Hij had het niet door dat die Belgische als eerste eindigde?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoddard gaat deze race blijven staan
Hoe simpel kan iemand zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Joris heeft het nog steeds niet door
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valt pas in de halve finale.quote:
Ja die ga ik ook even terugkijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
Ik luister via ES, maar ga zo nog wel even terugspoelen bij de NOS voor dat genante commentaar van Joris.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat je een boete krijgt, omdat het illegaal is.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
Ik luister via ES, maar ga zo nog wel even terugspoelen bij de NOS voor dat genante commentaar van Joris.
In het hoofd van Joris is het altijd Sesamstraat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe simpel kan iemand zijn.
Ik heb het net ook gedaan, die man is echt ongelofelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
Mijn videorecorder schroeit inmiddelsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joris dient opgenomen te worden
@Pino112 heeft NIETS te zeggen in dat huisquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het net ook gedaan, die man is echt ongelofelijk
Daar bezuinigen ze dan weer niet op.quote:
Ja ik heb zo’n vermoeden dat het Joris.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
Als de NOS moet bezuinigen, hebben we goede kandidaat
Vlak na de beelden waarop je ziet dat ze er vrij dicht achter zitten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef Gremen het volgende:
"Ik geloof niet dat ze er maar een seconde achter zaten" - Joris
Hoe bestaat het.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen spanning daarom ook nog geen val.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoddard had zich ook moeten schamen als ze hier niet door zou komen. Doodsimpele heat.
Daarom. In de halve finale gaat dat weer mis.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen spanning daarom ook nog geen val.
In dezelfde heat als Tineke, die daardoor weer door gaat?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom. In de halve finale gaat dat weer mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |