Maar dit was Juventusquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ajax verloor enkele maanden geleden ook met 0-3. Galatasaray kan echt wel wat.
Uit de OP:quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ajax verloor enkele maanden geleden ook met 0-3. Galatasaray kan echt wel wat.
Oké. Galatasaray heeft eerder laten zien een CL-ploeg te kunnen declasseren. Nu weer. Wow, erg bijzonder.quote:
Zelfs Ajax won met ruime cijfers dus 0-5 valt nog mee.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Zelfs deze troep kan dus de laatste 24 halen.
Pingel voor 0-5.
Ach wiequote:
Present.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Club Brugge
Maar vrees dat de terugronde wel erg moeilijk gaat worden
Om 8 uur schakel ik door inderdaad. Belangrijk avondje.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cambuur speelt ook vanavond.
Jij bent dus TEGEN onze coefficientquote:
Dat hebben we zelf met z'n allen verkloot.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent dus TEGEN onze coefficient
Heel wisselvallig vooral. PSV had er thuis ook wel minimaal een puntje tegen mogen pakken. Was ook prima mogelijk in die pot.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Atletico kan er niet zoveel meer van he.
Eind 30 ofzo is waarschijnlijk 1 van zijn laatste jaren bezigquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mignolet is toch inmiddels al 50?
Zitten wel steeds minder toppers bij. Jaren terug hadden ze individueel wel veel meer kwaliteit. Schat het nu een beetje top 8 PL in. Meeste is grijze middelmaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wisselvallig vooral. PSV had er thuis ook wel minimaal een puntje tegen mogen pakken. Was ook prima mogelijk in die pot.
Mja de defensie is niet meer wat het was, Hancko is geen topper bijvoorbeeld. Alvarez/Oblak/Llorente en misschien Simeone en Lookman bij een opleving, dat is het wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zitten wel steeds minder toppers bij. Jaren terug hadden ze individueel wel veel meer kwaliteit. Schat het nu een beetje top 8 PL in. Meeste is grijze middelmaat.
"De bal zit er in!" Roept Sierd met weinig enthousiasme ongeveer 30 seconden nadat de bal binnenvalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:45 schreef Zorro het volgende:
Zo jammer, een mogelijk leuke wedstrijd en dan krijgen we Sierd
Sierd de Vos kan echt niet meer en iedereen ziet het, behalve Ziggo.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
"De bal zit er in!" Roept Sierd met weinig enthousiasme ongeveer 30 seconden nadat de bal binnenvalt.
Of ze zien het wel maar zijn contract loopt nog niet af.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sierd de Vos kan echt niet meer en iedereen ziet het, behalve Ziggo.
Albert Mantingh dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sierd de Vos kan echt niet meer en iedereen ziet het, behalve Ziggo.
Die is in ieder geval nog enthousiast. Sierd klinkt tegenwoordig alsof hij koningsdag moet becommentariëren.quote:
Ho maar weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
De volgende ronde is een brugge te ver voor de Belgen
Wie van de twee?quote:
In december pas weer, ter voorbereiding op het WK Darts.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Wat voor chips eten jullie bij deze wedstrijd?
Wat een zelfkastijdingquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In december pas weer, ter voorbereiding op het WK Darts.
Hopelijk keren er dan nog wat verloren zonen terug zoals @GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In december pas weer, ter voorbereiding op het WK Darts.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk keren er dan nog wat verloren zonen terug zoals @:GurneyIsBestOke
Misschien tijdens een verjaardag of een festival nog wat gedurende het jaar. Maar thuis eigenlijk nooit.quote:
Ook niet tijdens het WK voetbal komende zomer?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien tijdens een verjaardag of een festival nog wat gedurende het jaar. Maar thuis eigenlijk nooit.
Stukje selderij dan maarquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien tijdens een verjaardag of een festival nog wat gedurende het jaar. Maar thuis eigenlijk nooit.
Ik denk dat ik dat oversla.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook niet tijdens het WK voetbal komende zomer?
Het kan nog.quote:
Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon je wedstrijdjes uitkiezen en het oeverloze gezwets eromheen skippen.
11 jun 2026 – 19 jul 2026.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook niet tijdens het WK voetbal komende zomer?
quote:Als niemand klachten heeft, mag u 1 vriend uitnodigen om voetbal te komen kijken.
• Deel nooit blikjes of glazen met elkaar, markeer zo nodig de glazen.
• Gebruik individuele bakjes voor chips en nootjes, zorg ervoor dat u niet uit dezelfde zakjes eet.
• Stel een ‘tribune’ op waarbij de zitplaatsen in elk geval 1,5 meter uit elkaar staan.
• Valt er een doelpunt, dan kunt u bijvoorbeeld, zonder te schreeuwen, opstaan uit uw stoel, dansen en springen op uw plek. U kunt met elkaar op afstand het glas heffen. Of een muzieknummer afspelen of ratel gebruiken om toch geluid te maken.
Bedankt.quote:
Slecht spel.quote:
Akkoord.quote:
Maniche, Deco, smerig stel hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Bodo gaat een Porto'tje uit 2004 doen.
Zooitje bij elkaar geraapte afgedankte spelers die bij elkaar nog niet eens 30 miljoen waard waren.quote:
Tja België, het blijft een nepland.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Pijnlijk voor de Belgjes, soort Olympische Spelen.
Dat doet ie maar mooi zelfquote:
Wat een verschrikking is dit.quote:
Echt hè, beetje origineel zijn is er niet meer bij.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:04 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een beetje een deja vu.
Deze ploegen heb ik gisteren ook tegen elkaar gezien. Alleen wonnen de gelen toen wel.
Heeft Dortmund het ooit gehad?quote:
Ik zie boven in beeld een aggregate van 1-2 staan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heeft Dortmund het ooit gehad?
Scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zie boven in beeld een aggregate van 1-2 staan.
Het gaat vaker mis met de opvang.quote:
Hij mag meteen wieberenquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Schelvecchio heeft zich voorgenomen de kijkers duidelijk te maken dat Scamacca niet zo snel is.
Je vraagt je wel af voor welke club hij is.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
Schelvis gaat er nu een beetje over wel.
Iedere club, zolang het maar Italiaans isquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af voor welke club hij is.
Die van Atalanta ja.quote:
Was al 90+4 bij die 'overtreding'.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:41 schreef Bugno3 het volgende:
90+6 de pingel, terwijl er 3 minuten extra tijd staat. Genot.
De RAF is onderweg?quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
In Dortmund slapen ze niet zo goed vanavond.
Wanneer staat de nieuwe generatie op?quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emile is cult en hij is in ieder geval nog fanatiek, maar eigenlijk kan het niet meer he?
Gisteren hadden we Sierd.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emile is cult en hij is in ieder geval nog fanatiek, maar eigenlijk kan het niet meer he?
Sierd die er allemaal geen zin meer in hep is wel tenenkrommend ja.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gisteren hadden we Sierd.
Dan liever Emile
Ja 100%quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gisteren hadden we Sierd.
Dan liever Emile
Schelvis, Mantingh, Youri Mulder: Ziggo heeft allemaal mensen weer opgegraven die in 2005 zijn blijven hangen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat de voet voorrang moet hebben, het is toch VOETbal!quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:47 schreef Zorro het volgende:
De Boer met zijn drogredenering.
Geen strafschop want hij raakt eerst de bal.
Dus je mag iemand doodschoppen als je eerst de bal raakt want dan telt niks meer?
Doet Raf mee?quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:52 schreef Bugno3 het volgende:
Gaan jullie ook naar Wolrd Class Padel?
Geen sport van wereldklasse.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:52 schreef Bugno3 het volgende:
Gaan jullie ook naar Wolrd Class Padel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je dat het gaat worden?quote:
Die nederlaag tegen PSG toenquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:05 schreef TLC het volgende:
Ik associeer Bergamo nog altijd met corona![]()
Ik heb meer het beeld voor me van een hele stoet lijkenwagens in Bergamoquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die nederlaag tegen PSG toen
Die heb ik ook eerder zien staan toen ik naar España op vakantie ging vanaf vliegveld Eindhoven destijds (MH17). Tijdens het opstijgen stonden er zon ~40-45 stuks naast de startbaanquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb meer het beeld voor me van een hele stoet lijkenwagens in Bergamo
Slecht uitgespeeld en toch de 0-1.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
Als Benfica iets slimmer is in de eindfase hadden ze nu al 2-3 grote kansen gehad.
Je verlangt naar Roelfs of Vermeulen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
Echt, ik heb het niet vaak...
Commentatoren kunnen leuk of niet leuk zijn, maar Sierd maakt echt de wedstrijd compleet oninteressant zo
Nu wel jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verlangt naar Roelfs of Vermeulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |