abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220493325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:14 schreef Since2003 het volgende:
Doei Pam. :P

[ x ]
Missen we niks aan want de Dow is onder de 50000.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220493378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Missen we niks aan want de Dow is onder de 50000.
Ben wel benieuwd wat ze gaat doen hierna
pi_220493406
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:35 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd wat ze gaat doen hierna
Fox 'news' talking head worden waarschijnlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 2 april 2026 @ 20:44:17 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220495333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:34 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Khamenei heeft 30.000 demonstranten laten vermoorden en laat nog steeds dagelijks tieners opgehangen worden omdat ze met de demonstraties meededen.

Ja Trump is een idioot, een gevaarlijk mannetje maar blijf wel even bij de realiteit.

Er zijn tal van andere meer kwaardaardige mensen.
bv Poetin, Pol Pot, Kim Jung-un en voorgangers, Mugabe, Gaddafi, Hussein.
En er zijn er nog wel meer die hun eigen mensen af lieten slachten.

Die kun je allemaal niet vergelijken met Trump, die zijn van een hele andere orde.
Hoewel ik het met je eens ben, ga ik je ook meegeven dat Trump wel deglijk veel levens kost, maar niet omdat ie ze neerschiet. Alleen al Doge heeft veel schade aangericht, het is allemaal wat minder 'in your face', maar veel theater en leugens zijn over de ruggen van vele slachtoffers gegaan en daar komt voorlopig ook geen einde aan. Alles is gesloopt, van wetenschap tot zorg, van educatie naar betaalbaar leven. De ondoordachte oorlogen die hij aangaat kost ook levens en niet alleen bij de vijand. De bootjes uit Venezuela, het tegenwerken van Oekraine, het uitdunnen van geschikt persooneel op luchthavens, vele ambtenaren, natuurrampendeskundigen. Het houdt maar niet op en het gaat nog vele jaren duren voordat alles weer gefixt is. En dat allemaal op basis van leugens en zelfverrijking. Je kan de intenties ook meteen zien bij de naamsverandering van de department of defense.

Laten we zeggen dan dat je aan de titel 'in het Westen' moet toevoegen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220495464
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:14 schreef Since2003 het volgende:
Doei Pam. :P

[ x ]
Dit wilde ik al vanaf dag 1.

Pam Bondi is een undercover democraat, ze is gesteund door de Bushes, die weer Trump haten. Ze is een Bush-baby. Ze heeft alleen de achternaam nog niet.

twitter

Hopelijk nu een echte MAGA daar.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220495473
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Pam Bondi is een undercover democraat, ze is gesteund door de Bushes, die weer Trump haten. Ze is een Bush-baby. Ze heeft alleen de achternaam nog niet.

[ x ]

Het is echt in de traditie van Maga: leden een dolk in de rug steken als ze niet meer nodig zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 2 april 2026 @ 21:03:53 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220495478
Zelfs Baardman is inmiddels een parodie op zichzelf.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220495486
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is echt in de traditie van Maga: leden een dolk in de rug steken als ze niet meer nodig zijn.
Als je weet dat zelfs Wantie haar verdedigt, moet dat genoeg zeggen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220495489
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump gaat nog niet ver genoeg, hij moet Pam Bondi ontslaan en Matt Gaetz de functie geven. Het is tijd om met arresteren te beginnen. Begin maar met Obama, Schumer, Pelosi en welke crimineel Biden's autopen ook een pardon heeft gegeven. Een federale pardon doet nl. niets tegen een case vanuit een staat.
Hier 1 van mijn postjes afgelopen jaar.
pi_220495504
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je weet dat zelfs Wantie haar verdedigt, moet dat genoeg zeggen.
Ik verdedig haar niet.
Dat vele Maga haar mag volgen in haar neergang.
pi_220495507
quote:
Feiten op een rij:

In juni 2015, toen Jeb Bush zich kandidaat stelde voor het presidentschap, endorsede Pam Bondi (toenmalig Florida Attorney General) hem openlijk, samen met andere Florida-establishment figuren zoals Adam Putnam.

Jeb was immers haar gouverneur geweest toen ze AG werd.

Jeb Bush feliciteerde haar later inderdaad op X (Twitter), zoals je zegt — bijvoorbeeld met "Congratulations to Pam Bondi!" bij een of andere gelegenheid.

Dat past in hun lange band in de Florida GOP.

Ze gold in die periode als klassieke establishment Republican (wat veel mensen nu RINO noemen): pro-Bush, deel van de oude Florida-machine, en niet meteen anti-establishment.

Be gone Bondi!. Die zit volgende week bij de DNC te janken natuurlijk om een plekje.
pi_220495509
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik verdedig haar niet.
Dat vele Maga haar mag volgen in haar neergang.
Pam Bondi was nooit maga.
pi_220495514
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ x ]

De appelsap wordt in dit geval niet ver van de appelboom geperst :P
  donderdag 2 april 2026 @ 21:10:52 #214
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220495521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
:')
Huilen dan.
pi_220495528
Als iemand in Trump's kringen nog banden heeft met de Bushes is dat een red flag.
Wat de Bushes de afgelopen jaren wel allemaal niet over Trump hebben geroepen terwijl ze naast Obama/Biden/Kamala stonden om Trump's geniale overwinningen te ondermijnen.

Het zal mij niets verbazen dat nu de Epstein arrestaties eindelijk beginnen nadat Pam Bondi weg is, zij hield de democraten en types zoals Clinton een hand boven het hoofd. Allemaal rare uitspraken van dat ze duizenden video's had waar minderjarige meiden werden verkracht of weet ik het wat allemaal.

Maar nergens mee komen, iedereen weet dat Trump zo clean als een whistle is anders was dat natuurlijk al gebruikt tegen hem in zijn 3rde verkiezingswinst run.
pi_220495535
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-dwingen~a7dc243c/

Donald Trump heeft gedreigd de wapenleveringen aan Oekraïne stop te zetten. Op die manier wilde de Amerikaanse president Europese landen dwingen om zich aan te sluiten bij een coalitie die de blokkade van de Straat van Hormuz moet doorbreken. Dat meldt Financial Times.

Jip een onbetrouwbare hond is een Trump.
pi_220495562
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh jawel, een rasechte.
En de wijze waarop ze voor de bus wordt gegooid bewijst dat.
pi_220495572
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:')
Goede reactie wel, Matt Gaetz god was Trump's eerste pick, die zou letterlijk IEDEREEN hebben opgesloten. Maar dat hebben de democraten geblokkeerd en toen kwam in eens Scam Bondi naar boven via de Bushes.

Grootste fout die Trump heeft gemaakt door haar aan te stellen, elke MAGAmaxxer wist bij het horen van de naam dat dit net zoals hij in eerste termijn Mike Pence als VP koos. Ook zo'n rino uit de oude establishment.

Jullie hebben geen idee waar het over gaat als het over real maga gaat of wat volgens jullie maga is.

Pam Bondi MAGA noemen is beetje alsof ik Geert Wilders een GL/PvDA'er noem.
pi_220495586
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
Als iemand in Trump's kringen nog banden heeft met de Bushes is dat een red flag.
Wat de Bushes de afgelopen jaren wel allemaal niet over Trump hebben geroepen terwijl ze naast Obama/Biden/Kamala stonden om Trump's geniale overwinningen te ondermijnen.

Het zal mij niets verbazen dat nu de Epstein arrestaties eindelijk beginnen nadat Pam Bondi weg is, zij hield de democraten en types zoals Clinton een hand boven het hoofd. Allemaal rare uitspraken van dat ze duizenden video's had waar minderjarige meiden werden verkracht of weet ik het wat allemaal.

Maar nergens mee komen, iedereen weet dat Trump zo clean als een whistle is anders was dat natuurlijk al gebruikt tegen hem in zijn 3rde verkiezingswinst run.
Ik bewonder hoe hardvochtig je deze act probeert vol te houden...

Op naar de volgende Maga die voor de bus wordt gegooid.
pi_220495589
quote:
Wat er toen gebeurde:Tijdens de 2016 Republican primaries vochten ze een bittere strijd uit.

Trump noemde Jeb herhaaldelijk "low energy Jeb", maakte grappen over zijn vrouw (Columba, die Mexicaanse roots heeft), en viel de hele Bush-dynastie aan (zijn vader en broer).

Jeb noemde Trump een "chaos candidate" die een "chaos president" zou worden, een "jerk", iemand die niet conservatief genoeg is, en die kiezers zou verraden met loze beloftes (zoals de muur die Mexico zou betalen).

Na zijn verlies weigerde Jeb Trump te steunen. Hij zei expliciet: "I will not vote for Donald Trump" en steunde ook Hillary Clinton niet. Hij bleef bij "principled conservatives".

Daarna bleef Jeb kritisch: hij voorspelde chaos, vond Trump te persoonlijk en te onvoorspelbaar, en distantieerde zich van de MAGA-stijl.
quote:
Kortom: ze was zeker geen geboren MAGA-strijder, maar een pragmaticus die meeging met de wind. In de Florida GOP van die tijd kwam je zonder Bush-connecties nergens. Dat maakt haar voor puristen een RINO, voor anderen gewoon een typische politicus die zich aanpaste.
Nog wat extra informatie over hoe Jeb Bush en Pam Bondi over Trump dachten.

Ik hoop echt dat hij nu Rudy Giuliani de opvolger wordt. Of toch Matt Gaetz.

_O_
pi_220495593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Goede reactie wel, Matt Gaetz god was Trump's eerste pick, die zou letterlijk IEDEREEN hebben opgesloten. Maar dat hebben de democraten geblokkeerd en toen kwam in eens Scam Bondi naar boven via de Bushes.

Grootste fout die Trump heeft gemaakt door haar aan te stellen, elke MAGAmaxxer wist bij het horen van de naam dat dit net zoals hij in eerste termijn Mike Pence als VP koos. Ook zo'n rino uit de oude establishment.

Jullie hebben geen idee waar het over gaat als het over real maga gaat of wat volgens jullie maga is.

Dat is het kenmerkende aan Maga.
Ze laten je uiteindelijk als een baksteen vallen.
pi_220495607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Nog wat extra informatie over hoe Jeb Bush en Pam Bondi over Trump dachten.

Ik hoop echt dat hij nu Rudy Giuliani de opvolger wordt. Of toch Matt Gaetz.

[ afbeelding ]

_O_
Jaaaa, Rudy.
Dat gaat nog meer hilariteit opleveren dan Bondi.

Totdat hij onder de bus wordt gegooid.
pi_220495609
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is het kenmerkende aan Maga.
Ze laten je uiteindelijk als een baksteen vallen.
Zegt iemand die voor een partij is die niet eens primaries hield en dronken DEI Kamala naar voren schoof.

Eigenlijk moet de nieuwe AG Pam Bondi vervolgens wegens incompetentie.
  donderdag 2 april 2026 @ 21:30:40 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220495623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je bent MAGA tot je het een keer niet helemaal eens bent met die oranje brulaap en dan mag je dood neervallen.
Huilen dan.
pi_220495631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zegt iemand die voor een partij is die niet eens primaries hield en dronken DEI Kamala naar voren schoof.

Eigenlijk moet de nieuwe AG Pam Bondi vervolgens wegens incompetentie.
Ik ben voor geen enkele partij.
Ik ben Nederlander, geen Amerikaan.

Anyway, de tragiek van Trump is dat hij alleen wist te winnen van 2 vrouwen.

Hij drijft op conservatief Amerika die liever een veroordeelde crimineel en seksueel misbruiker als president wil dan een vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')