abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2026 @ 13:12:00 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220482454
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:09 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Thanks voor het verplaatsen!
Heb het stukje even afgeluisterd en je merkt heel goed hoe geindoctrineerd de Palastijnse kant is.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220482511
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:49 schreef HowardRoark het volgende:
Wel bijzonder weer, deze Franse activiste met Syrische origine die in het Europees Parlement zit, deelt de beelden van beelden uit een documentaire of het Britse Mandaatgebied, die een Arabische stad rond die tijd laat zien.

'Make Israël, Palestine again' stelt mevrouw erbij, insinuerende natuurlijk dat Israël moet worden vernietigd en vervangen door een volledig Arabisch land.

Als we echter naar de documentaire in kwestie gaan, genaamd 'March of Time: The Palestine Problem' wordt weer op mooie wijze zichtbaar hoe de realiteit in elkaar steekt: tot begin de 20e eeuw was dit gebied dunbevolkt met maar een half miljoen inwoners en amper noemenswaardige industrieën of handel. Wie brachten hier verandering in? Joden die zich hier vestigden, wat trok dit aan? Veel Arabieren van omringende landen:

'British immigration restrictions the Jewish increase has scarcely kept pace with that of the Arabs ...'

'Nomads for the most part noted for their readiness to fight for what they want the Arabs have in recent years been coming into Palestine in increasing numbers for the high wages they earn working on the Jewish owned farms' ...

Deze geschiedenis is volledig onderbelicht in het Westerse narratief anno 2026, waar tegenwoordig een realiteit wordt gepresenteerd die niet feitelijk is, maar een fantasme: blanke Joden kwamen 'zomaar' naar dit gebied, wat al een bruisende en dichtbevolkt Arabisch en Islamitisch land was en hebben dit land toen afgepakt en de inheemse bewoners verjaagd.

Het is eigenlijk wel hilarisch dat met het delen van zulke beelden uit dit soort documentaires, de pro-Palestijnse activisten hun eigen narratief weer eens volledig de das omdoen.

[ twitter ]

[ twitter ]

Bekijk deze YouTube-video
Tjahhh zo kan je ook de VS dat genocide pleegde op de indianen goed praten
pi_220483067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Heb het stukje even afgeluisterd en je merkt heel goed hoe geindoctrineerd de Palastijnse kant is.
Ja, maar het zijn 7 aparte afleveringen, heb de rest nog niet afgeluisterd.
  woensdag 1 april 2026 @ 14:42:47 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220483086
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:39 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja, maar het zijn 7 aparte afleveringen, heb de rest nog niet afgeluisterd.
Ik sla m eve op en als ik er iets meer tijd voor heb ga ik deze zeker luisteren thx ^O^
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  woensdag 1 april 2026 @ 17:35:21 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220484538
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Tjahhh zo kan je ook de VS dat genocide pleegde op de indianen goed praten
Heeft de VS daar dan actief genocide op gepleegd of bleken die net wat minder goed in vechten en niet bestand tegen ziektes die werden meegebracht door de Europeanen? De term genocide bestond toen nog niet eens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220484557
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heeft de VS daar dan actief genocide op gepleegd of bleken die net wat minder goed in vechten en niet bestand tegen ziektes die werden meegebracht door de Europeanen? De term genocide bestond toen nog niet eens.
Volgens mij bestaat de kwalificatie genocide pas na de tweede wereldoorlog. Dus??
  woensdag 1 april 2026 @ 17:44:18 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220484574
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Volgens mij bestaat de kwalificatie genocide pas na de tweede wereldoorlog. Dus??
Inderdaad. Het verdiend wel enige onderbouwing als je die term gebruikt. Het is ook opvallend om het selectieve gebruik van de term te zien. Het wordt binnen bepaalde kringen met name gebruikt als Westerlingen/Europeanen iets doen jegens andere populaties. Doe niet-Westerse populaties iets, dan heerst er een mentaliteit van 'Ach, wie zijn wij om daar over te oordelen?'

Als we het namelijk over genocides en/of etnische zuiveringen hebben (met name dit laatste). Zullen we het dan eens hebben over hoe de Islam zich heeft verspreid? Dit ging namelijk hand in hand daarmee. Maar daar wil men het niet over hebben, de Islam omarmd en viert men zelfs.

Dan geef je dus ook helemaal geen reet om genocides of ethnische zuiveringen, maar is het simpel een stok om het Westen (waar men Israël toe rekent) te kunnen slaan. Bijzonder staaltje oikofobie in cultureel opzicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220484967
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Het verdiend wel enige onderbouwing als je die term gebruikt. Het is ook opvallend om het selectieve gebruik van de term te zien. Het wordt binnen bepaalde kringen met name gebruikt als Westerlingen/Europeanen iets doen jegens andere populaties. Doe niet-Westerse populaties iets, dan heerst er een mentaliteit van 'Ach, wie zijn wij om daar over te oordelen?'
Turken zijn het met je oneens.
En hoe zie je dt met de holocaust dat dan voor je? Iets als vanaf medio 1944 was er een genocide op joden en daarvoor misdaden of wat probeerde je aan te geven met 'de term bestond toen niet eens'?

quote:
Als we het namelijk over genocides en/of etnische zuiveringen hebben (met name dit laatste). Zullen we het dan eens hebben over hoe de Islam zich heeft verspreid? Dit ging namelijk hand in hand daarmee. Maar daar wil men het niet over hebben, de Islam omarmd en viert men zelfs.

Dan geef je dus ook helemaal geen reet om genocides of ethnische zuiveringen, maar is het simpel een stok om het Westen (waar men Israël toe rekent) te kunnen slaan. Bijzonder staaltje oikofobie in cultureel opzicht.
Er is voor andere misdaden tegen de menselijkheid geen of te weinig aandacht dus iedereen moet nu de andere kant opkijken.... Laten we dezelfde redenering eens toepassen op onze vriend Ali B. Veel verkrachte vrouwen krijgen te weinig of zelfs geen aandacht voor wat hun aangedaan is dus we moeten de slachtoffers van Ali B negeren en Ali B maar met rust laten plus insert [racisme-kaart].

[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 01-04-2026 19:40:52 ]
pi_220485186
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:17 schreef Nexum het volgende:

[..]
Wat is een ‘echte’ genocide dan volgens jou? Welke instanties/analisten vertrouw je dan wel?
Het dodenaantal en de mensen met erge letsel/ontheemden is zwaar onder gerapporteerd in de officiele cijfers meen ik. Hoe kan het dat er 2.2 miljoen Gazanen leefden in de Gazastrook. Maar officieel worden er maar 75000 doden en 165000 ontheemden gerapporteerd. Terwijl alles letterlijk plat is gegooid door de Joden. Waar zijn die andere mensen gebleven?
pi_220489328
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:03 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Het dodenaantal en de mensen met erge letsel/ontheemden is zwaar onder gerapporteerd in de officiele cijfers meen ik. Hoe kan het dat er 2.2 miljoen Gazanen leefden in de Gazastrook. Maar officieel worden er maar 75000 doden en 165000 ontheemden gerapporteerd. Terwijl alles letterlijk plat is gegooid door de Joden. Waar zijn die andere mensen gebleven?
De Joden zelfs. Foei Jood die in New-York woont.
Corporate translator
pi_220489427
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:52 schreef Aether het volgende:

[..]
Soms zit er iemand tussen die het vanuit een andere hoek belicht.

Deze kreeg kortsluiting. _O-

donderdag 2 april 2026 @ 10:13:48 #162
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220490185
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:03 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Je ziet alleen de beelden van de zwaarst gebombardeerde straten en wijken.
Natuurlijk zie je geen beelden van plekken waar geen schade is en mensen gewoon wonen en leven want dat is geen nieuws, heeft geen schockfactor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoddie op 02-04-2026 10:27:13 ]
  zondag 5 april 2026 @ 14:06:27 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220512719
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:04 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wtf, dat meen je toch niet?
Ga je nou beweren dat die (tegen)aanval van Israël grotendeels zinloos is geweest?
[..]
De cijfers die ik aanhaalde komen niet 'van hun(nie)', maar die heb ik zelf verzonnen.

Al zijn het er 30.000 versus 9.000, of 70.000 versus 20.000: doet het er veel toe?
Het was toch voor een prachtig doel en met een geldige reden? Het uitschakelen van Hamas?
Beetje jammer dat het niet is gelukt (dat is echt nieuws voor mij), maar hé, wie maalt daar nou om?
Ja het doet er toe de aantallen.
Want Ik geef namelijk aan dat het een zeer onbbetrouowbare bron is.
en voor de rest lees even in de vorige pagina's.
En graag hier verder niet in Iran topic aub ^O^
en hier nog wat extra info btw, ik heb daar ook veel gepost over de israel gaza situatie
NWS / Doodstraf ingevoerd in Israël #2 Selectieve verontwaardiging
pi_220512770
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
En graag hier verder niet in Iran topic aub ^O^
Het was niet mijn oorspronkelijke onderwerp hier, maar het speelt wel degelijk een rol in het bredere plaatje.
Want de Iraanse steun voor Hezbollah en Hamas zou een belangrijke reden voor deze oorlog zijn.

De oorlog tegen Iran gaat dezelfde non-resultaten opleveren als de oorlog tegen Gaza, als de oorlog tegen Irak, als de oorlog tegen Afghanistan, als de oorlog tegen Vietnam, et cetera.

Hoeveel duizenden, tienduizenden, honderdduizenden of miljoenen zinloze doden er vallen, doet er totaal niet toe.
Of de bron nu Reuters, het hoofdkwartier van Hamas, de Boeddhistische omroep of de lokale zender uit Apekuttenveen is.

Sowieso hoeft er hier niet gereageerd te worden met antwoorden als "je gaat maar ergens anders naar toe."
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220512843
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:30 schreef Drxx het volgende:

[..]
Deze kreeg kortsluiting. _O-

Las eerder dit jaar een artikel in die afschuwelijke de Volkskrant met vertegenwoordigers van de groep orthodoxe Joden die vrijgesteld zijn van militaire dienstplicht. Zij zijn zeer orthodox en zeer anti-oorlog, en willen vrede met de Palestijnen. Zij hebben helemaal niets met de Zionisten in Netanyahu's kabinet. Voor straf dreigt er voor hen nu ook dienstplicht, d.w.z.: het is in ieder geval geen non-issue meer daar.

Net als ik zijn deze Joden verraders van hun eigen volk en cultuur.

Dinsdag bel ik de dokter voor pillen.
  zondag 5 april 2026 @ 14:24:54 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220512876
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Las eerder dit jaar een artikel in die afschuwelijke de Volkskrant met vertegenwoordigers van de groep orthodoxe Joden die vrijgesteld zijn van militaire dienstplicht. Zij zijn zeer orthodox en zeer anti-oorlog, en willen vrede met de Palestijnen. Zij hebben helemaal niets met de Zionisten in Netanyahu's kabinet. Voor straf dreigt er voor hen nu ook dienstplicht, d.w.z.: het is in ieder geval geen non-issue meer daar.

Net als ik zijn deze Joden verraders van hun eigen volk en cultuur.

Dinsdag bel ik de dokter voor pillen.
Israel wil dit ook hoor, denk je dat ze staan te springen om een constante oorlog?
nee natuurlijk niet.

Maar gelijk een vraag aan jou, en dit is een simpele.
Wanneer kwam het laatste vredes voorstel vanuit Palastijnse kant en hoe liep dit af?
pi_220512936
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Israel wil dit ook hoor, denk je dat ze staan te springen om een constante oorlog?
nee natuurlijk niet.

Maar gelijk een vraag aan jou, en dit is een simpele.
Wanneer kwam het laatste vredes voorstel vanuit Palastijnse kant en hoe liep dit af?
Het laatste serieus te nemen overleg was wat mij betreft tussen Rabin en Arafat.
Omdat er toen sprake was van mensen die bereid waren om over schaduwen heen te stappen.
In zekere zin boden ze elkaar aan om over vrede te praten.

Alles daarna was show.
Barak was showing off in 2000 met een bijzonder genereus gebaar dat door de orthodoxen niet werd gewaardeerd.
En Arafat wees het af omdat zijn eigen orthodoxen het onvoldoende vonden.
Sindsdien veranderde de show definitief in een shitshow.

Na het uitbreken van de 2e Intifada, na Sharons bezoek aan de Tempelberg in Jeruzalem, mocht wat mij betreft die hele regio in zee zakken.
(Je ziet hoe menslievend ik ben.)

Eigenlijk bedoel ik: sindsdien vind ik dat de rest van de wereld zich er niet meer mee hoeft te bemoeien. Het Midden-Oosten is NIET het belangrijkste stukje op deze aarde, ook al denken 3 wereldreligies van wel.

Als puntje bij paaltje komt, heb ik schijt aan de wereldreligies en hun schreeuwgrage (geestelijke en/of politieke) leiders.
  zondag 5 april 2026 @ 14:39:09 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220513005
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het laatste serieus te nemen overleg was wat mij betreft tussen Rabin en Arafat.
Omdat er toen sprake was van mensen die bereid waren om over schaduwen heen te stappen.

Alles daarna was show.
Barak was showing off in 2000 met een bijzonder genereus gebaar dat door de orthodoxen niet werd gewaardeerd.
En Arafat wees het af omdat zijn eigen orthodoxen het onvoldoende vonden.
Sindsdien veranderde de show definitief in een shitshow.

Na het uitbreken van de 2e Intifada, na Sharons bezoek aan de Tempelberg in Jeruzalem, mocht wat mij betreft die hele regio in zee zakken.
(Je ziet hoe menslievend ik ben.)

Eigenlijk bedoel ik: sindsdien vind ik dat de rest van de wereld zich er niet meer mee hoeft te bemoeien. Het Midden-Oosten is NIET het belangrijkste stukje op deze aarde, ook al denken 3 wereldreligies van wel.

Als puntje bij paaltje komt, heb ik schijt aan de wereldreligies en hun schreeuwgrage (geestelijke en/of politieke) leiders.
Ok, duidelijk.
En gelijk even voor jou informatie in al die jaren in het conflict is er nog nooit een voortsel vanuit het Palastijnse kamp gekomen.
0 Nul niks nada noppes!
Alle voorstellen die er gekomen zijn kwamen vanuit israel of een derde partij en dan heb ik het niet over 10,20,100, nee duizenden vredes voorstellen.
met het gross ging Israel akoord terwijl de Palastijnen vrijwel alles verwierpen, en antwoord gaven met een intfada of een barage met raketten, daarom trok Israel zich ZONDER een akkoord met de palastijnen terug uiut Gaza.
In de hoop dat de conflicten minder werden, Hamas kwam aan de macht en het aantal raket aanvallen op israel ging van tientallen naar duizenden per jaar!
Toen Hamas aan de macht kwam voerde Israel de blokkade in omdat men steeds meer raketten begond af te vuren.
pi_220513045
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ok, duidelijk.
En gelijk even voor jou informatie in al die jaren in het conflict is er nog nooit een voortsel vanuit het Palastijnse kamp gekomen.
0 Nul niks nada noppes!
Alle voorstellen die er gekomen zijn kwamen vanuit israel of een derde partij en dan heb ik het niet over 10,20,100, nee duizenden vredes voorstellen.
met het gross ging Israel akoord terwijl de Palastijnen vrijwel alles verwierpen, en antwoord gaven met een intfada of een barage met raketten, daarom trok Israel zich ZONDER een akkoord met de palastijnen terug uiut Gaza.
In de hoop dat de conflicten minder werden, Hamas kwam aan de macht en het aantal raket aanvallen op israel ging van tientallen naar duizenden per jaar!
Toen Hamas aan de macht kwam voerde Israel de blokkade in omdat men steeds meer raketten begond af te vuren.
Arafat nam de uitgestoken hand van Rabin aan.
Rabin nam het initiatief. Hij was een held. Vermoord door een orthodoxe Jood.

Vanuit andere Arabische landen was Sadat een soort Rabin.
Hij had misschien wat kunnen betekenen voor de Palestijnse zaak. Maar hij werd vermoord door zijn eigen leger.

Hamas is een club smerige terroristen en ze zijn er (helaas) in geslaagd om de Palestijnse zaak te gijzelen.

Maar het volledig uitroken van Gaza gaat dat probleem niet oplossen.

Hetzelfde plan loslaten op Zuid-Libanon (vanwege de hufters van Hezbollah) ook niet.

Verder blijft de basis van het hele probleem een serie religieuze waanideeën dat bepaalde stroken land bij een bepaald volk of een bepaalde religie horen.
Daar hoeven wij ons verder niet meer mee te bemoeien.
We hebben hier kerk en staat gescheiden. Als de rest van de wereld dat niet wil, dan is dat hun probleem. Wij hoeven ons niet te mengen in hun geschifte en zinloze twisten. Ons werelddeel heeft meer dan genoeg te lijden gehad van vergelijkbare shitshows. Die lessen wens ik niet te verloochenen.
pi_220513156
Ik zie dat, zonder mijn toestemming, de discussie over de bron/roots van bepaalde problemen in het Midden-Oosten, die werd gevoerd in het Iran-topic, naar dit topic is overgeheveld.

Graag zie ik eveneens overgeheveld:

- mijn gesprekken met anderen in het Iran-topic over hifi.
- de keren dat Trump en Amerikaanse ministers ter sprake komen in het Iran-topic, dat kan wel naar POL/Amerikaanse politiek

Is er een topic over Egypte?
Dan kan die zin over Sadat daar wel naartoe.

En dat gebabbel eerder over VS en Indianen kan naar het Cowboys & Indians topic.
  zondag 5 april 2026 @ 15:44:53 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220513587
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:43 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Arafat nam de uitgestoken hand van Rabin aan.
Rabin nam het initiatief. Hij was een held. Vermoord door een orthodoxe Jood.

Vanuit andere Arabische landen was Sadat een soort Rabin.
Hij had misschien wat kunnen betekenen voor de Palestijnse zaak. Maar hij werd vermoord door zijn eigen leger.

Hamas is een club smerige terroristen en ze zijn er (helaas) in geslaagd om de Palestijnse zaak te gijzelen.

Maar het volledig uitroken van Gaza gaat dat probleem niet oplossen.

Hetzelfde plan loslaten op Zuid-Libanon (vanwege de hufters van Hezbollah) ook niet.

Verder blijft de basis van het hele probleem een serie religieuze waanideeën dat bepaalde stroken land bij een bepaald volk of een bepaalde religie horen.
Daar hoeven wij ons verder niet meer mee te bemoeien.
We hebben hier kerk en staat gescheiden. Als de rest van de wereld dat niet wil, dan is dat hun probleem. Wij hoeven ons niet te mengen in hun geschifte en zinloze twisten. Ons werelddeel heeft meer dan genoeg te lijden gehad van vergelijkbare shitshows. Die lessen wens ik niet te verloochenen.
Helemaal eens hoor.
Wat ik hypocriet vind is dat deze shitshow al decenia gaande is en men er over de hele (westerse) wereld er voor op straat gaan, zonder dat men ook maar enig besef hebben waar men voor protesteerd.
En zoals ik in het andere topic al aangaf was er eind vorig jaar een amssa slachting in Al-Fashir, in Soedan waarbij mogelijk meer mensen vermoord en verkracht werden in 3 dagen tijd dan in de hele escalatie vanaf 7 oktober 2023 tot nu

Maar je moet goed zoeken om hier maar ook iets aan informatie over te vinden terwijl de gaza shitshow breed word uitgemeten.

En dat is exact wat Hamas het om te doen was.
  zondag 5 april 2026 @ 15:47:42 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220513622
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:01 schreef Toby56 het volgende:
Ik zie dat, zonder mijn toestemming, de discussie over de bron/roots van bepaalde problemen in het Midden-Oosten, die werd gevoerd in het Iran-topic, naar dit topic is overgeheveld.

Graag zie ik eveneens overgeheveld:

- mijn gesprekken met anderen in het Iran-topic over hifi.
- de keren dat Trump en Amerikaanse ministers ter sprake komen in het Iran-topic, dat kan wel naar POL/Amerikaanse politiek

Is er een topic over Egypte?
Dan kan die zin over Sadat daar wel naartoe.

En dat gebabbel eerder over VS en Indianen kan naar het Cowboys & Indians topic.
Ik heb dat hier neer gezet omdat dit het juiste topic is daarvoor ik heb je post gequote en hier beantwoord.

En ja dat klopt post quoten en antwoorden in het betreffende topic, zo houd je het een beetje gescheiden!
pi_220514233
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 15:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik heb dat hier neer gezet omdat dit het juiste topic is daarvoor ik heb je post gequote en hier beantwoord.

En ja dat klopt post quoten en antwoorden in het betreffende topic, zo houd je het een beetje gescheiden!
De discussie ontstond vanuit een discussie die betrekking had op de oorlog in Iran en tegenstellingen in het gehele Midden-Oosten.
Door hapsgewijs die delen eruit te vissen en ze in het zogenaamde juiste topic te plaatsen, trek je de oorspronkelijke discussie uit elkaar.

Volgens jouw theorie zouden deze posts eigenlijk verplaatst moeten worden naar een topic over het al dan niet terecht verplaatsen van bepaalde posts.

Zo kun je wel bezig blijven.
  zondag 5 april 2026 @ 16:47:11 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220514323
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De discussie ontstond vanuit een discussie die betrekking had op de oorlog in Iran en tegenstellingen in het gehele Midden-Oosten.
Door hapsgewijs die delen eruit te vissen en ze in het zogenaamde juiste topic te plaatsen, trek je de oorspronkelijke discussie uit elkaar.

Volgens jouw theorie zouden deze posts eigenlijk verplaatst moeten worden naar een topic over het al dan niet terecht verplaatsen van bepaalde posts.

Zo kun je wel bezig blijven.
het kan hoeft niet natuurlijk.
Maar merk dat somige topics exploderen over andere issues.
Zoals gaza israel.
pi_220526722
Je bent pas echt een moreel leger als je mensen lokt met babygeluiden, om ze dan dood te schieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')