Mja, Leclerc boven Verstappen, dan moet die Ferrari wel goed zijn.quote:
Bahrein is pas mids april dus genoeg tijd dat het daar weer wat rustiger is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of er races gecanceld gaan worden.
Laatste keer ging een race door ondanks de raketten een aantal km verderop.
Het probleem is ook een beetje dat in het midden oosten vaak word gebruikt als tussenstop voor bijvoorbeeld richting Australie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bahrein is pas mids april dus genoeg tijd dat het daar weer wat rustiger is.
Maar daar zijn genoeg alternatieven voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het probleem is ook een beetje dat in het midden oosten vaak word gebruikt als tussenstop voor bijvoorbeeld richting Australie.
Dat is het commerciele gevaarquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of er races gecanceld gaan worden.
Laatste keer ging een race door ondanks de raketten een aantal km verderop.
Nou, houdt weinig meer over.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar daar zijn genoeg alternatieven voor.
Via bijvoorbeeld Beijing is ook mogelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 03:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou, houdt weinig meer over.
Of je moet echt de andere kant op vliegen.
Trek voor de grap eens een lijn tussen Europa en Beijing.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Via bijvoorbeeld Beijing is ook mogelijk.
Het duurt waarschijnlijk langer, maar er zijn wel rechtstreekse vluchten naar Beijing en vandaar naar Melbourne.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trek voor de grap eens een lijn tussen Europa en Beijing.
Iran heeft nu natuurlijk niets meer te verliezen. Maar misschien is het huidige regime tegen die tijd al niet meer aan de macht.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bahrein is pas mids april dus genoeg tijd dat het daar weer wat rustiger is.
Denk dat Singapore tactischer isquote:Op zondag 1 maart 2026 11:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het duurt waarschijnlijk langer, maar er zijn wel rechtstreekse vluchten naar Beijing en vandaar naar Melbourne.
Vast. Ik keek even snel wat de alternatieven waren en dit was de eerste die ik tegenkwam.quote:
De luchtvaartmaatschappijen met een hub in MO hebben wel een probleem, voor de anderen is het rerouten en wat meer brandstof tanken waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vast. Ik keek even snel wat de alternatieven waren en dit was de eerste die ik tegenkwam.
Ik heb niet naar dit specifieke filmpje gekeken, maar iedereen die Russell voorspelt als kampioen (dwz bijna alle 'kenners' op YT ed die ik gezien heb) zeggen daarmee eigenlijk 'Ik weet het ook niet, maar ik denk dat Mercedes een snelle auto heeft gebouwd'.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:33 schreef YellowBlacks het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zijn jullie het eens met deze predictions?
1 Russel
2 Leclerc
3 Verstappen
4 Hamilton
5 Norris
6 Antonelli
7 Piastri
8 Hadjar
9 Alonso
10 Bearman
11 Gasly
12 Sainz
13 Albon
14 Colapinto
15 Stroll
16 Bortoleto
17 Ocon
18 Hulkenberg
19 Lawson
20 Lindblad
21 Perez
22 Bottas
In het Engels klinkt het toch minder.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef greysbones het volgende:
jullie hadden het vast nog niet gelezen
maar
[ x ]
![]()
![]()
![]()
5 uur.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat het gelijk op zo'n onchristelijk tijdstip is
Ja tijd voor een middagdutjequote:Op maandag 2 maart 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 uur.Heb je nog iets aan je dag.
Het isquote:Op maandag 2 maart 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Engels klinkt het toch minder.
Wedren Weekquote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is
wedstijd week![]()
![]()
(naar het nederlands vertaald voor je)
het klinkt Duitsquote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Wedren Week
Ja, waarom gebruiken we dat woord niet meer?
Wacht wat???quote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is
wedstijd week![]()
![]()
(naar het nederlands vertaald voor je)
joh je bent juist mooi op tijd wakker om naar de kerk te gaanquote:Op maandag 2 maart 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat het gelijk op zo'n onchristelijk tijdstip is
Kun je daar een dutje doenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh je bent juist mooi op tijd wakker om naar de kerk te gaan
je bent een schatquote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht wat???
Ik moet nog een iptv abonnement regelen?!
Tevens heb ik een nieuwe signature.
Mijn stelling was altijd dat de winnaar van de eerste kwalifikatie 75% kans heeft om wereldkampioen te worden (blijkt ook uit historische gegevens trouwens). Alleen deze keer geef ik hem niet meer dan 50%quote:Op maandag 2 maart 2026 02:11 schreef shiz het volgende:
Een ding moet je George nageven, hij is allicht redelijk onopvallend en knalt niet echt bepaald, maar is wel erg consistent... en soms worden kampioenschappen gewonnen door degenen die allicht weinig winnen, maar wel vaak 3e of top 5 worden, waar de andere meer hit or miss zijn. Als je de beste auto hebt hoef je verder alleen maar van je teammaat te winnen, nu schat ik Kimi wel redelijk hoog in, maar is toch nog wat jong en wisselvallig, dus wat dat betreft, waarom ook niet George?
Maar goed, ik denk dat teams aardig hebben gesandbagged en dat de top desalwelteplus redelijk dicht bij elkaar ligt. Denk dat vooral Max door zijn aanpassingsvermogen en rijstijl nog een behoorlijk verschil kan maken, ook al heeft de auto allicht een deficiet. Charles is er idd ook zoeentje. Maar het is allemaal speculaas tot we het eerste weekend achter de rug hebben.
75% lijkt me wel erg hoog ook, zelfs 50% is hoog, zeker in een seizoen dat enorm hard zal gaan qua ontwikkeling.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mijn stelling was altijd dat de winnaar van de eerste kwalifikatie 75% kans heeft om wereldkampioen te worden (blijkt ook uit historische gegevens trouwens). Alleen deze keer geef ik hem niet meer dan 50%
Ik schat dat wanneer je vanaf 2000 en verder kijkt dit redelijk dicht in de buurt zit. Van die 75%quote:Op maandag 2 maart 2026 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
75% lijkt me wel erg hoog ook, zelfs 50% is hoog, zeker in een seizoen dat enorm hard zal gaan qua ontwikkeling.
Maar 2 van de 25 keer dat iemand won van team dat niet wereldkampioen leverdequote:Op maandag 2 maart 2026 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bron is Wikipedia
18 maal van de laatste 25 seizoenen was de polesitter van de openingsrace ook de latere wereldkampioen.
Dat is 72%
Dus we mogen best een keer blij zijn met een seizoen waarin alles onzeker is.
[ afbeelding ]
Is niet bevestigd en mogelijk afhankelijk van of de gevonden oplossing wel of niet werkt. En zelfs dan nog. Je moet rijden om te kunnen testen.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:05 schreef THEFXR het volgende:
AM start niet.
https://www.gpfans.com/nl(...)ronde-wordt-gereden/
https://www.planetf1.com/(...)a-vibration-fix-testquote:PlanetF1.com understands the picture isn’t quite as draconian as that, but the complexion of the Melbourne weekend could be coloured by Friday’s on-track discoveries. With the cars returning to the circuit properly for the first time since Alonso’s calamitous breakdown that all but ended the Bahrain test, the AMR26s will be running with Honda’s proposed solutions to the battery shake problem.
Should the test bench findings translate to the real world, Aston Martin could be in a position to have quite a ‘normal’ weekend in terms of participation, with the ability to start racking up the miles it missed out on during the Bahrain tests.
Should the reliability fixes not work, then the weekend is likely to be something of a damp squib, but the suggestion is that a decision to withdraw the cars after the formation lap is premature; after all, data gathering is impossible to achieve without the cars running as much as possible on track.
Of die circuits worden vervangen door andere circuits, zoals Portimao, Imola, Istanbul, etx.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:02 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen deze Iran-oorlog (zo mogen we het toch wel noemen onderhand) gaat hebben voor het komende F1-seizoen. Al met al best wat GP's in de directe regio:
- Bahrain en Saudi-Arabië in april al
- Qatar en Abu Dhabi aan het einde van het seizoen
- Azerbaijan mogelijk ook nog al acht ik die ver genoeg weg om veilig te zijn.
Dit zou zomaar eens een heel kort seizoen kunnen gaan worden.
Nu alweer medelijden met Leclerc en de Britse volkswoede die hij over zich heen gaat krijgen als blijkt dat hij zelf kampioen probeert te worden ipv in dienst van Hamilton te rijden.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zoals te verwachten van een Engelse podcast zitten ze heel erg te hopen dat Lewis het goed zal doen.
Dan begint het Europese gedeelte eerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of die circuits worden vervangen door andere circuits, zoals Portimao, Imola, Istanbul, etx.
Onvoorstelbaar dat we alweer 25 seizoenen gehad hebben na 2000, gevoelsmatig is die tijd nog maar een jaar of 10 geledenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bron is Wikipedia
18 maal van de laatste 25 seizoenen was de polesitter van de openingsrace ook de latere wereldkampioen.
Dat is 72%
Dus we mogen best een keer blij zijn met een seizoen waarin alles onzeker is.
[ afbeelding ]
Weer geen WK voor Stroll dit jaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:05 schreef THEFXR het volgende:
AM start niet.
https://www.gpfans.com/nl(...)ronde-wordt-gereden/
Hier ben ik niet zo blij mee, want dan krijg je niet echt die races waarbij coureur die meer achteraan start dik in de punten kan rijden.quote:
Ik heb alleen het begin van Call me Chucky aflevering gezien.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Even een aflevering Drive to Survive kijken, ondanks dat ik de vorige seizoen rotzooi vond.. zijn we nog niet van Will Buxton af
pitstops gaan ook langzamerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ben ik niet zo blij mee, want dan krijg je niet echt die races waarbij coureur die meer achteraan start dik in de punten kan rijden.
Zit wat in, maar er zijn genoeg coureurs die ondanks een regenafstelling nog steeds niet vooruit te branden zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ben ik niet zo blij mee, want dan krijg je niet echt die races waarbij coureur die meer achteraan start dik in de punten kan rijden.
Daarom snap ik zo'n wijziging niet. Het helpt de mindere regenrijders echt niet. De coureurs bij de wat mindere teams kunnen niet echt uitblinken in de race of Q.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wat in, maar er zijn genoeg coureurs die ondanks een regenafstelling nog steeds niet vooruit te branden zijn.
Dus bij verwachte regen tot aan de race of ook voor tijdens? Beetje warrig omschreven zo.quote:
Laten we maar even wachten op een officieel bericht hierover. Nu idd nogal vaagquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dus bij verwachte regen tot aan de race of ook voor tijdens? Beetje warrig omschreven zo.
Op zo'n korte termijn nog? Het vereist volgens mij heel wat planning en voorbereiding om een GP weekend te organiseren. Dat ga je niet even een weekje op voorhand beslissen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of die circuits worden vervangen door andere circuits, zoals Portimao, Imola, Istanbul, etx.
ik heb het niet verzonnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dus bij verwachte regen tot aan de race of ook voor tijdens? Beetje warrig omschreven zo.
Zonder publiek is het vrij vlot geregeld. Dat bleek wel met corona.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zo'n korte termijn nog? Het vereist volgens mij heel wat planning en voorbereiding om een GP weekend te organiseren. Dat ga je niet even een weekje op voorhand beslissen.
uiterlijk half maart de beslissing geloof ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Istanbul zou wel weer eens leuk zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uiterste over 2 weken dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uiterlijk half maart de beslissing geloof ik
Die lijkt sowieso volgend jaar op de kalender te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 04:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Istanbul zou wel weer eens leuk zijn
Het voorkomt dat een deel gokt op regen en een deel gokt op een droge race. Dan is het eigenlijk geluk wie het passende weer krijgt. En dan nog kan je voor een regenset-up kiezen, je kwali verkloten, en dan gaat het keihard regenen in de race en is er de hele tijd rode vlag. Volgens mij heeft Max dit probleem laatst nog gehad. Met deze regelwijziging zal die toevalsfactor minder aanwezig zijn, dus dat is in principe eerlijker.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom snap ik zo'n wijziging niet. Het helpt de mindere regenrijders echt niet. De coureurs bij de wat mindere teams kunnen niet echt uitblinken in de race of Q.
Toch wel 1 van de leukere Tilke circuitsquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die lijkt sowieso volgend jaar op de kalender te komen.
Fake newsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
pitstops gaan ook langzamer
vanwege lagere snelheid in pitlane in Australie
bizarquote:
Ergens uit iemands duim voor de clicksquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
bizar
die 'geruchten'moeten toch ergens vandaan komen?
Eerste keer, hier op internet?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
bizar
die 'geruchten'moeten toch ergens vandaan komen?
Hij is leukquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:10 schreef Zorro het volgende:
Het seizoen is nu echt begonnen:
Ja, een straf uit Abu Dhabi 2024 is nu ingelost moet wordenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef Jane het volgende:
Bottas heeft al een 5 place grid penalty voor Melbourne, begrijp ik?
Echt!?😂quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, een straf uit Abu Dhabi 2024 is nu ingelost moet worden
ja, in het document uit 2024 staat dat de straf ingelost moet worden tijdens het volgende evenement waaraan de rijder deelneemt.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, in het document uit 2024 staat dat de straf ingelost moet worden tijdens het volgende evenement waaraan de rijder deelneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |