Hunyady schrikt hier niet van.quote:
Op de shorttrackbaanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:36 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Heb ik de naam weer verkeerd?Schulting bedoel ik. Die schaatst toch vandaag?
Niet in deze hal.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:36 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Beune wilde wel maar mocht nietquote:
Ja op een kleiner baantjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:36 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die naam had ik even niet gehoordquote:
Blijven donerenquote:
Die heeft een sneller PR staan!quote:
Kok heeft geen enkele 1500 gereden dit seizoen, dan ga je gewoon vroeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:37 schreef littlemindy het volgende:
Waarom laten ze degene die alleen moet ook nog als eerste starten?
Laat die dan als laatste starten, heb je in elk geval nog dat voordeel.
Hele onnodige toevoeging dat laatstequote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Dien je klacht maar in bij de rabbit hole bewonende eigenaar van deze trage site vol reclames
Maar wel een grotere kanshebber dan Groenewoud of Kok als je niet mee was gegaan in de hype.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Alsof Beune torenhoog favoriet was. Zulke goede tijden heeft ze ook weer niet gereden en laat het telkens afweten op de piekmomenten.
Twee 1500m gereden nationaal, geen enkele dit seizoen internationaalquote:
Torenhoog WK Allround favoriet!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Alsof Beune torenhoog favoriet was. Zulke goede tijden heeft ze ook weer niet gereden en laat het telkens afweten op de piekmomenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |