130
38496 Perrin
pi_220216233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Hij gaat een keer niet helemaal van de leuning af.
Samenhangend verhaal voor een keer.

This is the moment of action don't let it pass.
Duidelijk voorgelezen natuurlijk maar daardoor meteen een effectieve speech :P
pi_220216235
Ut geit aon
pi_220216236
twitter

Pahlavi zegt samengevat dat het Iraanse volk dichtbij de overwinning is en roept iedereen op om voor nu binnen te blijven en klaar te staan om regime change te bewerkstelligen als de bommenregen geweken is.
pi_220216237
Benieuwd of de Special Forces met boots on the ground de Nucleaire faciliteiten binnen gaan, ik denk zelf van wel :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220216240
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:58 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Pahlavi zegt samengevat dat het Iraanse volk dichtbij de overwinning is en roept iedereen op om voor nu binnen te blijven en klaar te staan om regime change te bewerkstelligen als de bommenregen geweken is.
Kijk Jetten, dat noemen we nog eens optimisme :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220216243
Trouwens wel een hele risicovolle oproep van Trump aan het Iraanse volk om weer in opstand te komen nu de Amerikanen ze 'helpen'. Want wat gaat de VS doen als, ondanks alle aanvallen, het regime nog steeds in staat is de demonstranten met bosjes tegelijk neer te schieten?

Of de Amerikanen gaat echt ook all out op de Iraanse revolutionaire garde.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 09:01:02 #136
38496 Perrin
pi_220216248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:58 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd of de Special Forces met boots on the ground de Nucleaire faciliteiten binnen gaan, ik denk zelf van wel :)
Ik denk dat ze het wel gaan proberen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 09:01:08 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220216250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Net zoals ze hard bezig waren in Afghanistan maar bij vertrek het veilige kaartenhuis binnen 1 week in elkaar storte en de bevolking wederom met de extremisten opgescheept zit.

Net zoals Rusland al 4 jaar hard bezig is en zelfs met manschappen op de grond weinig bereiken?
Dat denk ik ook maar aangezien ik de Iraanse bevolking toch wel een stuk intelligenter inschat dan die van Afghanistan zou het deze keer misschien ook wel beter af kunnen lopen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220216253
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:56 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ho ho, dat was Biden zijn fout. Trump had gezegd: langzaamaan terugtrekken. Dus niet op de wijze waarop Biden het aanpakte.
Hilarisch meteen in een BDS schieten en objectief verfierbare leugens roepen. _O-

Terwijl ome trump dit zelf gezegd heeft op 8 oct 2020.

WASHINGTON — The U.S. military was blindsided Thursday by President Donald Trump’s assertion that all U.S. troops will be out of Afghanistan by the end of the year
  zaterdag 28 februari 2026 @ 09:01:39 #139
38496 Perrin
pi_220216254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:59 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens wel een hele risicovolle oproep van Trump aan het Iraanse volk om weer in opstand te komen nu de Amerikanen ze 'helpen'. Want wat gaat de VS doen als, ondanks alle aanvallen, het regime nog steeds in staat is de demonstranten met bosjes tegelijk neer te schieten?

Ik denk dat dit all-in is. Ze willen nu echt van de ayatollahs af.
pi_220216255
quote:

Ik gok wapens uit delen en eigen proxys laten aanvallen met de VS als luchtmacht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220216256
quote:

Dat laatste, dat zegt Trump ook in z'n speech. Ze (Israel+VS) hebben nu tot doel het hele militaire apparaat van Iran weg te vagen.
pi_220216260
Ik ben benieuwd of Dom Links nog steeds met Palestijnse en Iraanse vlaggetjes gaat staan zwaaien.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 09:05:06 #143
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220216271
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik gok wapens uit delen en eigen proxys laten aanvallen met de VS als luchtmacht.
Zo zal het wel moeten ja, ik hoop dat ze al een tijdje bezig zijn met wapens uitdelen want als je daar nu nog mee moet beginnen....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zaterdag 28 februari 2026 @ 09:05:38 #144
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220216275
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben benieuwd of Dom Links nog steeds met Palestijnse en Iraanse vlaggetjes gaat staan zwaaien.
Queers for Khamenei. *O* *O* *O*

:')
pi_220216276
twitter

Wat vliegen die dingen laag over zeg :o
Zonder wrijving geen glans
pi_220216277
quote:
Kunnen we die vermoeiende links/rechts en woke/anti-woke discussie een keer hier buiten houden? Ook bij linkse partijen bestaat er geen sympathie voor dit kwaadaardige regime. Echt, tegenwoordig wordt die cultuuroorlog bij alles betrokken.
pi_220216281
Te gek voor woorden zeg dat ze dit echt doen....

Israël stelt zich alweer op als de agressor en de boze buurman.
Goh, waarom zou geen enkel land in die regio Israël mogen?
Gek hè als ze constant bommen op je gooien en overal land bezetten... Je verwacht het niet.

En Trump?
Wat een gek. Een heleboel ALS ALS ALS ALS redenen die hij geeft.

Iran heeft geen kernwapens. Maar mocht ook geen ontwikkelingen maken, want stel ze doen het wel??

Iran zou bezig zijn met lange afstandswapens die op Amerikaanse burger zouden komen. Ah ja sure.

Beetje een heel dom verhaal.
Waarom doet de VS dan niets tegen Rusland en Noord-Korea?

Dit slaat echt nergens op. En nee niemand is fan van het regime in Iran. Maar wie zijn wij om daar ons in te bemoeien?
pi_220216283
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:05 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Kunnen we die vermoeiende links/rechts en woke/anti-woke discussie een keer hier buiten houden? Ook bij linkse partijen bestaat er geen sympathie voor dit kwaadaardige regime. Echt, tegenwoordig wordt die cultuuroorlog bij alles betrokken.
Waar moet hij het anders over hebben dan?
pi_220216291
Internetuitval Teheran denk ik. Alle lovecams gingen stuk voor stuk offline net.
pi_220216293
quote:
Ik ben benieuwd of dom racistisch rechts weer gaat juichen om gruwelijk veel geweld.

Geweld zonder reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')