Is dit al zeker dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Die is nog steeds kneiter overspannen, ook onder de Spaanse zon.
Ik dacht dat ze bij Iris logeerden, maar nee, hotel, autohuur. Leuk ook voor haar personeel dat niet betaald kon worden (en die zich een slag in de rondte werken).
En wat weer een gezever over die oudste zoon. Dingen die normaal zijn, zijn bij Mies maximaal. Volgende week weer aan het infuus.
Natuurlijk moet Dion de pakketjes wegbrengen! Terwijl mevrouw op de passagiersstoel blijft zitten met haar zuignap en Mijan wordt ook meegesleept op dat fantastisch stimulerende uitje. Dat Dion en Sanneke hun tijd beter kunnen besteden de komende weken komt niet in haar op.. Maar als je de prijzen ziet wat ze vraagt voor die ouwe meuk zal het wel loslopen met wat ze daadwerkelijk verkoopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag: als zij iets verkoopt, wie verpakt het en brengt het weg?
Laait zij de bakfiets vol? Of mag Dion het weer doen terwijl zij op de bijrijdersstoel de binnenkant van dr neus filmt?
Dion gaat vanavond de hut afplakken, er zal toch iets moeten gebeuren deze week en voor zijn oudjes komen. Zij had dat gister en vandaag ook al een paar kunnen doen, maar is al overwerkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:39 schreef Post-its het volgende:
De dichtstbijzijnde dirk zit op 20 min rijden voor sanneke als ik het goed heb, dat is wel in te passen savonds voor peppie lijkt mij. Hij mag ook savonds niet gaan klussen volgens mij, want anders zouden ze niet in de avond kunnen voorstrijken?
En hij kan zoiets prima alleen halen, daar hoeven sanneke en kind echt niet voor mee. Ze blijft anders toch in de auto zitten filmen.
Het komt nooit uit... maar schimmel komt ook niet uit! Ik snap bij deze vrouw werkelijk niets van haar doen en laten en gedachtegangquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:37 schreef Clavis het volgende:
Wat een zeikerd is HvK. Wees blij dat ze iets aan die schimmelhut gaan doen. Maar nee hoor het komt haar niet uit.
Ik zou schoon schip maken en alles naar de kledingbank brengen. Geen stress, je maakt er (misschien) iemand anders blij mee, het kost je geen tijd om al die administratie rond die verkoop te doen en het wordt leger in huis. En in haar hoofd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Natuurlijk
[..]
Natuurlijk moet Dion de pakketjes wegbrengen! Terwijl mevrouw op de passagiersstoel blijft zitten met haar zuignap en Mijan wordt ook meegesleept op dat fantastisch stimulerende uitje. Dat Dion en Sanneke hun tijd beter kunnen besteden de komende weken komt niet in haar op.. Maar als je de prijzen ziet wat ze vraagt voor die ouwe meuk zal het wel loslopen met wat ze daadwerkelijk verkoopt.
Maandenlang liep ze te klagen en deed ze niks of althans, weinig om de woningbouwvereniging aan te sporen. Klagen klagen klagen. Toen kwam ze in actie en moest ze kakken in de schuur en iedere dag aan de wandel voor de wasstraat. En nu gaat het te snel? Dan blijf je toch lekker nog langer in die ongezonde hut zitten met alle mogelijke gezondheidsproblemen dit die kan veroorzaken voor jezelf en je kinderen? Alleen voor fotoshoots en de bieb schuift ze alles opzij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:37 schreef Clavis het volgende:
Wat een zeikerd is HvK. Wees blij dat ze iets aan die schimmelhut gaan doen. Maar nee hoor het komt haar niet uit.
Dat die zus dit ok vind.quote:
B is regelmatig bij haar en ze doen dingen samen; dan zullen ze het wel leuk hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat die zus dit ok vind.
Ik vind Judith wel echt ook zo iemand die een ander meevraagt zodat de kosten gedeeld kunnen worden
waar komt dat ge-Godfather vandaan? Is hij een crimineel? En waarom wordt hij hier úberhaupt zo vaak genoemd terwijl hij niet eens echt een insta-account heeft? Of danst hij op TikTok?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Zegt blaaskaak MW aan het eind van de podcast over dat puberale verliefde gedoe nu, I know it's on a forum? Ik had niet verwacht dat zij tijd zou hebben om hier mee te lezen. Daarnaast vond ik het vrij bijzonder dat zij en ook de godfather het ook vrij normaal vonden om over te werken. Van 8 tot 6, op papier van half 9 tot 5. Ik ben met hen eens dat een goede werkethos belangrijk is. Mijn kids zijn echter belangrijker. 32 u pw met 3 kids is zat en ik dien mn overuren gewoon in. Als ik iets niet wil is mijn kids zo laten opgroeien als de Bollen kids, in complete chaos. Wat denkt die vrouw. Bizar!
Zus sliep ook bij bob op de kamer.. dus zowel helft van zijn kosten en geen privacy 👌 zus vind het prima... dus vind er verder weinig van.. maar je zal nooit Judith zien posten "in de middag trakteerde ik mijn zus op een fijne lunch als dank dat ze mee ging en zoveel voor bob doet"quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat die zus dit ok vind.
Ik vind Judith wel echt ook zo iemand die een ander meevraagt zodat de kosten gedeeld kunnen worden
Snap die ook niet zo... misschien gelden er andere regels voor ex poly? Bijnamen mochten niet.. maar deze wel 🤷quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
waar komt dat ge-Godfather vandaan? Is hij een crimineel? En waarom wordt hij hier úberhaupt zo vaak genoemd terwijl hij niet eens echt een insta-account heeft? Of danst hij op TikTok?
Oh jeej een dansende pa van Mies op tiktok. Neh thank you! Godfather komt van het feit dat MW hem op een voetstuk heeft en zo streng op zichzelf is om hem trots te maken. Maximaal overdreven natuurlijk; het gegodfather en het papa trots maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
waar komt dat ge-Godfather vandaan? Is hij een crimineel? En waarom wordt hij hier úberhaupt zo vaak genoemd terwijl hij niet eens echt een insta-account heeft? Of danst hij op TikTok?
Zus sliep bij Bob op de kamer? Zodat Judith alleen kon slapen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zus sliep ook bij bob op de kamer.. dus zowel helft van zijn kosten en geen privacy 👌 zus vind het prima... dus vind er verder weinig van.. maar je zal nooit Judith zien posten "in de middag trakteerde ik mijn zus op een fijne lunch als dank dat ze mee ging en zoveel voor bob doet"
De meeste fluflu’s lagen een aantal dagen daarvoor niet in het ziekenhuis enzo…quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:14 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Oké? En je punt is… dat je nu niet een paar dagen weg mag?
Snap echt wel dat mensen vraagtekens hebben of vooroordelen
Maar ik zie menig influencer nu op vakantie gaan, als het kan why not! Is hier koud en nat bah! En ze is zonder Tim even met de kids alleen
Waarom sliep hij niet bij Judithquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zus sliep ook bij bob op de kamer.. dus zowel helft van zijn kosten en geen privacy 👌 zus vind het prima... dus vind er verder weinig van.. maar je zal nooit Judith zien posten "in de middag trakteerde ik mijn zus op een fijne lunch als dank dat ze mee ging en zoveel voor bob doet"
'The Godfather' vind ik ook echt tenenkrommend stom.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Snap die ook niet zo... misschien gelden er andere regels voor ex poly? Bijnamen mochten niet.. maar deze wel 🤷
Tja... zou mijn idee ook niet zijn maar toen ze aankwamen gaf ze quicktour ilse stond te koken toen.. en ze zei toen dat bob bij ilse sliep omdat hij dat leuk vind en zij had een kamer met een bed over dus ze hadden nog iemand mee kunnen nemen (vond ik ook rare text.. je betaalt voor 3 toch?)quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Zus sliep bij Bob op de kamer? Zodat Judith alleen kon slapen?
Dat vind ik wel heel gek.
Nee hoor die mag ook niet. Is ook al meermaals voor gewaarschuwd. Maar als er niet gerapporteerd wordt; wij lezen niet elke zin.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Snap die ook niet zo... misschien gelden er andere regels voor ex poly? Bijnamen mochten niet.. maar deze wel 🤷
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |