bizarquote:
Ergens uit iemands duim voor de clicksquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
bizar
die 'geruchten'moeten toch ergens vandaan komen?
Eerste keer, hier op internet?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
bizar
die 'geruchten'moeten toch ergens vandaan komen?
Hij is leukquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:10 schreef Zorro het volgende:
Het seizoen is nu echt begonnen:
Bekijk deze YouTube-video
Ja, een straf uit Abu Dhabi 2024 is nu ingelost moet wordenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef Jane het volgende:
Bottas heeft al een 5 place grid penalty voor Melbourne, begrijp ik?
Echt!?😂quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, een straf uit Abu Dhabi 2024 is nu ingelost moet worden
ja, in het document uit 2024 staat dat de straf ingelost moet worden tijdens het volgende evenement waaraan de rijder deelneemt.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, in het document uit 2024 staat dat de straf ingelost moet worden tijdens het volgende evenement waaraan de rijder deelneemt.
Omdat het kanquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af waarom Saoedi-Arabië en Bahrein zo vroeg in het schema staan, aangezien we aan het eind van het seizoen weer terugkeren in dat gebied.
quote:Lewis Hamilton wil Grand Prix in Afrika
Lewis Hamilton wil de Formule 1 niet verlaten voordat hij een Grand Prix in Afrika heeft gereden. Dat zei de 41-jarige Ferrari-coureur donderdag in aanloop naar de eerste race van het seizoen in Melbourne. ,,Ik ben in tien Afrikaanse landen geweest, maar er is nog veel meer te zien."
De zevenvoudig wereldkampioen werkt naar eigen zeggen achter de schermen hard om een race naar Afrika te halen. ,,Ik heb al vaak de vraag gesteld: waarom geen race in Afrika? Ik weet dat ze er echt hun best voor doen. Kenia is geweldig, maar ik denk niet dat we daar een Grand Prix zullen krijgen. Rwanda is spectaculair, Zuid-Afrika adembenemend. Ik denk dat dit twee goede plekken zijn om naartoe te gaan."
Hamilton stelt dus graag nog te wachten op een Afrikaanse race: ,,Soms denk ik: verdorie, misschien heb ik niet genoeg tijd. Maar het zou echt fantastisch zijn, zeker omdat ik half Afrikaans ben. Ik ben echt trots op dat deel van de wereld en vind het ook het mooiste deel van de wereld. Jammer dat de rest van de wereld er zo veel van bezit en afpakt."
https://www.ad.nl/formule(...)bereiding~ade263b12/
Wat is daar precies raar aan?quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren.
Nee? Altijd op teams tot de top 3.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Andere jaren was het meer op volgorde van rijdersklassement.
Nee dus. Vorig jaar wel, maar daarvoor lang niet altijd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee? Altijd op teams tot de top 3.
Dat Norris als laatste komt snap ik, maar Verstappen had wel daarvoor moeten zijn ja.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee dus. Vorig jaar wel, maar daarvoor lang niet altijd.
2024:
2023:
2022:
Ik vind het ook uitermate pijnlijk dat er na Max nog 4 andere coureurs komen waaronder die vreselijke Russell
Nu hoop ik nog meer dat Verstappen iedereen gaat verrassen. Hopelijk put Max ook nog wat extra motivatie uit deze dis.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |