Heeft Hof er wat gescoord?quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:36 schreef taxibabe het volgende:
Was er hier niet iemand helemaal gek van capibara's?
Er komen binnenkort capibara's wonen in de 'dierentuin' hier vlakbij.
Hopelijk werkt dat. Als de bezorger de aantekening leest dan.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb net bij dhl een aantekening laten maken bij het pakket wat ze morgen weer gaan proberen te bezorgen. Ze moeten nu eerst aanbellen, en het commentaar is 'huis is prima bereikbaar via die en die kant. Wij zijn gewoon thuis'
Nouja anders gewoon een nieuwe klacht. Ben er klaar meequote:Op donderdag 26 februari 2026 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hopelijk werkt dat. Als de bezorger de aantekening leest dan.
En qua datalekken, echt hoor, kan bij elk bedrijf/instantie. Hebben we gezien bij het bevolkingsonderzoek. Zeker daar, met persoonlijke uitslagen mag je er toch vanuit gaan dat je gegevens veilig zijn. Forget it
Een datalek kan idd overal gebeuren. Maar de knullige manier van afhandelen daarvan en het feit dat ze zich niet aan de wet hebben gehouden, daar val ik over. Vanuit mijn werk heb ik zijdelings te maken met incidentmanagement, wetgeving en protocollen, dat speelt ook wel mee.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:28 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt waar je zit. Nu is het Odido, straks is het Vodafone of KPN. Het bleek tenslotte menselijk falen te zijn.
Overstappen had geen zin gehad. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt, maar mijn data hebben ze ookquote:Op donderdag 26 februari 2026 14:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Precies. Ik zou eigenlijk per direct willen overstappen naar een andere provider maar mijn account is ook gekoppeld aan de kinderen en ik moet daar wel even voor gaan zitten. Geeft een hoop gedoe en uitzoekwerk. Het is nu bijvoorbeeld wel handig dat ik vanuit 1 app en account ook hun abonnement kan inzien (ook dataverbruik bijvoorbeeld).
Dat laatste inderdaad. Het is te laat voor deze gegevens, maar het is een principekwestie.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overstappen had geen zin gehad. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt, maar mijn data hebben ze ook![]()
Al snap ik prima dat je helemaal klaar met ze bent en daarom dus wil overstappen.
quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Het is te laat voor deze gegevens, maar het is een principekwestie.
En als iemand dan belt over mijn abonnement bij Odidio dan weet ik zeker dat het niet echt is![]()
.
Ik moet natuurlijk nogal voorzichtig doen vanwege mijn werkgever maar wat daar is gebeurd, is echt ver voorbij bizar slecht. De hack maar zeker alles daarna. De pleister die maar niet geplakt werd, het feit dat ze alle data ongecodeerd hadden opgeslagen, het bewaren van data ver voorbij de termijn dat het mag en daarna de knullige communicatie.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een datalek kan idd overal gebeuren. Maar de knullige manier van afhandelen daarvan en het feit dat ze zich niet aan de wet hebben gehouden, daar val ik over. Vanuit mijn werk heb ik zijdelings te maken met incidentmanagement, wetgeving en protocollen, dat speelt ook wel mee.
Mijn zoon kreeg vorige week een ´Hoi oma´quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Nu twee keer een sms gehad met: hoi pap, ik heb een nieuw nummer![]()
Nu weten wij waar we op moeten letten maar ouderen zijn wél vaak de klos. Triest.
Kind in mijn klas had ze ook bij zich vandaag… tamtam heeft dus ook 040 bereikt 😇quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:06 schreef exode het volgende:
Wat balen Troel! Dat duurt lekker lang zo.
Wel grappig, dat ik die Pokemon kaart heb verkocht, heeft de Pokemon mania in B zijn klas weer aangewakkerd. B nam een deel van zijn kaarten vandaag mee naar school om te ruilen. Hij had trots verteld wat ik ervoor heb gekregen. Dus alle jongens (het is hier echt een jongens ding geloof ik) hadden hun kaarten weer afgestofd. B is zelfs gisteren met een vriend naar een Intertoys gefietst in een ander dorp omdat daar nog kaarten op voorraad waren. Paar pakjes gekocht samen. Bizar genoeg zijn die dingen in hun onze directe omgeving steeds hartstikke uitverkocht (it wasn't me).
Maar er wordt al jaren aangeraden om een codewoord af te spreken met je kinderen en altijd terug te bellen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Ik heb één foonnummer en das zowel zakelijk als privé. En door al dat gedoe neem ik vaak niet eens meer op. Net gelukkig wél, was ook een nummer wat begon met een netnummer. Zegt niets, maar voelt beter dan een 06 nummer, zeg maar. En alst belangrijk is, bellen ze nog maar een keer![]()
Gemiste nummers google ik wel altijd maar niet altijd komt daar wat uit.
Nu twee keer een sms gehad met: hoi pap, ik heb een nieuw nummer![]()
Nu weten wij waar we op moeten letten maar ouderen zijn wél vaak de klos. Triest.
Klopt hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar er wordt al jaren aangeraden om een codewoord af te spreken met je kinderen en altijd terug te bellen.
Lol, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:21 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Mijn zoon kreeg vorige week een ´Hoi oma´
Haha gewoon buitenlandse ouders nemen. Mijn Vader gaat echt no way reageren op iemand die in het Nederland ds stuurt “hoi papa”. Los van het feit dat ik zijn bankzaken doe 😇quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar er wordt al jaren aangeraden om een codewoord af te spreken met je kinderen en altijd terug te bellen.
Kopzorg minderquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha gewoon buitenlandse ouders nemen. Mijn Vader gaat echt no way reageren op iemand die in het Nederland ds stuurt “hoi papa”. Los van het feit dat ik zijn bankzaken doe 😇
Jaa, ziek he? Mijn nummer hebben ze gelukkig niet. Als ze ergens niks met privacy doen, is het wel de kvk.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:42 schreef Hupje het volgende:
Ik ben heel blij dat ik een apart telefoonnummer voor mijn bedrijfje heb genomen. Sinds ik ingeschreven sta bij de KVK is het elke week raak met spam telefoontjes.
Mijn vader appt mij ook, ik ben gebeld door dit en dit nummer. Bel jij ze maar op met wat ze willen….quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:28 schreef exode het volgende:
Mijn moeder is laaggeletterd, die ziet reclame brieven aan voor officiele post. We hebben met haar de afspraak dat ze alles waar ze over twijfelt aan mij of mijn zus voorlegt. Ik krijg bijna dagelijks Appjes van haar.
Wat wel heel fijn is dat mijn moeder de deur gewoon dichtgooit voordat een verkoper 1 woord kan zeggen, de telefoon niet opneemt als ze het nummer niet kent en Appjes van onbekende nummers linea recta naar de prullenbak bonjourt.
Als je mijn moeder belt, neemt ze ook op met 'Ja?' terwijl ze dus ziet wie er belt. 'Ja ik ga mijn naam niet zeggen, misschien is het wel iemand anders die net doet of hij met jouw nummer belt.'![]()
B krijgt overigens wel echt vaak Appjes van onbekenden die duidelijk spam of phishing zijn. Heel apart. Ik krijg dat dus nooit.
Spannond oh-oh! De laatste dagenquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Niet bijgelezen.
Kennen jullie die mop van die verhuizers die morgen zouden komen>
Die kwamen gisteren al.
Laat...
Maar ik had nog niet alles ingepakt dus dat was enorm stressen.
Maa alles is mee wat ik mee wilde hebben.
Oh ja ze hadden ook geen steekwagen of hondje dus moesten alles slepen, ook de wasmachine.
Om 2 uur waren ze kapot moe en zijn ze gestopt, om 8:30 gingen ze weer door maar ik heb nog wat zaken in zakken zitten proppen en een nacht overgeslagen.
Vanochtend twee rondes visite en om 15 uur kwam mijn kleine vriendin uit school hier heen en zijn we heerlijk gaan lopen.
Ze was hier gisteren toen ik hoorde dat de verhuizers kwamen en jeetje die had wel een ijsje verdiend hoor.
Wat een aanpakker, echt, meisje van 11 zo sterk als een beer en me aanmoedigen en loeizware dingen uit de kelder slepen met me. Echt onvoorstelbaar.
Maar vanmiddag genoten we van het zonnetje.
Pfff, nog 3 nachten in een zo goed als leeg huis zonder koelkast tv of whatever![]()
Ik ga slapen!
quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:03 schreef amaranta het volgende:
Ik zit in de sportschool te wachten op zoon van vriendin. Zij kon niet dus ik bood aan hem te brengen/halen.
Ik zit gewoon in de kantine en heb besloten iedereen die hier komt stom te vinden.
Werkt verfrissend moet ik zeggen.
Op dit moment vind ik het meisje met de push up legging stom.
En ze heeft de onderkant haar T-shirt vrijwel volledig in haar bh gestoken zodat het een soort van croptop is geworden.
Jaja, we zien nu allemaal dat je “dikke” billen hebt en een platte buik.
Dus….
Volgende keer neem ik wel een boek mee 😇
Jawel want ik word vrij vaak gebeld ivm mijn vader.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
En je hebt het gejixtNiet opgenomen?
Oeps, niks op je kerfstok?quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel want ik word vrij vaak gebeld ivm mijn vader.
Maar rondje Google verteld mij dat het nummer geassocieerd wordt met detentie!??
Ja mee eens!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:24 schreef Troel het volgende:
Ik zou gewoon heel graag aan willen geven welke verzendpartij gebruikt wordt.
Bij bol zijn er gewoon tig verschillende bedrijven en magazijnen waaruit geleverd wordt, dus verschillende pakketjes.
Maar die kwamen in ieder geval bij ons 😂😂😂quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:42 schreef exode het volgende:
Het is 1 van de vele redenen waarom ik niet meer bij Amazone bestel. Standaard bezorging met Dragonfly, wat een waardeloos bedrijf is dat.
Ze hebben bij ons 3 keer moeten bezorgen en 3 keer moest ik mijn pakket zoeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar die kwamen in ieder geval bij ons 😂😂😂
Ah ja, dragonfly flikkert hier de pakketjes onder het hek door, wat niet op slot zitquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:42 schreef exode het volgende:
Het is 1 van de vele redenen waarom ik niet meer bij Amazone bestel. Standaard bezorging met Dragonfly, wat een waardeloos bedrijf is dat.
Nu is die van ons kapot.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:50 schreef exode het volgende:
Zo, de wasmachine doet het weer, tenminste nog steeds,maar nu zonder een enorm lawaai
Ik krijg inmiddels al jaren een foutmelding zo'n 5 minuten nadat ik de wasmachine aan heb gezet. De melding is dat ik Miele moet bellen. De wasmachine uitzetten en weer aanzetten helpt. Inmiddels zie ik het als een extra feature om nog vergeten was alsnog toe te kunnen voegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu is die van ons kapot.Krijg ineens een foutmelding die ik, volgens de melding, niet zelf kan oplossen dus moet een service monteur bellen.
Ja, de cyclus moest nog maar een paar minuten. Had deze opnieuw aangezet en toen stopte die weer met dezelfde melding.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels al jaren een foutmelding zo'n 5 minuten nadat ik de wasmachine aan heb gezet. De melding is dat ik Miele moet bellen. De wasmachine uitzetten en weer aanzetten helpt. Inmiddels zie ik het als een extra feature om nog vergeten was alsnog toe te kunnen voegen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels al jaren een foutmelding zo'n 5 minuten nadat ik de wasmachine aan heb gezet. De melding is dat ik Miele moet bellen. De wasmachine uitzetten en weer aanzetten helpt. Inmiddels zie ik het als een extra feature om nog vergeten was alsnog toe te kunnen voegen.
Hopelijk is het wel goed nieuws en niet iets vervelends.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:16 schreef amaranta het volgende:
Wij zien mijn schoonmoeder eigenlijk zelden. Kerst, Pasen, haar verjaardag en die van onze kinderen.
Dus van de week kregen we allemaal een appje dat we vandaag gezellig op de koffie moesten komen…
Man appt terug, kan dat niet met Pasen?
Reactie: nee kan niet moet iets bespreken.
Dus wij speculeren al heel de week wat er zo belangrijk is…
Kan met haar alle kanten op.
Ze gaat verhuizen. Ze wil een familiecruise.
Ze gaat in een verzorgingshuis wonen.
We weten het echt niet
Wat vinden jullie hiervan?quote:SC feeds van users die het leuk vinden om in een kliekje in een SC te posten zullen minder gauw door anderen gelezen worden; immers wat moet je ermee? Als je het leuk vindt post je immers gewoon mee en anders blijf je er weg omdat je je er niet in herkent.
Mijn tip zou daarom zijn. Zorg dat mensen die in SC willen posten in ieder geval een abonnement moeten hebben, om hiervoor toegang te krijgen. Zij komen immers in de kroeg om een aparte kamer voor zichzelf te reserveren en een beetje met elkaar te chatten. En dat is iets heel! anders dan een user als *** doet en content voor vooral een groot publiek genereert.
Op zich zou ik er voor open staan, maar ik ben bang dat er users weg zullen vallen die wel gewenst zijn omdat ze het een kostenpost is waar ze het geld niet voor hebben. Als in: ze gaan niet naar de echte kroeg, maar ze zitten op Fok! omdat ze de echte kroeg niet kunnen betalen. En nu is de echte kroeg wel wat duurder, want met een colaatje zit je tegenwoordig al rond de 3 euro, maar je snapt mijn punt.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef PoesInDoos het volgende:
Een interessante quote in het FOK! moet blijven topic;
[..]
Wat vinden jullie hiervan?
En 25 jarige lover?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:16 schreef amaranta het volgende:
Wij zien mijn schoonmoeder eigenlijk zelden. Kerst, Pasen, haar verjaardag en die van onze kinderen.
Dus van de week kregen we allemaal een appje dat we vandaag gezellig op de koffie moesten komen…
We weten het echt niet
Ze is verliefd geworden op de tuinman?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:16 schreef amaranta het volgende:
We weten het echt niet
Ik denk dan gelijk aan een geld -of erfenis kwestie eigenlijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:16 schreef amaranta het volgende:
We weten het echt niet
Dan is er straks nog maar 1 sc op heel het forum denk ik, die voor abo’s, en zie OO voor hoe succesvol een algemeen incrowd forum is… Als in dit topic 40% van de gebruikers verdwijnt is het al niet interessant meer imo. En ik ben sowieso een van de mensen die dan vertrekt, de oud-community is de enige reden dat ik nog op fok zit.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Tja. SC is natuurlijk niet de enige reden om op Fok te komen. Dus zoiets is prima te omzeilen.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk is het wel goed nieuws en niet iets vervelends.
Ze gaat verhuizen en wel naar de nieuwe flat op de hoek van onze straat… ze kan vanaf het balkon straks nog net niet bij ons naar binnen kijkenquote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk is het wel goed nieuws en niet iets vervelends.
Ik heb toch wel het idee dat het dit keer anders is. Ik zie Danny actief meelezen en reageren. Dat is ook wel eens anders geweest..quote:Op zondag 1 maart 2026 10:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En ik word een beetje moe van die discussie elke keer weer, met goede ideeen waar niets mee gedaan wordt en slechte beslissingen en met name nalatigheid waardoor het steeds meer afglijdt. De afgelopen 30 dergelijke topics hebben ook welgeteld 0 opgeleverd.
Spannend! Maar mijn eerste gedachte is toch iets negatiefs voor de gezondheid eigenlijk…quote:Op zondag 1 maart 2026 10:16 schreef amaranta het volgende:
We weten het echt niet
Gezellig je schoonmoeder om de hoek. Dat je al betwijfeld of dat goed nieuws is, zegt al wat.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
Ze gaat verhuizen en wel naar de nieuwe flat op de hoek van onze straat… ze kan vanaf het balkon straks nog net niet bij ons naar binnen kijken
Dus ja. Of dat positief is….
En ze wil ook een weekend weg met ons
Ik had goed voorspeld 😅
Amai, dat zou ik iig niet overlevenquote:Op zondag 1 maart 2026 10:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
Ze gaat verhuizen en wel naar de nieuwe flat op de hoek van onze straat… ze kan vanaf het balkon straks nog net niet bij ons naar binnen kijken
Dus ja. Of dat positief is….
En ze wil ook een weekend weg met ons
Ik had goed voorspeld 😅
Hij heeft gewoon niet zoveel zin in z’n moeder.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Spannend! Maar mijn eerste gedachte is toch iets negatiefs voor de gezondheid eigenlijk…
Maar ik vind iemand die een hand uitsteekt waarop gereageerd wordt “kan dat niet volgende maand als het mij geen extra moeite kost” ook wel apart. Ze nodigt je dan ook niet uit voor iets leuks/gezelligs zou ik verwachten (buiten de standaard-activiteiten om).
Mwah, ook dat heb ik al meerdere keren gezien, ook achter de schermen waar hij sowieso al actiever was. Wellicht is de nood nu wat hoger, maar ik verwacht van zo’n topic nog steeds niets eigenlijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:54 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik heb toch wel het idee dat het dit keer anders is. Ik zie Danny actief meelezen en reageren. Dat is ook wel eens anders geweest..
Ik hoop wel dat er een langdurige oplossing komt, FOK! is al 20 jaar mijn homebase.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mwah, ook dat heb ik al meerdere keren gezien, ook achter de schermen waar hij sowieso al actiever was. Wellicht is de nood nu wat hoger, maar ik verwacht van zo’n topic nog steeds niets eigenlijk.
Sterkte Amarantaik zou er niet aan moeten denken, schoonmoeder om de hoek.
21 and counting.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er een langdurige oplossing komt, FOK! is al 20 jaar mijn homebase.
quote:
Ik hoop het ook, maar ik verwacht het niet. Alleen als er een andere eigenaar komt verwacht ik dat het de andere kant op kan gaan. Maar ik verwacht ook niet dat het opeens verdwijnt, meer dat het uitsterft zoals het nu al jaren aan het doen is. 10 jaar geleden had ik het echt vervelend gevonden als fok zou stoppen, nu denk ik “jammer, maar eigenlijk mis ik er weinig aan”. Sterker nog, als heel de sc nu overstapt naar reddit, kom ik hier nooit meer.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:11 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er een langdurige oplossing komt, FOK! is al 20 jaar mijn homebase.
Same! Dat was echt heel handig (hier zijn de albums inmiddels klaar).quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb wel jaren geleden mijn postgeschiedenis van dit account in Z&G en het baby-topic opgeslagen. Dat is handig voor als ik ooit nog de baby-albums ga maken die geschiedenis zou ik anders wel missen om terug te kunnen zoeken.
Ligt ook aan wat je waarvoor betaalt imo.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:33 schreef Kyara het volgende:
Ik vind de drempel om te betalen ook best hoor.
Ik heb het allemaal handmatig gedaan, dus ik zou mijn methode niet aanradenquote:Op zondag 1 maart 2026 11:42 schreef laziness het volgende:
Is dat een beetje makkelijk op te slaan die pohi? Tips? De babytijd zou ik wel willen hebben
Is Reddit het OUD alternatief? Misschien wel handig om te weten voor het geval dat.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef FlyingFish het volgende:
Sterker nog, als heel de sc nu overstapt naar reddit, kom ik hier nooit meer.
Ik denk dat Reddit in het algemeen een (Amerikaans) fok alternatief is. Maar je kunt daar zelf subfora aanmaken dacht ik, en op die manier zijn er meerdere Nederlandse subfora, en ook Engelse subfora over wat dan ook. In theorie is een zelf aangemaakte reddit FOKOUDNL oid gewoon mogelijk. Ik vind het fijn werken, zeker met de app. Alleen is het niet 1 doorlopend topic, maar kun je reageren op reacties die dan kunnen uitklappen, dus het werkt praktisch wel net wat anders, zeker vergeleken met een slowchat.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:08 schreef Elleska het volgende:
Ik had een tijdje een abbo voor fok maar ik heb max 1 abbo tegelijk want anders wordt het onbetaalbaar en momenteel is dat iets anders.
Wel heb ik bij fok de addblock uit staan. Er is een tijd geweest dat het forum met reclame totaal onleesbaar was maar dat is momenteel wel oke en anders gaat die addblock weer aan.
[..]
Is Reddit het OUD alternatief? Misschien wel handig om te weten voor het geval dat.
In wat voor topic zit jij dan?quote:
Ik lees voornamelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
In wat voor topic zit jij dan?
Ik lees veel mee, bij Q&A topics zijn die upvotes heel handig, dan heb je vrijwel direct het gewenste antwoord. Maar een SC zoals deze zou daar toch nooit werken..
Das net zoals dat konijn dat worteltjestaart bij de bakker wilde kopen. Die kwam elke dag bij de bakker voor worteltaart. Maar de bakker had dat nooit.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:04 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kom alleen op Fok! en verder eigenlijk nergens. Las al heel lang overal mee maar het duurde jaren voordat ik een account maakte en toen nog tig voordat ik ergens postte. En inmiddels hier blijven plakken![]()
Met al jaren een abo. Niet alleen vanwege de ads maar omdat, FOK!![]()
Mijn s-t-b-e schoonzus bracht net een worteltaart. Alleen de naam al, worteltaartstoot me best wel af. Ga ik zo een hap nemen dus wish me luck
Vooral series/reallife uit de USA, wat hier pas een half jaar later op tv komt. Af en toe reageer ik eens, maar alleen als er weinig comments zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik lees voornamelijk.
Series die momenteel volg. Bv nu Beverly Hills 90210
Ik ben lid van wat communitys zoals osteoporose. Maar ik merk dat daar vooral Amerikanen in posten en daar is de zorg duidelijk anders. Dus daar kan ik eigenlijk niet echt actief in posten.
En soms komt er iets voorbij van r/nederland wat wel interessant is
En jij?
Jaa, die! En toen de bakker dan eindelijk worteltaart had, zei: vies he!quote:Op zondag 1 maart 2026 15:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das net zoals dat konijn dat worteltjestaart bij de bakker wilde kopen. Die kwam elke dag bij de bakker voor worteltaart. Maar de bakker had dat nooit.
Ik dacht dat Discord voor praten/bellen was? Je kunt er ook chatten dus? Zou een SC daar werken?quote:Op zondag 1 maart 2026 15:16 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik kom zelden buiten OUD ik vind fok veel te radicaal rechts en ik vind het gebrek aan sturing op dit front onprettig en angstaanjagend. En ik verwacht niet dat een website zo links is als dat ik ben maar ik denk wel dat fok veel en veel te ver doorslaat als je kijkt naar misogynie, seksisme, racisme etc.
Ik denk dat iets zoals OUD prima zou overleven op bijvoorbeeld discord.
Je kan er specifieke kanalen maken over onderwerpen en eventueel losse topics in die kanalen en er is moderatie.
En het is gewoon prive en niet openbaar en dat is ook prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |