SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
32, mijn foutquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:41 schreef V. het volgende:
Ik vind 36gb een beetje gek?
Je zou verwachten 16, 24, 32, 48.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dead Island 2 uitgespeeld. Nog wat quests doen en dan NG+ eens spelen. Vermakelijke game.
koos werkloos ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Doom The Dark Ages uitgespeeld. Prima game. Nu nog even alle achievements halen en wachten op de DLC.
Ik was er al een eind meequote:
Dat ziet er wel tof uit ja!quote:Op maandag 2 maart 2026 20:49 schreef mschol het volgende:
sow, Mechanistry ; De indie achter Timberborn heeft 2 weken voor de launch van 1.0 nog even een hele sloot extra's gedropt door automatisering toe te voegen
Ik vier weken terug ook.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dead Island 2 uitgespeeld. Nog wat quests doen en dan NG+ eens spelen. Vermakelijke game.
Serieus?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Capcom heeft de Enigma DRM uit RE4 Remake gepatched
Verneukte de performance enorm, dus fijn dat die zooi eruit is gehaald
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:22 schreef Drankster het volgende:
Iets meer dan een tientje op key sites dus gewoon kopen!
Zo wat een koopje voor een insane goede gamequote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:22 schreef Drankster het volgende:
Gewoon lekker hier FokSteamenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:09 schreef V. het volgende:
Volgens mij niet. Weet ook niet hoe dat werkt.
Ja, of steam group in ieder geval.quote:
Misschien leuk om weer leven in te blazen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, of steam group in ieder geval.
Vrij doods wel.
Goed idee, dan hoeven we hier niet meer te posten?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien leuk om weer leven in te blazen?
Jawel, maar dan kan je zien wie welk spel speelt en eventueel samen spelen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed idee, dan hoeven we hier niet meer te posten?
ga jij streamen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lekker hier FokSteamen
En ideeën opdoen!quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan je zien wie welk spel speelt en eventueel samen spelen?
Dat zei ik nietquote:
Succes ermeequote:Op donderdag 5 maart 2026 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar dan kan je zien wie welk spel speelt en eventueel samen spelen?
Dat zou jammer zijn. Nou ja vanaf hier kan je ook wel samen spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes ermee
Voor discussies zou ik zeker oppassen dat die niet daar gaan lopen. Anders wordt het hier nog stiller
Ja, waarom nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Maar wil best proberen
Mensen hebben al eens meegekeken via Steam. Al was dat maar 1 persoonquote:
Zeker. Zo lang dat kan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Zo lang dat kan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mens, dus.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen hebben al eens meegekeken via Steam. Al was dat maar 1 persoon
Ja, mensquote:
Heeft er iemand wel eens zoiets gedaan? Ik zag het net en twijfelde eventjes:quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:22 schreef Drankster het volgende:
Meestal krijg je gewoon een kutgame die de 4,98 niet waard isquote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Heeft er iemand wel eens zoiets gedaan? Ik zag het net en twijfelde eventjes:
Resident Evil Requiem or Mystery Steam CD Key : ¤ 4,84
Maar toch maar niet gedaan: het is een soort ongereguleerd en ongecontroleerd kraslot.
slim, meestal is het namelijk gewoon zooiquote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar toch maar niet gedaan: het is een soort ongereguleerd en ongecontroleerd kraslot.
Ja!quote:Op zondag 8 maart 2026 02:35 schreef mschol het volgende:
[..]
slim, meestal is het namelijk gewoon zooi
Ik vetrouw zoiets zelden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
ik heb wel eens zoiets gekocht, en junk kwam eruit (al was het wel zo dat de game die eruit kwam het geld waard was, dat was een gelukje)quote:Op zondag 8 maart 2026 15:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een betere vraag was misschien geweest: Heeft iemand wel eens iets 'gewonnen' met dit?
Ik heb een SteamDeck LCD. Ik gebruik em vanilla-zonder al teveel poespas. Voornamelijk voor games en hier en daar wat Youtube als ik niet thuis ben. SteamOs vind ik de beste Linux-distro voor games tot nu toe. Zo'n ding kan ook aangesloten worden op de tv. Echter is wel zo dat games niet altijd lekker in offline mode werken, dat is niet zozeer een Steam ding, maar meer Denuvo of een andere DRM die aan de games gekoppeld zit. Geen issue als je tijdelijk even hotspot opzet met je telefoon als je de game start, kan daarna weer uit (misschien wel weer tijdelijk aanzetten na je game-sessie om de savedata te syncen met SteamCloud). Ik heb de originele bijbehorende dockingstation gekocht voor de Steam met wat wisselende resultaten qua werking. Maar elk cheapo dockingstation van uGreen/JSaux/Anker lijkt bijna beter te werken wat ik zo hier en daar op internet lees. Ik zou wel voor OLED kiezen als ik opnieuw een SteamDeck zou kopen, veel beter scherm en kleurencontrast.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:29 schreef Droopie het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraag.
Omdat ik lees dat een steamdeck binnenkort duur of bijna niet meer te krijgen is, zat ik eens te kijken om zo'n ding te kopen.
Maar blijkbaar zijn er nog veel merken en soorten handhelds.
Wie heeft er nog meer zo'n ding?
En kan zo'n ding ook bv op een tv aangesloten worden?
Ideaal lijkt me dat voor als ik op vakantie ga.
Belangerijkste is dat er steam op zit, uiteraard
Ik vrees dat je een paar weken te laat bent want het apparaat is via Valve zelf niet meer te krijgen, ook niet meer in NL, zie de pagina op steam: https://store.steampowered.com/steamdeckquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:29 schreef Droopie het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraag.
Omdat ik lees dat een steamdeck binnenkort duur of bijna niet meer te krijgen is, zat ik eens te kijken om zo'n ding te kopen.
Maar blijkbaar zijn er nog veel merken en soorten handhelds.
Wie heeft er nog meer zo'n ding?
En kan zo'n ding ook bv op een tv aangesloten worden?
Ideaal lijkt me dat voor als ik op vakantie ga.
Belangerijkste is dat er steam op zit, uiteraard
https://steamcommunity.com/groups/fokgames heeft toch nog 164 members ondanks dat het redelijk dood is.quote:
Ah dus tochquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
https://steamcommunity.com/groups/fokgames heeft toch nog 164 members ondanks dat het redelijk dood is.
*insert cricket sounds*
Even gespiekt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
https://steamcommunity.com/groups/fokgames heeft toch nog 164 members ondanks dat het redelijk dood is.
*insert cricket sounds*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |