abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220372466
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:12 schreef Tjoent het volgende:
https://www.quotenet.nl/z(...)a-verkrachten-oppas/

Dit zal het zijn. Die familie bezit zo'n 200 miljoen dus hoeven we geen medelijden mee te hebben. Tuig is het.
Nou, in ieder geval is duidelijk dat de klager een enorme klootzak is.

Dus inderdaad: 0,0 medelijden.
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:50:31 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220374051
AI-overzicht
Het aantal uren dat een advocaat nodig heeft voor een zedenzaak varieert sterk en hangt volledig af van de complexiteit, de omvang van het dossier en de fase van de procedure. Er is geen vaststaand aantal uren voor.

Hieronder volgen indicaties gebaseerd op de aard van de zaak:
Eenvoudige of korte zaken (bv. verhoorbijstand): Enkele uren tot circa 10-15 uur. Dit omvat kennismaking, dossierbestudering en aanwezigheid bij het politieverhoor.

Complexe zedenzaken (meervoudige strafkamer): Dit kan snel oplopen tot 20, 40 of soms wel meer dan 100 uur. Dit is inclusief uitgebreide dossierstudie, contact met de cliënt, getuigenverhoren en de zitting.


Knoops 800 uur omdat Marco toch wel betaald :r
  woensdag 18 maart 2026 @ 18:54:11 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220374082
Hr. Knoops, die samengeknepen mond, zo zuinigjes, heel apart.
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:02:46 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220374159
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Hr. Knoops, die samengeknepen mond, zo zuinigjes, heel apart.
Het kwaad zit niet bij hem maar bij haar ;)
Zij is de geldwolf en al 73 en 3 kinderen die niet van Knoops zijn
Hij is erin geluisd door haar
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:03:58 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220374167
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:02 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Het kwaad zit niet bij hem maar bij haar ;)
Zij is de geldwolf en al 73 en 3 kinderen die niet van Knoops zijn
Hij is erin geluisd door haar
Ze zijn in ieder geval heel succesvol.
  woensdag 18 maart 2026 @ 20:09:21 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220374909
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze zijn in ieder geval heel succesvol.
Hij is succesvol en reet slim en 3x gepromoveerd
Zij slechts mr en lift mee op zijn succes en schrijft met de vork facturen omdat ze gek is op geld
Hij is zelfs jood geworden om haar te pleasen, die arme stakker
Die blijft berooid achter en al zijn centjes gaan haar kant op en naar haar kinderen
Dat is niet succesvol dat is koel berekenend
pi_220375379
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het kwaad zit niet bij hem maar bij haar ;)
Zij is de geldwolf en al 73 en 3 kinderen die niet van Knoops zijn
Hij is erin geluisd door haar
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij is succesvol en reet slim en 3x gepromoveerd
Zij slechts mr en lift mee op zijn succes en schrijft met de vork facturen omdat ze gek is op geld
Hij is zelfs jood geworden om haar te pleasen, die arme stakker
Die blijft berooid achter en al zijn centjes gaan haar kant op en naar haar kinderen
Dat is niet succesvol dat is koel berekenend
Als dit inderdaad allemaal zo is, dan is dat wel vooroordeel bevestigend.
Overigens, zou mr. Geert-Jan Knoops zich ook hebben laten besnijden?
pi_220375672
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 21:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Kennelijk is het geen eenvoudige zaak, want zelfs topadvocaat Geert-Jan Knoops vindt het nodig om zich bij te laten staan door een andere topadvocaat, Gerard Spong.
Dit vind ik wel logisch eigenlijk. Sprong zal objectiever kunnen kijken dan knoops omdat knoops persoonlijk wordt aangeklaagdm
  woensdag 18 maart 2026 @ 23:29:07 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220376612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:28 schreef Korenfok het volgende:
Dit vind ik wel logisch eigenlijk. Sprong zal objectiever kunnen kijken dan knoops omdat knoops persoonlijk wordt aangeklaagdm
Nu maar hopen dat Spong een heleboel uurtjes gaat schrijven a 750 per uur ex btw :7
pi_220494196
Volgende week uitspraak.
pi_220494421
Vandaag ook weer leuk nieuws over de mr. Carry Knoops-Hamburger, de echtgenote van mr. Geert-Jan Knoops.

Weski's advocaat Carry Knoops tot de orde geroepen na 'bullshit'-opmerking
https://www.nu.nl/325350/(...)lshit-opmerking.html
  donderdag 2 april 2026 @ 20:49:22 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220495370
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 19:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vandaag ook weer leuk nieuws over de mr. Carry Knoops-Hamburger, de echtgenote van mr. Geert-Jan Knoops.

Weski's advocaat Carry Knoops tot de orde geroepen na 'bullshit'-opmerking
https://www.nu.nl/325350/(...)lshit-opmerking.html
De rekening al bekend geworden?
  woensdag 8 april 2026 @ 12:15:15 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220533014
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 19:12 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd wat de rechter gaat beslissen.

https://x.com/i/status/2024862341645345138
Advocatenkantoor Knoops moet bijna ton terugbetalen aan ex-cliënt

Het advocatenechtpaar Geert-Jan en Carry Knoops moet een deel van de advocatenkosten terugbetalen aan een ex-cliënt. Dat heeft de rechtbank Amsterdam woensdag bepaald. Het gaat om iets meer dan 95.000 euro.

Het toonaangevende advocatenkantoor van het echtpaar Knoops stond van 2022 tot 2024 een man bij in een strafzaak. Volgens de rechter had het kantoor de man van tevoren niet voldoende duidelijk gemaakt wat dat zou gaan kosten en dat is in strijd met het consumentenrecht.

Bij het aangaan van de overeenkomst was de man alleen op de hoogte van het uurtarief van het kantoor en dat hij een voorschot van 65.000 euro moest betalen. Een verwachting van het aantal benodigde uren gaf het kantoor niet. Daardoor kon de man geen goede inschatting maken van de totale kosten.

In totaal heeft de man 160.000 euro betaald voor de diensten van het kantoor. De rechtbank beslist dat de man het voorschot niet terugkrijgt, maar de rest van de kosten wel.

Krijg een melding bij belangrijk nieuws over AD Binnenland.

Niet overmatig gefactureerd

Tijdens de behandeling van de zaak betoogde de ex-cliënt dat het duo Knoops ver onder de maat had gepresteerd en veel te hoge rekeningen had verstuurd. Woensdag oordeelde de rechter dat het advocatenkantoor geen beroepsfouten heeft gemaakt in hun advies over de processtrategie en ook niet overmatig heeft gefactureerd.

Twee beroepsfouten zijn volgens de rechter wel gemaakt door de advocaten Knoops. Zo verstrekte het kantoor geen maandelijkse urenspecificaties en liet het andere medewerkers dan afgesproken werken aan het strafdossier. Voor die fouten hoeft het kantoor geen extra schadevergoeding te betalen.

Tijdens de rechtszaak liet het echtpaar Knoops merken zich in het hart geraakt te voelen door de zaak. De strafzaak van de ex-cliënt loopt nog in hoger beroep. Hij wordt beschuldigd van verkrachting.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-ex-client~abec175c/

Dit dus en Knoops heeft een imago probleem
  woensdag 8 april 2026 @ 12:23:51 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220533047
Als je al een voorschot van 65K moet aftikken dan is een totaalbedrag van 160K toch helemaal niet gek.

Die gaan nog wel in hoger beroep gok ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 april 2026 @ 12:25:01 #40
3542 Gia
User under construction
pi_220533052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 16:12 schreef Tjoent het volgende:
https://www.quotenet.nl/z(...)a-verkrachten-oppas/

Dit zal het zijn. Die familie bezit zo'n 200 miljoen dus hoeven we geen medelijden mee te hebben. Tuig is het.
Als het die is, bewijs dan maar eens dat het verkrachting is. Meisje is volwassen en ging mee aan de zuip.
Kan best dat het leidde tot seks met wederzijdse instemming, maar dat ze er spijt van had, toen ze haar roes had uitgeslapen.
Dat die lui ouder zijn en beter moeten weten, doet er wmb niet toe. Je kunt zoiets niet met terugwerkende kracht tot verkrachting bestempelen als zij er in eerste instantie in mee ging.

Maar goed, bewijs dat maar eens.

Verder is 10.000 euro natuurlijk een schijntje als het meisje echt verkracht is.
  woensdag 8 april 2026 @ 12:29:22 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220533080
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:23 schreef Caland het volgende:
Als je al een voorschot van 65K moet aftikken dan is een totaalbedrag van 160K toch helemaal niet gek.

Die gaan nog wel in hoger beroep gok ik.
:')

quote:
Een verwachting van het aantal benodigde uren gaf het kantoor niet. Daardoor kon de man geen goede inschatting maken van de totale kosten.
Wat begrijp je hier niet aan?
  woensdag 8 april 2026 @ 12:33:26 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220533111
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:')
[..]
Wat begrijp je hier niet aan?
Als ik ergens een aanbetaling moet doen van 65K dan kan je er wel redelijkerwijs vanuit gaan dat het totaalbedrag minstens een factor 3 of 4 hoger ligt. Zo simpel is het.

Eigenlijk zegt de rechter dat nu ook, er is niet overmatig gefactureerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220533122
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]
Als het die is, bewijs dan maar eens dat het verkrachting is. Meisje is volwassen en ging mee aan de zuip.
Kan best dat het leidde tot seks met wederzijdse instemming, maar dat ze er spijt van had, toen ze haar roes had uitgeslapen.
Dat die lui ouder zijn en beter moeten weten, doet er wmb niet toe. Je kunt zoiets niet met terugwerkende kracht tot verkrachting bestempelen als zij er in eerste instantie in mee ging.

Maar goed, bewijs dat maar eens.

Verder is 10.000 euro natuurlijk een schijntje als het meisje echt verkracht is.
Die is al bewezen. De rechtbank gaat namelijk mee in de aantijgingen en veroordeeld Peter B tot een celstraf. Misschien het artikel eerst lezen?

Een rijke kakker, een arme au-pair en veel drank. In dorpen zoals Wassenaar, Laren en Blaricum worden au-pairs ingevlogen en daarna bij thuiskomst hun paspoort weggegooid. Althans het komt wel eens voor. Volgens mij wou Powned er ooit een uitgebreid item over maken maar is het er nooit van gekomen.

Dit soort gasten lijken wel eens minder te geven om een mensenleven meer of minder. Voor hun is geld van papa, het aanzien in het bedrijf en netwerk waar ze voor werken en het vrouwtje af en toe mee uit eten nemen het enige wat telt. In dit soort kringen kom je ook makkelijk weg met verkrachting heb ik mij laten vertellen en de vrouwen leren al vroeg dat ze altijd met hun vriendinnen moeten blijven.
  woensdag 8 april 2026 @ 12:59:49 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220533299
twitter


Nu deze nog :D
  woensdag 8 april 2026 @ 14:19:19 #45
3542 Gia
User under construction
pi_220533924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Die is al bewezen. De rechtbank gaat namelijk mee in de aantijgingen en veroordeeld Peter B tot een celstraf. Misschien het artikel eerst lezen?

Een rijke kakker, een arme au-pair en veel drank. In dorpen zoals Wassenaar, Laren en Blaricum worden au-pairs ingevlogen en daarna bij thuiskomst hun paspoort weggegooid. Althans het komt wel eens voor. Volgens mij wou Powned er ooit een uitgebreid item over maken maar is het er nooit van gekomen.

Dit soort gasten lijken wel eens minder te geven om een mensenleven meer of minder. Voor hun is geld van papa, het aanzien in het bedrijf en netwerk waar ze voor werken en het vrouwtje af en toe mee uit eten nemen het enige wat telt. In dit soort kringen kom je ook makkelijk weg met verkrachting heb ik mij laten vertellen en de vrouwen leren al vroeg dat ze altijd met hun vriendinnen moeten blijven.
Las dit:

quote:
'We gaan het vonnis grondig bestuderen en wachten ook de feiten behandeling in de zaak Van H. af. Cliënt vindt het zeer pijnlijk voor alle betrokkenen maar blijft bij zijn standpunt dat er nooit sprake is geweest van dwang,' laat de advocaat van B. Quote weten. 'Wij gaan zeker in hoger beroep!'
Vandaar mijn reaktie.

Maar goed, ik vind 10.000 schadevergoeding dan wel wat matig.
  woensdag 8 april 2026 @ 17:00:40 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220535023
twitter
  woensdag 15 april 2026 @ 17:39:12 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220935366
quote:
Advocatenechtpaar Geert-Jan en Carry Knoops vier weken voorwaardelijk geschorst en berispt voor excessief declareren
https://www.telegraaf.nl/(...)reren/154513348.html
pi_220935379
Nou ze moeten strafrechtadvocaten wel hebben de laatste jaren.

Ik denk dat niemand meer voor dat beroep gaat kiezen op den duur.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:49:30 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220935381
:D _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')