Oh dit is serieus? Ik dacht een vroege 1 april grap. Reddit staat vol met memes, morgen maar even kijken waar het over gaat.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
Nvidia heeft net een presentatie gehouden waar ze dlss 5.0 presenteren en elke game ziet er nu uit als AI Slop 😭😭😭😭
Kan nog steeds een 1 april grap zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 00:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh dit is serieus? Ik dacht een vroege 1 april grap. Reddit staat vol met memes, morgen maar even kijken waar het over gaat.
Voorlopig niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:29 schreef Frutsel het volgende:
En ? Hoeveel mensen gaan hier Crimson Desert spelen?
Nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:29 schreef Frutsel het volgende:
Uiteindelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:29 schreef Frutsel het volgende:
Ja het is serieus.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 00:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh dit is serieus? Ik dacht een vroege 1 april grap. Reddit staat vol met memes, morgen maar even kijken waar het over gaat.
heel waarschijnlijk. Ff reviews kijken morgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:29 schreef Frutsel het volgende:
Elke sale is een martelgangquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb de laatste al te veel games gekocht, dus ik mag niet meer. 😅
Mag welquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Te herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eergisteren en gisteren overdag zat ik te twijfelen of ik Big Ambitions wilde gaan aanschaffen. Ik kwam vervolgens thuis, startte Steam op. En toen was ie in de aanbieding. Toen gelijk gekocht.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke sale is een martelgang
mja, dat heb ik maar opgegeven en koop maar gewoonquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |