Smerige tweet dit van Wilders. Wat Jetten toen zei is gewoon waar al zal hij dat nu niet zo gauw zeggen gezien z'n nieuwe functie en de relatie die hij moet managen. Dit is gewoon als een klikspaan de relatie tussen Trump en onze minister president saboteren, iets wat alleen maar negatief kan uitpakken voor heel Nederland incl. de PVV stemmers. En nog een veer in de reet van Orban ook als afsluiter. Wilders de landverrader.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:51 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Qua triestheid kan Geertje er ook wat van natuurlijk. Die taalvout in zijn laatste zin is dan wel weer geestig.
Wat klopt er dan niet?quote:Op zondag 22 maart 2026 12:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je gehersenspoeld bent wel ja. En dat is Jetten natuurlijk ook, dat is een verwarde jongen, vermoedelijk getraumatiseerd in zijn jeugd.
Hahaha watquote:
Trump is de redder van miljoenen mensen, het is nog te hopen dat hij ook Brussel inneemt. Eerst Venezuele, Iran, hopelijk Cuba soon en daarna Europeanen bevrijden van de het gedrocht dat Brussel en de EU heet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Bron? Of heb je die expres weg gelatenquote:Op zondag 22 maart 2026 12:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom?
Onder Bush/Obama
[..]
En onder Biden
[..]
TrumpGOD fixt dat wel.. minder junkies, democraten willen ook junkies omdat die afhankelijk zijn van hen valse gratis geld beloftes. Zo beloven ze de vluchtelingen/illegalen/minderheden ook bergen met geld zodat ze op de dems stemmen.
Ondertussen verrijken Pelosi haarzelf en Ilhan Omar met miljoenen.
Nope, maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump was al een miljardair en verliest alleen maar geld door Amerika proberen te redden
Hij is vele malen erger..quote:van de democratische ondergang die al jaren aan de gang is. Hij is de enige die niet zoals de twee heren Obama die miljoenen aan shady book deals en netflix deals hebben.
Dat is een fooi vergeleken met wat hij afgelopen jaar aan miljarden voor zichzelf heeft binnengehaald.quote:Trump int zelfs niet zijn Presidentiele salaris.
Trump heeft een grote drugsbaron gratie gegeven.quote:Verder is alles waar over Bush/Obama/Biden en hen drugsperikelen, maar dat verteld NOS je niet dus daarom weet je het niet. AI weet het wel namelijk.
Zelfs Hunter Biden had miljoenen aan crackcocaine nodig.
Hij heeft nog helemaal niemand bevrijd, enkel gebombardeerdquote:Op zondag 22 maart 2026 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump is de redder van miljoenen mensen, het is nog te hopen dat hij ook Brussel inneemt. Eerst Venezuele, Iran, hopelijk Cuba soon en daarna Europeanen bevrijden van de het gedrocht dat Brussel en de EU heet.
User @epicbeardman vindt het anders gewoon heel normaal dat een president zulke onzin uitslaat hoor. Trump is niet gek, welnee joh. De rest van de wereld is gek.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy fucking guacamoleAls je denkt dat iemand niet lager kan zakken gaat trump full Mariana trog.
Farage was laatst ook al aan het lobbyen om zijn eigen land te benadelen. Zogenaamde patriotten lijken steeds meer op een zelfmoordcult. Ik krijg mijn zin niet, dus ik trek iedereen mee. Zie ook hoe Wilders meteen stond te juichen om de oorlog die ons weer een nieuwe economische en vluchtelingen crisis gaat geven.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Smerige tweet dit van Wilders. Wat Jetten toen zei is gewoon waar al zal hij dat nu niet zo gauw zeggen gezien z'n nieuwe functie en de relatie die hij moet managen. Dit is gewoon als een klikspaan de relatie tussen Trump en onze minister president saboteren, iets wat alleen maar negatief kan uitpakken voor heel Nederland incl. de PVV stemmers. En nog een veer in de reet van Orban ook als afsluiter. Wilders de landverrader.
Klopt, het gaat ze om hunzelf. Niet om de kiezer of het volk.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Farage was laatst ook al aan het lobbyen om zijn eigen land te benadelen. Zogenaamde patriotten lijken steeds meer op een zelfmoordcult. Ik krijg mijn zin niet, dus ik trek iedereen mee. Zie ook hoe Wilders meteen stond te juichen om de oorlog die ons weer een nieuwe economische en vluchtelingen crisis gaat geven.
Is niet de eerste keer, dat was vorig jaar schering en inslag.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:58 schreef Parafernalia het volgende:
Regering-Trump in verband gebracht met handel met voorkennis - https://nos.nl/l/2607696
Wat ik aan deze hele situatie zo bizar vind, is dat de "Trumpisten" vaak aan komen zetten met heel vergezochte verbanden, connecties en complotten. En deze tot in den treuren blijven herhalen als de waarheid. Maar als iets voor hun neus, super duidelijk gebeurd hoor je ze niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:58 schreef Parafernalia het volgende:
Regering-Trump in verband gebracht met handel met voorkennis - https://nos.nl/l/2607696
quote:Trump betaalt bijna 1 miljard dollar om bouw windmolenparken te stoppen
De Amerikaanse regering gaat TotalEnergies een flinke som geld betalen om de ontwikkeling van twee windparken aan de Amerikaanse oostkust stop te zetten. Met het akkoord is een bedrag van bijna 1 miljard dollar gemoeid, en de belofte dat het Franse energiebedrijf dat geld zal investeren in olie- en gasprojecten in de VS.
Dat meldt het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Zaken in een persbericht. De overeenkomst gaat over twee offshore windmolenparken die voor de kust van New York en North Carolina gebouwd zouden worden.
TotalEnergies had hiervoor contracten afgesloten met de voormalige regering van Joe Biden, maar doet daarvan afstand in ruil voor zo'n 928 miljoen dollar (omgerekend ruim 800 miljoen euro) aan compensatie. Dat geld moet het bedrijf op zijn beurt weer investeren in de productie van fossiele brandstoffen in de VS, waaronder een LNG-installatie in Texas en de productie van olie in de Golf van Mexico, zo schrijft The New York Times.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)w-windmolenparken-te
Fijn, nog meer schaliegas die het milieu in de VS kapot maaktquote:
'Please, grote meneer Trump, kom ons aub aanvallen!'quote:Op zondag 22 maart 2026 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
Trump is de redder van miljoenen mensen, het is nog te hopen dat hij ook Brussel inneemt.
quote:Op zondag 22 maart 2026 13:00 schreef epicbeardman het volgende:
En ondertussen doet hij dat gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom heb je het in de spoiler gezet.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Als je denkt dat het innemen van Brussel iets oplevert, dan begrijp je echt totaal niets van de EU.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump is de redder van miljoenen mensen, het is nog te hopen dat hij ook Brussel inneemt. Eerst Venezuele, Iran, hopelijk Cuba soon en daarna Europeanen bevrijden van de het gedrocht dat Brussel en de EU heet.
En dan hebben we het nog maar niet over het feit dat Trump het strategisch inzicht van een lantaarnpaal met geheugenverlies heeft. Die kan nog geen zandkasteel innemen al geven we hem een bulldozer.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je denkt dat het innemen van Brussel iets oplevert, dan begrijp je echt totaal niets van de EU.
Wie zegt dat zoal dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:34 schreef theguyver het volgende:
Ik krijg meermaals te horen dat Trump een dictator is.
Nou ben ik absoluut geen fanboy van die oranje pannenkoek maar kan hier iemand even duidelijk onderbouwen wat hem tot dictator maakt?
En graag even een vegelijking maken met een erkend dicator!
https://wikikids.nl/Lijst_van_dictators
Trump komt nog niet in de lijst voor maar ik raad aan dat dit even word aangepast!
Bedoel het is wikipedia en iedereen kan de lijst aanpassen!
NWS / Dictator Trump dreigt met maatregelen omtrent licentiesquote:
Eerste link:quote:Op zondag 29 maart 2026 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
NWS / Dictator Trump dreigt met maatregelen omtrent licenties
POL / Dictator Trump 2028?
NWS / Ook Goldband niet naar Zwarte Cross vanwege Palestina
en er waren er nog wel meer hoor.
Alleen terug zoeken op fok! is beetje tricky!
Ik snap wel dat dan in de topic titel het woord 'dictator' zit.quote:Tv-zenders die 'negatief' over Donald Trump berichten, krijgen mogelijk te maken met meer maatregelen. Daarmee dreigde de Amerikaanse president vannacht terwijl hij terugvloog van Engeland naar de Verenigde Staten
Gefeliciteerd met de NO KINGS rally!quote:Op zondag 29 maart 2026 05:19 schreef Parafernalia het volgende:
In alle Amerikaanse staten protest tegen president Trump - https://nos.nl/l/2608235
Je weet dat omgekeerd de democraten exact hetzelfde doen!quote:Op zondag 29 maart 2026 19:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerste link:
[..]
Ik snap wel dat dan in de topic titel het woord 'dictator' zit.
Het monddood maken en vervolgen van de pers is een dictatoriale eigenschap.
Anyway, wat maakt hem tot een dictator:
Concentratie van macht en loyaliteit.
Onder andere tienduizenden ambtenaren zijn vervangen door loyalisten.
Justitie inzetten als persoonlijk wapen tegen politieke tegenstanders
Sterke Man retoriek: Trump schepte zelf op dat hij vanaf dag 1 van zijn tweede termijn als een dictator zou regeren.
The Enemy From Within: net als in de jaren dertig worden politieke tegenstanders, de Democraten en liberalen, weggezet als de interne vijand die bestreden moet worden.
Aanvallen op de vrije pers: de pers wordt consequent als de vijand neergezet. Er wordt geproduceerd tegen de media bij onwelallige artikelen, journalisten worden uitgekafferd in hun gezicht of via social media. Mediabedrijven worden onder druk gezet om criticasters te ontslaan.
Ondermijnen van de democratie en rechtsstaat, zoals 6 januari.
Cultstatus: op steeds meer plekken verschijnen portretten van Trump, zijn naam en handtekening worden worden overal op geplakt, etc.
Checks and balances worden ondermijnd: Trump regeert per decreet, ook op onderwerpen die alleen door het congres kunnen worden behandeld. Trump is zelfs verbaasd dat bijvoorbeeld Starmer niet in zijn eentje beslist, maar overleg moet plegen.
De lijst is ongetwijfeld langer en uitgebreider.
Jij verwacht dat Trump in de lijst van dictators op Wikipedia terecht moet komen.
Op het moment dat dat gebeurt is het te laat: want dan is de VS verandert in een dictatuur.
Of dat ooit gaat gebeuren weet ik niet.
De VS heeft een lange democratische geschiedenis die niet zomaar uit te wissen is.
Maar om dan maar de ogen sluiten voor wat er gaande is vind ik niet verstandig
Ik doel niet op portretten die mensen dragen..quote:Op maandag 30 maart 2026 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je weet dat omgekeerd de democraten exact hetzelfde doen!
Je weet dat de meeste portretten afegelopen weekend werden gedragen door democraten!
Hij kan op zoveel manieren zorgen voor die 'grote Trump', maar zo gaat ie echt niet herinnerd worden. Zelfs tijdens Covid had ei zichzelf onsterfelijk kunnen maken als ie zich ineens presidentieel zou hebben gedragen. Nu gaat ie nog steeds de geschiedenisboeken in als een corrupte klootzak.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:53 schreef bleiblei het volgende:
Trump gaat het om 2 dingen.
Zelfverrijking (voornamelijk van zijn gezin) en een poging om onsterfelijk te worden doordat hij nog decennia herinnert blijft worden als de Grote Trump.
Mwah, hij ziet het echt wel, hij heeft nu eenmaal gekozen om zijn ziel te geven aan Trump, toegeven betekent voor dit soort fanboys dat hun laatste 12 jaar ineens niets meer waard waren. Ze hebben familie en vrienden verloren over deze kwestie, zie dan maar eens toe te geven.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
User @:epicbeardman vindt het anders gewoon heel normaal dat een president zulke onzin uitslaat hoor. Trump is niet gek, welnee joh. De rest van de wereld is gek.
sorry was inkoppertjequote:Op maandag 30 maart 2026 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik doel niet op portretten die mensen dragen..
Maar wel puike whatsboutisme
Daarom wil hij die nobelprijs zo graag!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij kan op zoveel manieren zorgen voor die 'grote Trump', maar zo gaat ie echt niet herinnerd worden. Zelfs tijdens Covid had ei zichzelf onsterfelijk kunnen maken als ie zich ineens presidentieel zou hebben gedragen. Nu gaat ie nog steeds de geschiedenisboeken in als een corrupte klootzak.
Bij Obama was her misschien een ding, maar bij Trump is het 'slechts' een zinnetje in een lange lijst van corruptie en andere, dagelijkse schandalen. Waar een andere leider in de wereld had moeten aftreden bij één van die schandalen, mag Trump absurd en opmerkelijk genoeg gewoon doorgaan met uit de losse pols levens verwoesten, decennia lang onderzoek vernietigen en vooral zijn zakken blijven vullen over de rug van 350 miljoen Amerikanen (en veel andere mensen in de wereld).quote:Op maandag 30 maart 2026 15:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry was inkoppertje![]()
Maare als er standbeelden of posters of whatever zijn van onze fijne oranje pannenkoek deste meer zal je zien dat die dingen beklad of aangepast worden.
[..]
Daarom wil hij die nobelprijs zo graag!
Obama heeft er een en dat kan die echt niet verkroppen.
En nu doet hij bijna zelfde als waar hij zo tegen obama voor was.
Obama had net zoals trump nu een aantal bombardementen en militaire missies laten uitvoeren buiten congres om, nu doet hij exact hetzelfde en nog een schaaltje erger.
Ik heb al een foto gezien van de DOJ, waarbij de afbeelding van Trump is vervangen door eentje van hem en Epstein.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry was inkoppertje![]()
Maare als er standbeelden of posters of whatever zijn van onze fijne oranje pannenkoek deste meer zal je zien dat die dingen beklad of aangepast worden.
linkje?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb al een foto gezien van de DOJ, waarbij de afbeelding van Trump is vervangen door eentje van hem en Epstein.
Ongetwijfeld AI. Maar het origineel met Trump heeft ook veel stof op doen waaien.
Is te lang geleden om terug te vinden.quote:
Antwoord, nee. Er zijn nog ergere mensen. Al hoewel, misschien is er nog iets overeind in het Amerikaanse Democratische systeem dat die man nog een beetje afremt. En zou hij nog heel veel erger zijn in een land als... Iran, Cuba of Venezuela als ie er de scepter mocht zwaaien.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef Solispolar het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)prekende-vriend.html
Joh. Wie had dit kunnen voorzien. Ik zat vanmorgen even in gedachten de tijdlijn van de afgelopen 50 jaar door te nemen en kwam (voor mezelf) eigenlijk tot de conclusie dat Donald Trump het grootste kwaad op deze aarde is geweest van de afgelopen 50 jaar. Oprecht, ik ken geen enkele persoon/macht die meer kapot heeft gemaakt in zo'n korte tijd.[poll=9792]
Oké. Maar wie denk je dan aan? Wie heeft meer schade aangericht dan Donald Trump? Wellicht Putin?quote:Op donderdag 2 april 2026 15:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Antwoord, nee. Er zijn nog ergere mensen. Al hoewel, misschien is er nog iets overeind in het Amerikaanse Democratische systeem dat die man nog een beetje afremt. En zou hij nog heel veel erger zijn in een land als... Iran, Cuba of Venezuela als ie er de scepter mocht zwaaien.
De oranje clown lijkt me zo te lezen iemand die van binnen diep, diep onzeker is.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ome Adolf was in zijn laatste weken niet zo ver heen als deze parodie op alles.(scheelt verder niet veel)
Vooral als de drugs niet op tijd zijn toegediend door iemand die zichzelf arts noemt.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De oranje clown lijkt me zo te lezen iemand die van binnen diep, diep onzeker is.
Khamenei heeft 30.000 demonstranten laten vermoorden en laat nog steeds dagelijks tieners opgehangen worden omdat ze met de demonstraties meededen.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:58 schreef Solispolar het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)prekende-vriend.html
Joh. Wie had dit kunnen voorzien. Ik zat vanmorgen even in gedachten de tijdlijn van de afgelopen 50 jaar door te nemen en kwam (voor mezelf) eigenlijk tot de conclusie dat Donald Trump het grootste kwaad op deze aarde is geweest van de afgelopen 50 jaar. Oprecht, ik ken geen enkele persoon/macht die meer kapot heeft gemaakt in zo'n korte tijd.[poll=9792]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |