Ritsma was dan ook goed genoeg om zich een keer te plaatsen voor een WK sprint (ook nog in Calgary, waar hij die 35'er reed.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoals iemand anders zegt, hij heeft een 35.90 op de 500 meter. Sven Kramer zijn PR is bijna drie tiende trager. Het PR van Gianni Romme is meer dan een seconde langzamer (1.07 trager). Veldkamp en Bob de Jong zitten daar weer heel ver achter.
Maar daarmee reden langzamer dan in beide races vandaag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:27 schreef butz0rs het volgende:
Mooi, hadden ze Bosker maar moeten opstellen
Zo goed was het Nederlands sprinten ook niet destijds, Van Velde viel altijd, JJ Leeuwangh moest flink aanpoten om de laatste 1000 op een WK te halen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ritsma was dan ook goed genoeg om zich een keer te plaatsen voor een WK sprint (ook nog in Calgary, waar hij die 35'er reed.
Op elke hoek van de straat!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:38 schreef Slobeend het volgende:
In Nederland discussie over de plek van Groenewoud op de 1500m?
Bij elke koffiemachine!quote:
Slapstick houdt niet opquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:25 schreef BobW het volgende:
https://nos.nl/video/2602(...)ing-stond-in-de-file
Bosker stond in de file, daarom te laat voor de finale
Neequote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:38 schreef Slobeend het volgende:
In Nederland discussie over de plek van Groenewoud op de 1500m?
Juist in de atletiek zie je precies hetzelfde. Landen als Japan, Duitsland en Canada trainen continu samen met atleten uit de subtop. De Amerikaanse en Jamaicaanse toppers komen op een toernooi een keer bij elkaar en laten de halve tijd hun stukje vallen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, al die excuses en het downplayen gaan er bij mij niet in.
Ik zei al: misschien commerciële ploegen laten inschrijven en dat als basis nemen. Er zijn wel meer teamsporten waar bij een landenploeg een commercieel team of clubteam de ruggengraat vormt.
In elke individuele Olympische sport heb je een aantal estafettenummers en het succes daarin is medebepalend voor de 'grootsheid' van de individuele atleet, en hoe ze herinnerd worden. Ook al is de individuele 100 meter sprint belangrijker dan de 4x100 estafette. Het is niet anders.
Logisch als je moeite hebt om de weg te vragen.quote:
Als Ritsma echt z'n oren had laten hangen naar Anema dan had hij Bergsma in de kwartfinales ook wel ingezet.quote:
Bij deze alvast mijn excuus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ze wel gelijk hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:47 schreef Slobeend het volgende:
De analisten zitten er een beetje naast wat mij betreft. Onnodig gezeik.
Erbenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie van de 4 analisten zal de volgende bondscoach worden?
Hij gaf wel een prima interview.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:49 schreef Redefine het volgende:
De analisten die zeggen dat Bosker kwaad is weggelopen en dan is het gewoon een stomme beslissing van heen en weer rijden is.
Hij zegt zelf in tweede instantie ook dat die hoog in de emotie wegging, plus dat het heen en weer rijden continu file is is redelijk bekend.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:49 schreef Redefine het volgende:
De analisten die zeggen dat Bosker kwaad is weggelopen en dan is het gewoon een stomme beslissing van heen en weer rijden is.
Frank Heinen is het met je eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:48 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt iedereen tegnwoordig "aan de voorkant" ipv "vooraf"?
Ik vind daar wat van.
Bosker nog een cursusje mediatraining/beeldvorming geven. Even aankloppen bij ervaringsdeskundige Nathalie van Berkel.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:49 schreef Redefine het volgende:
Dat vond ik dan ook wel weer, hoe weinig ik ook met schaatser en persoon Bosker hebquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaf wel een prima interview.
Verstandige man die ver gaat komenquote:
Ja. Daardoor geloof ik er ook niet in dat die kwaad is weggelopen. Want dan was die wel veel feller geweest en had het verhaal wel ongeloofwaardiger geklonken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaf wel een prima interview.
Of gewoon goed afgekoeld ondertussen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daardoor geloof ik er ook niet in dat die kwaad is weggelopen. Want dan was die wel veel feller geweest en had het verhaal wel ongeloofwaardiger geklonken.
Gaf die dat niet toe dat het hem allemaal even te veel werd?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daardoor geloof ik er ook niet in dat die kwaad is weggelopen. Want dan was die wel veel feller geweest en had het verhaal wel ongeloofwaardiger geklonken.
Kan. Maar gezien wat hem allemaal geflikt is, zou dat wel snel zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of gewoon goed afgekoeld ondertussen.
Dat die er even tussenuit moest ja. Maar niet kwaad weggelopen is en teruggeroepen moest worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Gaf die dat niet toe dat het hem allemaal even te veel werd?
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:53 schreef alopio het volgende:
Zo dit ook weer gehad voor de komende 4 jaar.
En over 4 jaar weer allemaal hetzelfde gedoe
Is dat jouw afdronk van het gesprek?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:48 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt iedereen tegnwoordig "aan de voorkant" ipv "vooraf"?
Ik vind daar wat van.
Schijnbaar had hij sowieso niet mogen rijden nadat de beslissing was gemaakt, dus veel had het niet uitgemaakt. Maar wel eens dat de communicatie een stuk beter kan, al is dat vaker een probleem bij Rintje. Stijn moest ook via de media vernemen dat Bergsma misschien in het team kwam.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:55 schreef Redefine het volgende:
Sowieso wel enorm gefaald van de begeleiding. Je gaat toch nooit iemand weg laten gaan tussen die regels door. Als je op de fiets naar het hotel kan ok, maar toch zeker niet met de bus waar er altijd risico is dat je te laat bent. Dat kan echt niet
Die Amerikaanse en Jamaicaanse toppers leren in ieder geval wel wat het is om efficiënt en op tijd een stokje over te geven.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juist in de atletiek zie je precies hetzelfde. Landen als Japan, Duitsland en Canada trainen continu samen met atleten uit de subtop. De Amerikaanse en Jamaicaanse toppers komen op een toernooi een keer bij elkaar en laten de halve tijd hun stukje vallen.
Buiten het feit dat dit niet haalbaar is vanwege de beperking op het aantal atleten en dat je dan een team met middelmaat van Anema krijgt dat als enige interesse heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |