Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Woordle 1721 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Naja stom
Woordle6 1517 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
🟨🟨🟨🟨⬛⬛
Ja weet ik veel, dat woord is niet het eerste wat in mij opkomtquote:
Ja komt goed. Je hebt goede en slechte dagen.quote:
inkakken = bijpakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat woord is niet het eerste wat in mij opkomt
[..]
Ja komt goed. Je hebt goede en slechte dagen.
Goede dagen, slechte dagenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat woord is niet het eerste wat in mij opkomt
[..]
Ja komt goed. Je hebt goede en slechte dagen.
Leuk.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga jij vroeg opstaan voor die race zondag?
Grow the fuck upquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grow the fuck uphier schrik ik vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Grow the fuck upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:
Ja. Om 10 uur.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga jij vroeg opstaan voor die race zondag?
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Om 10 uur.
Dan kijk ik hem terug HAHAHAHA
"crew behoort zich volledig aan de policy te houden. dat zal gemonitord en gehandhaafd gaan worden. crewleden die users afvallen, met users of onderling de boel ondermijnen of laakbare uitingen doen over medecrew of users moet afgelopen zijn. Geef het goede voorbeeld en users zullen volgen."quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
FB / FOK! plan de campagne
Ik mis Forum Admin @:GGMM in alle toekomstplannen. Dit kan niet kloppen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |