Zijn de enige debatten die nog een beetje gekeken worden dus ja..quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het niet frappant dat Bontenbal vragen gaat stellen over bepaalde haast of inhoud van de plannen als hij daar gewoon zelf bij heeft gezeten?
Klaver, iedere maatregel waardoor werkend Nederland meer belasting moet betalen staat toch al in zijn verkiezingsprogramma.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is samen met het weer terugdraaien van de box 3-verandering al weer een slordige 5 miljard per jaar. Dat moet weer ergens anders bezuinigd worden. Dat gaat natuurlijk weer pijn doen op allerlei plaatsen.
Ik vraag me echt af hoe lang dit kabinet blijft zitten. Welke oppositiepartij wil in hemelsnaam tekenen voor pijnlijke maatregelen?
Zegt ie ook waarom?quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:30 schreef Bocaj het volgende:
Joodse scholen moeten constant bewaakt worden van Baarle!
Nee, van Baarle praat vanuit de moslims en wil Moskeën beveiligen.quote:
Dat is nou precies wat Israël aan het proberen is.quote:
Doen ze goed.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat Israël aan het proberen is.
Verkeerde subforumquote:
Nah dat gaat niet verbeteren. De omslag is er omdat het geboortecijfer dik onder het vervangingscijfer zit. Dat geboortecijfer is niet gestegen, dus krijg je ook geen andere piramide.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:00 schreef kalinhos het volgende:
Overigens denk ik dat voor de generatie die nu 25-35 jaar oud is: tegen de tijd dat jullie 67 zijn is - praktisch- de hele babyboom-generatie er niet meer en ziet de piramide qua omslag er weer wat betaalbaarder uit.
ik ga 100 worden en ik moet thuis blijven wonen van de regeringquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:02 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Nah dat gaat niet verbeteren. De omslag is er omdat het geboortecijfer dik onder het vervangingscijfer zit. Dat geboortecijfer is niet gestegen, dus krijg je ook geen andere piramide.
Eerder wordt het nog heftiger omdat mensen met de voortgang van de medische kennis wel ouder blijven worden.
Uiteindelijk gaat het wel leiden tot een bevolkingsgroep, dus het woningtekort gaat wel een keer omslaan.
Klinkt constructief.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Ik kijk al uit naar de provinciale verkiezingen van volgend jaar en de daarop veranderende samenstelling van de Eerste Kamer. Ik hoop dat dit horrorkabinet van Jetten dan nog meer klem komt te zitten dan het nu al zit. Het zou nog veel beter zijn als het zo snel als mogelijk valt. Jammer van die meelopers in de oppositie. Vooral die achterbakse zetelrovers van Groep Markuszower zijn ronduit weerzinwekkend.
Wat mij betreft is het oorlog tussen kabinet Jetten en de samenleving.
Kabinet Jetten verdient geen enkele welwillendheid. Zoals ik al schreef hopelijk zo snel als mogelijk weer voorbij en nieuwe verkiezingen.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Ik kijk al uit naar de provinciale verkiezingen van volgend jaar en de daarop veranderende samenstelling van de Eerste Kamer. Ik hoop dat dit horrorkabinet van Jetten dan nog meer klem komt te zitten dan het nu al zit. Het zou nog veel beter zijn als het zo snel als mogelijk valt. Jammer van die meelopers in de oppositie. Vooral die achterbakse zetelrovers van Groep Markuszower zijn ronduit weerzinwekkend.
Wat mij betreft is het oorlog tussen kabinet Jetten en de samenleving.
Ik ben ontzettend blij met dit kabinet. Ik hoop dat je ongelijk krijgt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Kabinet Jetten verdient geen enkele welwillendheid. Zoals ik al schreef hopelijk zo snel als mogelijk weer voorbij en nieuwe verkiezingen.
Echt niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Pas op hoor, voor dat soort taal kun je tegenwoordig opgepakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |