je kan bv uploaden naar imgurquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met de Death Star. Ik ben klaar met zakje 13 en ben bijna door het eerste boek (wat 14 zakjes dekt) heen.
Ik wilde dat ik foto's kon delen, maar ik weet niet hoe, aangezien FOK! geen plaatjes host. Misschien dat ik een mastodon account aanmaak.
helaas kan je imgur niet meer koppelen met sharexquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:18 schreef over_hedge het volgende:
Sharex gebruiken. Is gratis en dan upload die automatisch de screenshots die je maakt. Super handig om snel dingen te delen. Mits je op pc zit en niet via je telefoon op fok zit dan.
ik lepin oid, ooit, nooit meerquote:Op maandag 23 februari 2026 18:00 schreef vosss het volgende:
Ik heb eens wat van CaDA besteld.
Vloeken in de kerk. I don't care.
Kan jij mij vertellen wat jouw ervaring is met verzenden bij een bricklink ronde?quote:Op maandag 23 februari 2026 09:31 schreef mschol het volgende:
hebben mensen hier bij de vorige bricklink ronde wat besteld?
zijn jullie insider punten al binnengekomen?
ik heb wel de rekening(en), maar mn punten zijn onveranderd en kan em bij gedane aankopen ook niet terug vinden (maar mobiel gecheckt, wellicht helpt dat niet mee)
volgens mij worden de orders als FIFO verwerkt: first in, first out.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen wat jouw ervaring is met verzenden bij een bricklink ronde?
Het sushirestaurant wordt verstuurd vanaf 1 juli maar we gaan een paar dagen later al met vakantie dus ik vrees dat ik moet kijken of buren het aan kunnen nemen.
En anders even roepen, dan ga ik wel voor je voordeur liggenquote:Op maandag 23 februari 2026 20:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen wat jouw ervaring is met verzenden bij een bricklink ronde?
Het sushirestaurant wordt verstuurd vanaf 1 juli maar we gaan een paar dagen later al met vakantie dus ik vrees dat ik moet kijken of buren het aan kunnen nemen.
zou ik ook zeggen..quote:Op maandag 23 februari 2026 21:01 schreef Troel het volgende:
[..]
En anders even roepen, dan ga ik wel voor je voordeur liggen
Edit voor de zekerheid: niet om het te jatten!
Wat is richtprijs?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:25 schreef vosss het volgende:
Zijn hier mensen die interesse hebben in de Notre Dam?
Is 26 november gekocht, opgebouwd en in een vitrinekast gezet.
Originele doos is erbij en boekje en paar reserveonderdelen.
Heeft in een rookvrij huis gestaan, niet in de zon en is dus zo goed als nieuw.
Ik merk dat ik het toch leuker vind om auto's in elkaar te zetten en mijn vitrinekast die ik nieuw kocht in december is nu alweer te klein.
Slot Neuschwanstein idem.
Gegadigden hier toevallig?
Beantwoordt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |