Gelukkig nog wel prima te spelen op pcquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat heel jammer is want DS2 vind ik misschien niet de beste maar wel een van de leukste survival horrors
EA had veel te hoge verkoopeisen gesteld.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja wss omdat het niet genoeg verkocht..
en nu is OpenTTD niet meer gratis op steam. vieze vuile geldwolven bij atariquote:
Niet?quote:Op zondag 29 maart 2026 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en nu is OpenTTD niet meer gratis op steam. vieze vuile geldwolven bij atari
En ook nergens meer gratis te spelen zeker.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, alleen nog in een bundel met TTD a 10 euro oid
je kan hem wel via de eigen website gratis downloaden (https://www.openttd.org/downloads/openttd-releases/latest)quote:Op maandag 30 maart 2026 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ook nergens meer gratis te spelen zeker.
Hoor ik niet bij helaasquote:Op maandag 30 maart 2026 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan hem wel via de eigen website gratis downloaden (https://www.openttd.org/downloads/openttd-releases/latest)
maar een release op steam was wel lekker makkelijk natuurlijk..
mensen die em al eerder hadden geclaimed op steam hebben natuurlijk gewoon nog steeds em in de bibliotheek staan
ik heb het niet getest maar met ASF kan je licenties toevoegen kennelijk via een commando.. wellicht werkt het voor openttd ook omdat het een gratis game is inprinciepequote:
Nee, dat ook niet. Heb er geen geduld voor, hoe tof het ook isquote:Op maandag 30 maart 2026 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het niet getest maar met ASF kan je licenties toevoegen kennelijk via een commando.. wellicht werkt het voor openttd ook omdat het een gratis game is inprinciepe
maar goed, dan ga je erg de technische kant op, moet je het wel heel graag willen hebben
quote:Op zondag 29 maart 2026 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en nu is OpenTTD niet meer gratis op steam. vieze vuile geldwolven bij atari
quote:OpenTTD has been available on the Steam Store for the past five years. During that time, we’ve built up an incredible player base, attracting lots of new players to the game. Starting today however, OpenTTD will no longer be directly available as a standalone game on Steam. It can instead be obtained as part of a bundle alongside the original Transport Tycoon Deluxe, which has been re-released by Atari and is now available to purchase via Steam for Windows, Mac, and Linux. You can purchase the bundle here for $9.99.
https://www.openttd.org/news/2026/03/14/steam-changes
quote:An update on Steam / GOG changes for OpenTTD
https://www.openttd.org/news/2026/03/19/steam-changes-update
I wanted to provide an update on the situation with OpenTTD on Steam and GOG, and what the Atari re-release of Transport Tycoon Deluxe means for OpenTTD. There has been a lot of speculation and, in some cases, misinformation spread about what has happened. Our initial announcement perhaps didn’t provide as much detail as we could have, but I want to reassure OpenTTD fans that we have not been “pressured” by Atari to make these changes.
Atari approached us to explain their plans for the Transport Tycoon Deluxe re-release, and what it might mean for OpenTTD. They are keen to work with us, and hope that the new release will be welcomed by the community who have been playing OpenTTD for the past 20+ years. We discussed these plans, and we understood that a compromise would be needed to balance Atari’s commercial interests (which of course they are entitled to pursue as the rights holder) against the availability of a free, well-developed evolution of the game. The decision was made that access to OpenTTD on these platforms would be conditional, for new players, on purchasing Transport Tycoon Deluxe first, while retaining the ability to download OpenTTD for free from our web site. Some have suggested that we should have chosen to remove OpenTTD from Steam and GOG entirely, but that would have caused unnecessary disruption to the many thousands of people currently enjoying the game on these platforms, and would have potentially prevented new players from discovering the game in future.
The OpenTTD project owes a lot - indeed, it owes everything - to Transport Tycoon Deluxe and to Chris Sawyer. Without TTD, there would be no OpenTTD - it’s as simple as that. As I covered in 2024, OpenTTD started off as a pretty much perfect clone of TTD, and though the game has evolved almost beyond belief since 2004, it is still rooted in the fundamentals of Transport Tycoon Deluxe. Agreeing to collaborate with Atari on their re-release not only enables you to go back and play the original game as it was in 1995, but helps to ensure OpenTTD remains a thriving project for years to come.
Additionally, as part of the discussions we held, Atari agreed to make a contribution towards the running costs of our server infrastructure. We are also extremely grateful for the many donations that have come in over the past few days from users - your support will help keep our services going, and it is deeply appreciated.
I understand that these changes have provoked strong feelings in the community, but I feel it important to emphasise that Atari have worked collaboratively with us, and that OpenTTD as a project retains its full independence. Even after reading this, you may still not agree with the choices that we’ve made, but I would please ask you to share your views respectfully. The Transport Tycoon community has been a source of joy in my own life for well over a quarter of a century, and it would be fantastic for us to be able to continue to enjoy these brilliant games well into the future.
Voor als je vanilla uitgespeeld hebt: https://re4r.biorand.net/quote:
Ik speel op Hardcore en kom niet eens voorbij de eerste village fightquote:Op donderdag 2 april 2026 16:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Voor als je vanilla uitgespeeld hebt: https://re4r.biorand.net/
Dat hoort ook 'n uitdagend stukje te zijn. Flink exploren, alle hutjes bij langsquote:Op donderdag 2 april 2026 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel op Hardcore en kom niet eens voorbij de eerste village fight
Ja, kwam al bij de shotgun uitquote:Op donderdag 2 april 2026 17:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat hoort ook 'n uitdagend stukje te zijn. Flink exploren, alle hutjes bij langs
Yeah he's a real jerkquote:Op donderdag 2 april 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kwam al bij de shotgun uit
Alleen Dr. Salvador vond het nodig om een borstvagina te maken met zijn kettingzaag
Ja nogal. 15 kills of 4 minuten rondrennen. Dit wordt nog watquote:
Resident Evil 4 Remakequote:
Baldur's Gate 3 schijnt heel erg goed te zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:12 schreef V. het volgende:
Even een vraagje... Ik wil een beetje uit mijn Arc Raiders-tunnel komen en wat duiken in een dieper gelaagde game uit mijn backlog.
Ik heb de keuze vernauwd naar Baldur's Gate 3 of Stellaris.
Welke zal ik doen en waarom?
BG3, een van de beste RPG's ooit.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:12 schreef V. het volgende:
Even een vraagje... Ik wil een beetje uit mijn Arc Raiders-tunnel komen en wat duiken in een dieper gelaagde game uit mijn backlog.
quote:Op donderdag 2 april 2026 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Baldur's Gate 3 schijnt heel erg goed te zijn.
@:Kaneelstokje jouw input wellicht?
Stellaris nooit gespeeld, kan ik niks over zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:12 schreef V. het volgende:
Of Crusader Kingsquote:Op donderdag 2 april 2026 20:21 schreef Coco het volgende:
Als lengte een probleem is dan moet je overigens zeker geen 4X strategy game spelen.
Lengte is geen probleem, ik heb wel zin in wat diepgang.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Stellaris nooit gespeeld, kan ik niks over zeggen.
BG3 is wel echt een topspel, in bijna alle opzichten. Het enige is dat het een lang spel is.
Veel verschillende methoden om een groep samen te stellen. Redelijk legitieme evil playthrough als dat je ding is.
Hoewel alles staat uitgelegd, zijn er een aantal eigenschappen van bepaalde spells en equipment die niet goed of volledig staan uitgelegd. Maar dit alles maakt niet uit. Niks brekends.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:45 schreef V. het volgende:
[..]
Lengte is geen probleem, ik heb wel zin in wat diepgang.
Ben alleen geen rpg-held, dus baby steps.
Ik kijk vooral uit naar de DLC van Doom: The Dark Ages en die van STALKER 2.quote:Op vrijdag 3 april 2026 02:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmm, op dit moment zijn er niet echt veel games meer om naar uit te kijken. Pragmata en First Light zijn nog de grote titels die binnenkort uitkomen.
Waar ik wel een beetje naar uitkijk is Subnautica 2, de early access komt ergens in mei uit. En ja, het is natuurlijk gewoon kut dat GTA 6 niet meteen op pc uitkomt en alleen Rockstar komt daar mee weg.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef V. het volgende:
LOL, het wordt toch Stellaris.
Wil het op mijn Macbook spelen (dat was deel van het selectieproces), maar dat BG3 zeg
Mijn knieën fikten weg man, wat wordt dat ding heet!
Ding geeft geen kik bij het renderen van AE-animaties op uitzendkwaliteit, maar het fucking menu van BG3? Alsof er een luidruchtige bbq op mijn schoot ligt.quote:
Wel lekker in de winter.quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ding geeft geen kik bij het renderen van AE-animaties op uitzendkwaliteit, maar het fucking menu van BG3? Alsof er een luidruchtige bbq op mijn schoot ligt.
De eerste merchant?quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eindelijk verder in RE4 Remake. Ben nu bij de Merchant
Jaquote:
je kan parryen!quote:Op donderdag 2 april 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kwam al bij de shotgun uit
Alleen Dr. Salvador vond het nodig om een borstvagina te maken met zijn kettingzaag
Ahh I have some good things on sale STRANGERRRRRRRquote:
Ja, daar ging mijn mes.quote:
Heh heh!quote:Op zondag 5 april 2026 13:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh I have some good things on sale STRANGERRRRRRR
CLASSICquote:Op zondag 5 april 2026 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar ging mijn mes.
[..]
Heh heh!
Gewoon de framerate cappen op 60 in rtss?quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ding geeft geen kik bij het renderen van AE-animaties op uitzendkwaliteit, maar het fucking menu van BG3? Alsof er een luidruchtige bbq op mijn schoot ligt.
Ja ik ga nog kijken welke aanpassingen ik ga doen. Het hoeft niet uncapped op cinematicquote:Op zondag 5 april 2026 13:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon de framerate cappen op 60 in rtss?
Ja? Ik vond hem juist tegenvallen, van wat ik gespeeld heb. Maar ik heb ook niet heel veel gespeeld want baby en werkquote:Op vrijdag 10 april 2026 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even verder gegaan met STALKER 2. Geniet er enorm van.
Je moet er even inkomen, dat is waar. En vooral in het begin is het vrij onvergeeflijk. Even doorbijten en je vindt vanzelf betere gear en guns!quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja? Ik vond hem juist tegenvallen, van wat ik gespeeld heb. Maar ik heb ook niet heel veel gespeeld want baby en werk
Ga hem nog wel een kansje geven zodra er wat meer tijd vrijkomt!
Ik ben ze maar weer eens aan het redden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
On Sunday, September 27 2031, the last human on earth died
Ah, dan ben jij het die ik dwars zitquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ze maar weer eens aan het redden.![]()
https://store.steampowered.com/app/538030/Xenonauts_2/
Plague Inc. Evolved?quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
On Sunday, September 27 2031, the last human on earth died
Nee, die ik een paar posts terug noemdequote:
Ohw, zie hetquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die ik een paar posts terug noemde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |