Dit zijn exact Poetins woorden vier jaar geleden in 2022.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:35 schreef Perrin het volgende:
Een 4-daagse speciale militaire operatie zo te lezen.
[ x ]
Die hielden zich de vorige keer ook koest toch? Rusland is sowieso veel te druk met hun jacht naar modder.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
En hoe Rusland en China reageren.
Daar ga je weinig van horen bv wat wapen transfers maar die zijn al geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat bekend is dat deze luchtaanvallen uitgevoerd zijn door Israelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:28 schreef halfway het volgende:
Hoe doorzichtig weer van mannetje trump
Rusland houdt idd vrijwel geen vrienden over zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/(...)07-60f990058451#postquote:Trump confirms US involved in attack on Iran
Prio 1 idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Elke mogelijkheid om terug te slaan moet uitgeschakeld worden.
Hij draagt zijn oorlogspetje.quote:
Wat ik begreep van Skynews Live stream is dat de Iraanse Regering Hem in veiligheid had gebracht en dat hij ongedeerd is,quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:30 schreef Haags het volgende:
Khamenie voorstellen dat ze die tyfus lul weten te raken zo diep als ie zit onder de grond.
Laten we het hopen idd, maar de felste / sterkste demonstranten zijn vrees ik al weken geleden doodgeschoten...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:39 schreef raptorix het volgende:
En nu hopelijk ook het volk in opstand om de leiding af te zetten.
Die gaan dit veroordelen en daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
De laatste anderhalve minuut, wow. Spreekt de Iraniërs toe.quote:
Weer ouderwets totaal gestoord neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
De laatste anderhalve minuut, wow.
Nee hij spoort de Iraanse bevolking aan deze aanval te gebruiken als kans voor een nieuwe toekomst. Stukje regime change.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weer ouderwets totaal gestoord neem ik aan?
Stevige woorden ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
De laatste anderhalve minuut, wow. Spreekt de Iraniërs toe.
Nogal!quote:
Perfecte woorden toch welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
De laatste anderhalve minuut, wow. Spreekt de Iraniërs toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |