Ik vermoed een beetje dat je teveel pulpfilms hebt gekeken en maar weinig kaas hebt gegeten van de rechtspraak in Nederland; in het bijzonder de bescherming van cliënten.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:21 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dan krijg je geen geld. Hoe is dat in het belang van de advocaat?
Nee ik hoor jou veel zinnige dingen zeggen hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed een beetje dat je teveel pulpfilms hebt gekeken en maar weinig kaas hebt gegeten van de rechtspraak in Nederland; in het bijzonder de bescherming van cliënten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |