Baldur's Gate 3 schijnt heel erg goed te zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:12 schreef V. het volgende:
Even een vraagje... Ik wil een beetje uit mijn Arc Raiders-tunnel komen en wat duiken in een dieper gelaagde game uit mijn backlog.
Ik heb de keuze vernauwd naar Baldur's Gate 3 of Stellaris.
Welke zal ik doen en waarom?
BG3, een van de beste RPG's ooit.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:12 schreef V. het volgende:
Even een vraagje... Ik wil een beetje uit mijn Arc Raiders-tunnel komen en wat duiken in een dieper gelaagde game uit mijn backlog.
quote:Op donderdag 2 april 2026 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Baldur's Gate 3 schijnt heel erg goed te zijn.
@:Kaneelstokje jouw input wellicht?
Stellaris nooit gespeeld, kan ik niks over zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:12 schreef V. het volgende:
Of Crusader Kingsquote:Op donderdag 2 april 2026 20:21 schreef Coco het volgende:
Als lengte een probleem is dan moet je overigens zeker geen 4X strategy game spelen.
Lengte is geen probleem, ik heb wel zin in wat diepgang.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Stellaris nooit gespeeld, kan ik niks over zeggen.
BG3 is wel echt een topspel, in bijna alle opzichten. Het enige is dat het een lang spel is.
Veel verschillende methoden om een groep samen te stellen. Redelijk legitieme evil playthrough als dat je ding is.
Hoewel alles staat uitgelegd, zijn er een aantal eigenschappen van bepaalde spells en equipment die niet goed of volledig staan uitgelegd. Maar dit alles maakt niet uit. Niks brekends.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:45 schreef V. het volgende:
[..]
Lengte is geen probleem, ik heb wel zin in wat diepgang.
Ben alleen geen rpg-held, dus baby steps.
Ik kijk vooral uit naar de DLC van Doom: The Dark Ages en die van STALKER 2.quote:Op vrijdag 3 april 2026 02:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmm, op dit moment zijn er niet echt veel games meer om naar uit te kijken. Pragmata en First Light zijn nog de grote titels die binnenkort uitkomen.
Waar ik wel een beetje naar uitkijk is Subnautica 2, de early access komt ergens in mei uit. En ja, het is natuurlijk gewoon kut dat GTA 6 niet meteen op pc uitkomt en alleen Rockstar komt daar mee weg.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef V. het volgende:
LOL, het wordt toch Stellaris.
Wil het op mijn Macbook spelen (dat was deel van het selectieproces), maar dat BG3 zeg
Mijn knieën fikten weg man, wat wordt dat ding heet!
Ding geeft geen kik bij het renderen van AE-animaties op uitzendkwaliteit, maar het fucking menu van BG3? Alsof er een luidruchtige bbq op mijn schoot ligt.quote:
Wel lekker in de winter.quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ding geeft geen kik bij het renderen van AE-animaties op uitzendkwaliteit, maar het fucking menu van BG3? Alsof er een luidruchtige bbq op mijn schoot ligt.
De eerste merchant?quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eindelijk verder in RE4 Remake. Ben nu bij de Merchant
Jaquote:
je kan parryen!quote:Op donderdag 2 april 2026 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kwam al bij de shotgun uit
Alleen Dr. Salvador vond het nodig om een borstvagina te maken met zijn kettingzaag
Ahh I have some good things on sale STRANGERRRRRRRquote:
Ja, daar ging mijn mes.quote:
Heh heh!quote:Op zondag 5 april 2026 13:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh I have some good things on sale STRANGERRRRRRR
CLASSICquote:Op zondag 5 april 2026 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar ging mijn mes.
[..]
Heh heh!
Gewoon de framerate cappen op 60 in rtss?quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ding geeft geen kik bij het renderen van AE-animaties op uitzendkwaliteit, maar het fucking menu van BG3? Alsof er een luidruchtige bbq op mijn schoot ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |