Ongelofelijk, ik heb het grootste gedeelte van het filmpje inmiddels bekeken en het is gewoon een speach die te volgen is. Inclusief referenties naar gebeurtenissen.quote:
Het is bizar idd, ongekend duidelijke toespraak. AI?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, ik heb het grootste gedeelte van het filmpje inmiddels bekeken en het is gewoon een speach die te volgen is. Inclusief referenties naar gebeurtenissen.
Valt me nog mee dat de Iraanse dictators en massamoordenaars niet weggevlucht zijn na de laatste stevige foei van Ursula von der Leyen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:45 schreef Breekfast het volgende:
Ben benieuwd welke einddoelen ze hebben gesteld. Als ze daadwerkelijk het hele regime weg willen hebben dan krijgen ze er nog een behoorlijke kluif aan.
Viel me voor zijn doen echt ontzettend mee, op enkele momenten na.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weer ouderwets totaal gestoord neem ik aan?
Dat was ook mijn grootste verbazing jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, ik heb het grootste gedeelte van het filmpje inmiddels bekeken en het is gewoon een speach die te volgen is. Inclusief referenties naar gebeurtenissen.
Dan zullen de VS en israel toch echt de revolutionaire garde moeten decimeren anders zie we wederom massale slachtingen van ongewapende burgers.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee hij spoort de Iraanse bevolking aan deze aanval te gebruiken als kans voor een nieuwe toekomst. Stukje regime change.
Alleen het stukje waar hij beweert dat hij in zijn eerste termijn de strijdkrachten weer heeft opgebouwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weer ouderwets totaal gestoord neem ik aan?
Daar zijn ze wel hard mee bezig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zullen de VS en israel toch echt de revolutionaire garde moeten decimeren anders zie we wederom massale slachtingen van ongewapende burgers.
Dat regime krijgen ze niet weg zolang de bevolking niet in opstand komt. Tenzij de VS met troepen binnenvallen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:45 schreef Breekfast het volgende:
Ben benieuwd welke einddoelen ze hebben gesteld. Als ze daadwerkelijk het hele regime weg willen hebben dan krijgen ze er nog een behoorlijke kluif aan.
Omdat hij een keer zijn text voorleest.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja die zal nog vaak worden teruggekeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Historische toespraak toch wel van Trump.
Die moeten hun land overnemen als dit voorbij isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
De laatste anderhalve minuut, wow. Spreekt de Iraniërs toe.
Net zoals ze hard bezig waren in Afghanistan maar bij vertrek het veilige kaartenhuis binnen 1 week in elkaar storte en de bevolking wederom met de extremisten opgescheept zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel hard mee bezig.
Vertaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Trump roept de Iraanse bevolking op om het regime te verjagen, maw dat gaan wij niet doen, no boots on the ground geen grondtroepen.
Ja vandaar ook die speech. Gedeeld doel van Trump én veel van de Iraanse bevolking is die ayatollahs van de troon stoten. Benieuwd of dat ook echt gaat lukken. Nu is idd de kans. En er zijn al veel Iraniërs voor gesneuveld in het recente verleden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Trump roept de Iraanse bevolking op om het regime te verjagen, maw dat gaan wij niet doen, no boots on the ground.
Grootste idioot van de afgelopen decennia.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:49 schreef Tjoent het volgende:
Trump is gewoon een eindbaas. Iemand moet het doen...
Sometimes crazy works.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Grootste idioot van de afgelopen decennia.
Ho ho, dat was Biden zijn fout. Trump had gezegd: langzaamaan terugtrekken. Dus niet op de wijze waarop Biden het aanpakte.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals ze hard bezig waren in Afghanistan maar bij vertrek het veilige kaartenhuis binnen 1 week in elkaar storte en de bevolking wederom met de extremisten opgescheept zit.
Net zoals Rusland al 4 jaar hard bezig is en zelfs met manschappen op de grond weinig bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |