abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220935386
Smerige crimineel dus.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:52:25 #52
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220935397
Advocaat Knoops rekende teveel geld, schorsing hangt boven zijn hoofd
Advocaat Geert-Jan Knoops wordt voorwaardelijk geschorst voor vier weken. Dit heeft de Raad van Discipline Amsterdam, het tuchtcollege voor de advocatuur, besloten. Aan de Eindhovense advocaat is niet eerder een tuchtmaatregel opgelegd.

Advocaat Geert-Jan Knoops.
Dat betekent dat de straf ingaat op het moment dat Knoops opnieuw in de fout gaat. Aan de voorwaardelijke schorsing koppelt het tuchtcollege een proeftijd van twee jaar. Als Knoops binnen die termijn opnieuw in de fout gaat, mag hij vier weken lang zijn vak niet uitoefenen.

De raad rekent het Knoops zwaar aan dat hij een cliënt in een zedenzaak niet schriftelijk heeft gewezen op het aanzienlijke risico om zijn verklaring ingrijpend te wijzigen, terwijl er al een duidelijke en andersluidende verklaring in het strafdossier zat.

Daarnaast heeft Knoops 'excessief voor de verrichte werkzaamheden gedeclareerd'. Hij heeft zijn cliënt voorafgaand aan de werkzaamheden geen inschatting gegeven van de totale kosten of maandelijkse urenoverzichten verstrekt. Dat is 'ernstig tuchtrechtelijk verwijtbaar'.

De Raad van Discipline legt zijn vrouw Carry een berisping op. De rechtbank in Amsterdam bepaalde in april in een civiele zaak dat het advocatenechtpaar een deel van de advocatenkosten moet terugbetalen aan de ex-cliënt. Het gaat om iets meer dan 95.000 euro.

https://www.omroepbrabant(...)ngt-boven-zijn-hoofd

Je verwacht het niet van dat bepaalde geloof waar Carry uit is geboren :X
  maandag 1 juni 2026 @ 12:53:23 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220935408
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef William_Papadin het volgende:
Smerige crimineel dus.
:{w Wel met stropdas en witte boorden :+
  maandag 1 juni 2026 @ 12:57:25 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220935438
Geert-Jan Knoops schrikt zich rot, Carry laat hem huilen op televisie

Geert-Jan Knoops is tijdens de opnames van het nieuwe liefdesprogramma van Wilfred Genee flink geschrokken, want al pratend over zijn vrouw Carry Knoops liet hij zijn tranen de vrije loop.

https://www.mediacourant.(...)huilen-op-televisie/

Vandaag weer janken?
  maandag 1 juni 2026 @ 12:57:35 #55
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220935441
Ach ja, criminelen verdedigen criminelen, Weski, Knoops, achach.
De reputatie van de advocatuur krijgt harde klappen de laatste tijd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 12:58:28 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220935455
Een berisping

Dat zal ze leren
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 12:59:08 #57
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220935466
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geert-Jan Knoops schrikt zich rot, Carry laat hem huilen op televisie

Geert-Jan Knoops is tijdens de opnames van het nieuwe liefdesprogramma van Wilfred Genee flink geschrokken, want al pratend over zijn vrouw Carry Knoops liet hij zijn tranen de vrije loop.

https://www.mediacourant.(...)huilen-op-televisie/

Vandaag weer janken?
Neuh, hij zag toen Carry voor het eerst met het licht aan. Dan begrijp ik dat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 1 juni 2026 @ 13:31:58 #58
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220935643
Gevolgd vandaag door blootleggen van haar karakter
  maandag 1 juni 2026 @ 13:32:39 #59
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220935658
Flinke smet op het blazoen...
  maandag 1 juni 2026 @ 13:42:39 #61
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220935700
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Nou ze moeten strafrechtadvocaten wel hebben de laatste jaren.

Ik denk dat niemand meer voor dat beroep gaat kiezen op den duur.
Zou een treurige boel worden!

Wat kan ik zeggen? ''Bepaalde mensen hebben dienstverleners uit deze beroepsgroepen soms hard nodig'', aldus enig comment hierover eerder vandaag op de Zuid-as.
Denk hoogstpersoonlijk in dit kader ook aan andere beroepen, bv mannelijke crèchemedewerkers, coach/ teamleiders bij sportverenigingen, of zwemleraren etc. Men weet het allemaal wel, misbruik en dergelijke.

Overdreven terughoudendheid om te kiezen voor zo'n belangrijke maatschappelijke functie moet niet teveel de kop gaan opsteken.
Alleen omdat het onderbuikgevoel en masse de overhand neemt n.a.v. 'incidenten' en 'misstappen' door een enkeling in de loop der tijd, terwijl verreweg de meesten naar eer en geweten handelen en functioneren. *)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  maandag 1 juni 2026 @ 13:47:49 #62
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220935726
Het feit dat ik en ik in tweevoud zichzelf tot heiligen hebben verklaard, brengt vanzelfsprekend een aantal extreem uiteenlopende financiële consequenties met zich mee.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:37:26 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220935910
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:36 schreef VEM2012 het volgende:
Flinke smet op het blazoen...
Gelukkig was Bram hun voor en wordt er zelfs levenslang uitgetrapt
Maar vanavond bij shownieuws weer lekker alles recht lullen en zichzelf buiten schot laten
Om te :r
Mogelijk nog de racisme kaart trekken dat ze alleen op joden uit zijn. Dan gaat de tv het raam uit :(
pi_220935941
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Gelukkig was Bram hun voor en wordt er zelfs levenslang uitgetrapt
Maar vanavond bij shownieuws weer lekker alles recht lullen en zichzelf buiten schot laten
Om te :r
Mogelijk nog de racisme kaart trekken dat ze alleen op joden uit zijn. Dan gaat de tv het raam uit :(
Is het een beetje een goed verkoopbaar model? ;)

Bram (en andere nazaten van Max) waren al langere tijd smetten...
  maandag 1 juni 2026 @ 15:37:22 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220936264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:33 schreef Caland het volgende:
Als ik ergens een aanbetaling moet doen van 65K dan kan je er wel redelijkerwijs vanuit gaan dat het totaalbedrag minstens een factor 3 of 4 hoger ligt. Zo simpel is het.
Eigenlijk zegt de rechter dat nu ook, er is niet overmatig gefactureerd.
:')
En toen hoorden we niks meer van deze user :|W _O- _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 16:49:43 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936597
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:')
En toen hoorden we niks meer van deze user :|W _O- _O-
Blijkbaar viel het allemaal wel mee, met een kleine foei.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220936696
Dat krijg je als je no-cure-no-pay niet toestaat. Kansloze strategieën en absurde kosten van die verrekte advocaten. Welk fossiel houdt no-cure-no-pay tegen?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:14:48 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936750
quote:
5s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:07 schreef Alpha0 het volgende:
Welk fossiel houdt no-cure-no-pay tegen?
Iedereen met een greintje gezond verstand, vermoedelijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220936756
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Iedereen met een greintje gezond verstand, vermoedelijk
Nou dat blijkt uit deze casus. Kuch kuch
  maandag 1 juni 2026 @ 17:16:19 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936761
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:15 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Nou dat blijkt uit deze casus. Kuch kuch
Een incident aan de absolute bovenkant als maatstaf der dingen nemen lijkt me bijzonder achterlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220936769
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Een incident aan de absolute bovenkant als maatstaf der dingen nemen lijkt me bijzonder achterlijk.
Laat ik een poging doen tot een discussie: Waarom zou je no-cure-no-pay verbieden?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:19:20 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936784
quote:
5s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:17 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Laat ik een poging doen tot een discussie: Waarom zou je no-cure-no-pay verbieden?
Een advocaat dient slechts de juridische belangen van zijn client zo goed mogelijk te verdedigen. No cure no pay doen ze maar lekker in derdewereldland Murica, ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220936787
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Een advocaat dient slechts de juridische belangen van zijn client zo goed mogelijk te verdedigen.
En dat gebeurd niet met no-cure-no-pay :')
  maandag 1 juni 2026 @ 17:20:55 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936793
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:19 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
En dat gebeurd niet met no-cure-no-pay :')
Het is bijzonder vaak in het belang van een client om (juridisch) je verlies te pakken inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220936798
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is bijzonder vaak in het belang van een client om (juridisch) je verlies te pakken inderdaad.
Dan krijg je geen geld. Hoe is dat in het belang van de advocaat?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:24:02 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220936812
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:21 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Dan krijg je geen geld. Hoe is dat in het belang van de advocaat?
Ik vermoed een beetje dat je teveel pulpfilms hebt gekeken en maar weinig kaas hebt gegeten van de rechtspraak in Nederland; in het bijzonder de bescherming van cliënten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 18:42:32 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220937291
Knoops tuit zijn lippen altijd alsof hij 0,0005 euro kwijt is.
pi_220937614
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vermoed een beetje dat je teveel pulpfilms hebt gekeken en maar weinig kaas hebt gegeten van de rechtspraak in Nederland; in het bijzonder de bescherming van cliënten.
Nee ik hoor jou veel zinnige dingen zeggen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')