Neuh, hij zag toen Carry voor het eerst met het licht aan. Dan begrijp ik dat.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geert-Jan Knoops schrikt zich rot, Carry laat hem huilen op televisie
Geert-Jan Knoops is tijdens de opnames van het nieuwe liefdesprogramma van Wilfred Genee flink geschrokken, want al pratend over zijn vrouw Carry Knoops liet hij zijn tranen de vrije loop.
https://www.mediacourant.(...)huilen-op-televisie/
Vandaag weer janken?
Zou een treurige boel worden!quote:Op maandag 1 juni 2026 12:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Nou ze moeten strafrechtadvocaten wel hebben de laatste jaren.
Ik denk dat niemand meer voor dat beroep gaat kiezen op den duur.
Gelukkig was Bram hun voor en wordt er zelfs levenslang uitgetraptquote:
Is het een beetje een goed verkoopbaar model?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelukkig was Bram hun voor en wordt er zelfs levenslang uitgetrapt
Maar vanavond bij shownieuws weer lekker alles recht lullen en zichzelf buiten schot laten
Om te
Mogelijk nog de racisme kaart trekken dat ze alleen op joden uit zijn. Dan gaat de tv het raam uit
quote:Op woensdag 8 april 2026 12:33 schreef Caland het volgende:
Als ik ergens een aanbetaling moet doen van 65K dan kan je er wel redelijkerwijs vanuit gaan dat het totaalbedrag minstens een factor 3 of 4 hoger ligt. Zo simpel is het.
Eigenlijk zegt de rechter dat nu ook, er is niet overmatig gefactureerd.
Blijkbaar viel het allemaal wel mee, met een kleine foei.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
En toen hoorden we niks meer van deze user![]()
![]()
Nou dat blijkt uit deze casus. Kuch kuchquote:Op maandag 1 juni 2026 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen met een greintje gezond verstand, vermoedelijk
Een incident aan de absolute bovenkant als maatstaf der dingen nemen lijkt me bijzonder achterlijk.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:15 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nou dat blijkt uit deze casus. Kuch kuch
Laat ik een poging doen tot een discussie: Waarom zou je no-cure-no-pay verbieden?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Een incident aan de absolute bovenkant als maatstaf der dingen nemen lijkt me bijzonder achterlijk.
Een advocaat dient slechts de juridische belangen van zijn client zo goed mogelijk te verdedigen. No cure no pay doen ze maar lekker in derdewereldland Murica, ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:17 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Laat ik een poging doen tot een discussie: Waarom zou je no-cure-no-pay verbieden?
En dat gebeurd niet met no-cure-no-payquote:Op maandag 1 juni 2026 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Een advocaat dient slechts de juridische belangen van zijn client zo goed mogelijk te verdedigen.
Het is bijzonder vaak in het belang van een client om (juridisch) je verlies te pakken inderdaad.quote:
Dan krijg je geen geld. Hoe is dat in het belang van de advocaat?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijzonder vaak in het belang van een client om (juridisch) je verlies te pakken inderdaad.
Ik vermoed een beetje dat je teveel pulpfilms hebt gekeken en maar weinig kaas hebt gegeten van de rechtspraak in Nederland; in het bijzonder de bescherming van cliënten.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:21 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dan krijg je geen geld. Hoe is dat in het belang van de advocaat?
Nee ik hoor jou veel zinnige dingen zeggen hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed een beetje dat je teveel pulpfilms hebt gekeken en maar weinig kaas hebt gegeten van de rechtspraak in Nederland; in het bijzonder de bescherming van cliënten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |