de kenner spreekt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, net iets trager dan Dubois.
Dan moet je hopen dat je niet in dezelfde semi zitquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, net iets trager dan Dubois.
Het is vooral nadelig als er nog één andere sneller is dan start je niet op 1.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat je niet in dezelfde semi zit
Je moet van iedereen winnen etc.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat snap ikquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral nadelig als er nog één andere sneller is dan start je niet op 1.
Volgens mij worden de 2 snelste tijden in verschillende heats gezet. Vraag is dus of nog iemand sneller gaat zijnquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
FTFY!quote:
Lijkt mij eigenlijk niet?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij worden de 2 snelste tijden in verschillende heats gezet. Vraag is dus of nog iemand sneller gaat zijn
Zijn favoriete, maar niet zijn bestequote:Op woensdag 18 februari 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is Jens zijn beste afstand toch?
Dandjinou welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |