quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
For surequote:
Ze zijn gewoon sympathiek en prima, maar dat gedrag…quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:07 schreef Dutch_view het volgende:
Ik moet even zwaar zuchten bij deze twee
Interessantdoenerij is het. Slachtoffers van het algoritme op social media.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Jezelf bi noemen als je geen man wil
Ik snap het niet meer
Of ze weet het gewoon nog niet, kan ook allemaal.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:11 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Interessantdoenerij is het. Slachtoffers van het algoritme op social media.
"elke vrouw is bi, je moet alleen uitzoeken of het biseksueel of bipolair is"quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Jezelf bi noemen als je geen man wil
Ik snap het niet meer
We weten het niet, hè.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Of ze weet het gewoon nog niet, kan ook allemaal.
misschien kun jij haar reddenquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja eens, jammer van het Gen Z woke mind virus
Die andere mag een paar jaar naar een streng internaat waar ze dat afschuwelijk nep-Amerikaanse er uitslaan.quote:
ze hebben allemaal daddy issues, kan bestquote:Op donderdag 19 februari 2026 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik 15 jaar jonger was zou ik een poging wagen.
Bijna elke dagquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |