Beter maakt ze zich extreem veel zorgen om haar eigen gedrag en zoekt ze hulp 🫣quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:00 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:op Threads---> "Ik maak me echt extreem veel zorgen om Ferry Doedens. Ik krijg een heel onheilspellend gevoel van die docu".
Belachelijke post van haar, het is weer duidelijk dat ze heel erg overdrijft. Ze gebruikt zo vaak superlatieven.
Is Sanneke al 38?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh Sanneke....Dan ben je 38 en heb je een kind (zelf voor gekozen) en dan leef je zo onverantwoord. Want ja, dat is het gewoon, onverantwoord.
Dan kijk ik toch veel liever na de heerlijk ongefilterde stories van Milou. Ja de kinderen heel veel in beeld, maar ik zie twee volwassenen die hun zaakjes goed op orde hebben en daardoor optimaal kunnen genieten met het gezin. En dat ook doen.
In sommige gevallen kan ik echt begrip hebben voor de vraag naar spullen. Bij Sanneke en Dion echt niet. Zij laten zo vaak zien dat ze verkeerde keuzes maken. Leen dan geld, evt. bij familie, en betaal het terug.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:58 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Wij hadden best wat nodig en ja goede kwaliteit en goed klik laminaat, overigens zie ik met regelmaat op FB dat mensen voor huisraad vragen, wasmachine, koelkast, vriezer , Ze hadden kunnen sparen en nu is er stress, dat snap ik. Huis inrichten kost een hoop geld!
Ik dacht dat ze 36 was. In ieder geval de 35 gepasseerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Sanneke al 38?Ik dacht dat ze nog in de 20 was.
Dan heb ik blijkbaar nooit goed naar naar haar gekekenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 36 was. In ieder geval de 35 gepasseerd.
En andersom viel ik zowat van mijn stoel toen ik MW nog niet zo lang volgde en zij ineens aankondigde bijna 30 te worden. Die had ik dus echt veel ouder geschat.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Sanneke al 38?Ik dacht dat ze nog in de 20 was.
En Dion is een paar jaar jonger.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar nooit goed naar naar haar gekeken
Verantwoordelijkheid nemen voor je keuzes kost niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:00 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
De partner van Milou heeft ook een goeie baan. Dan is het ook veel makkelijker en niet te vergelijken
Ja daar had ik precies hetzelfde idee bij, ik had haar dan weer ouder ingeschat.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En andersom viel ik zowat van mijn stoel toen ik MW nog niet zo lang volgde en zij ineens aankondigde bijna 30 te worden. Die had ik dus echt veel ouder geschat.
Wat zijn die 2 in een paar jaar aangekomen en ongezond eruit gaan zien zeg. Zie video van 4.5 jaar geledenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar nooit goed naar naar haar gekeken
Ook Sanneke moet eens gaan opschrijven wat ze allemaal uitkraamt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:43 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Omdat ze liegt zichzelf tegenspreekt. Ze zijn naar de keet verhuisd omdat ze mantelzorger voor haar moeder wilde zijn. Een andere huurwoning, dan de keet, was toen helemaal niet ter sprake. De verhuurder wilde ook pertinent langdurige huurders.
Anderhalf jaar geleden kwam de verhuurder dat ie het tóch wilde verkopen én pas toen gingen ze op zoek naar een sociale huurwoning. Dus dat ze in principe 1,5 jaar hadden om te sparen, klopt op zich maar ze doet nu alsof ze vanaf de eerste dag in die keet, in 2023, op zoek waren naar een huurwoning.
In haar recente post "WE HEBBEN EEN HUIS" staat ook "na 1,5 jaar, 10 bezichtigingen, 2 afwijzigingen".
Dat is nogal een verschil ja, vooral dat Sanneke er toen veel beter verzorgd uitzag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat zijn die 2 in een paar jaar aangekomen en ongezond eruit gaan zien zeg. Zie video van 4.5 jaar geleden
https://www.facebook.com/watch/?v=1046077699515765
In 2023 was ze 34 en hij 28: https://www.flair.nl/real(...)datingshow~ba5bec88/
En hij vindt het leuk om nieuwe dingen te doen. In hun geval is dat dan een andere plek op de bank uitproberen, in verschillende plaatsen naar de Hema en kijken wat je los kunt peuteren bij vreemden?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat zijn die 2 in een paar jaar aangekomen en ongezond eruit gaan zien zeg. Zie video van 4.5 jaar geleden
https://www.facebook.com/watch/?v=1046077699515765
In 2023 was ze 34 en hij 28: https://www.flair.nl/real(...)datingshow~ba5bec88/
"Dion: "Ik was Sanne normaal op geen enkele andere manier tegengekomen, we delen geen interesses en we hebben niet dezelfde leeftijd. Wat ons bindt? Ik vind haar aantrekkelijk en we kunnen heel goed met elkaar praten."
Lijkt me verschrikkelijk als je helemaal niets hebt wat je samen leuk vindt.
We zien vrijwel niets van hem dus misschien heeft hij wel een hele verrassende kant. De dingen die je hem op de achtergrond hoort zeggen vind ik vaak ook zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En hij vindt het leuk om nieuwe dingen te doen. In hun geval is dat dan een andere plek op de bank uitproberen, in verschillende plaatsen naar de Hema en kijken wat je los kunt peuteren bij vreemden?
Omdat niemand dat haar verteld heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke had geen rekening gehouden met een ondervloer.
Hoe dan?
Ben benieuwd voor welke verrassingen zij nog meer komt te staan.
Ik ook, en Debbie vind ik er ook ouder uitzienquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En andersom viel ik zowat van mijn stoel toen ik MW nog niet zo lang volgde en zij ineens aankondigde bijna 30 te worden. Die had ik dus echt veel ouder geschat.
Sanneke's reactie ook dat ze maar eerst eens moet ervaren wat het betekent om 24/7 voor een kind te moeten zorgen 🫣quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT heeft Sanneke ook gedeeld dat ze een huis hebben. Iemand heeft gereageerd: wauw, kan je daar op de bank liggen niks doen.
Nou, zeg maar, wie was het? Of zouden er, behalve wij, meer mensen zijn die een mening hebben?
😂quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT heeft Sanneke ook gedeeld dat ze een huis hebben. Iemand heeft gereageerd: wauw, kan je daar op de bank liggen niks doen.
Nou, zeg maar, wie was het? Of zouden er, behalve wij, meer mensen zijn die een mening hebben?
Ik denk het welquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:41 schreef Ezeltjestrekje het volgende:
Zou Curlymom met Pim in Disneyland zijn geweest?
Ik denk ook dat hij slimmer is dan dat hij overkomt. Soms zegt hij inderdaad iets verstandigs, soms praat hij heel dom met Sanneke mee. Ik heb wel vaak het gevoel dat hij uitgecheckt is en maar wat zegt om Sanneke rustig te houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
We zien vrijwel niets van hem dus misschien heeft hij wel een hele verrassende kant. De dingen die je hem op de achtergrond hoort zeggen vind ik vaak ook zo slecht nog niet.
Maar wat doet ze dan? Mijan eet potjes en ze gaat vrijwel nergens met hem heenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:46 schreef Maremare het volgende:
[..]
Sanneke's reactie ook dat ze maar eerst eens moet ervaren wat het betekent om 24/7 voor een kind te moeten zorgen 🫣
Zag ook net dat iemand een link naar hier heeft geplaatst.
Zitten en klagen. Je kan er maar druk mee zijn. Denk echt dat zij een dagtaak heeft aan klagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar wat doet ze dan? Mijan eet potjes en ze gaat vrijwel nergens met hem heen
Ze heeft echt geluk met haar kind. Die van mij waren nogal ondernemend.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:46 schreef Maremare het volgende:
[..]
Sanneke's reactie ook dat ze maar eerst eens moet ervaren wat het betekent om 24/7 voor een kind te moeten zorgen 🫣
Zag ook net dat iemand een link naar hier heeft geplaatst.
Ze heeft het echt over 24/7 voor een kind zorgen. Misschien klaagt ze tegen haar kind over hoe zwaar alles is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:58 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zitten en klagen. Je kan er maar druk mee zijn. Denk echt dat zij een dagtaak heeft aan klagen.
Als je heel lang niets doet dan voelen de kleinste taakjes/afspraken etc al als een enorme opgave.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar wat doet ze dan? Mijan eet potjes en ze gaat vrijwel nergens met hem heen
Hier eentje die de tent afbrak vanaf het moment dat hij kon kruipen. Liep ook al vroeg. Als. Ik thuis was had ik alleen rust tijdens z'n slaapjes. Inmiddels is hij 7 en gelukkig wat rustiger. Maar naast die druktemaker ook nog een stevige baan en het huishouden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft echt geluk met haar kind. Die van mij waren nogal ondernemend.
Die reactie zag ik nu ook. Dat moet iemand van hier zijn.
O jee, dan heeft ze daar weer iets om over te gaan klagen. Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd. Zij heeft zo te zien een heel lief klein ventje, en heeft daarnaast Dion nog om de zorg te delen. Hoeveel ouders moeten het 24/7 in hun eentje doen (naast een baan). En ja Sanne, daarvan is een deel ook neurodivergent, en waait het ook als ze op de (bak)fiets stappen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft echt geluk met haar kind. Die van mij waren nogal ondernemend.
Die reactie zag ik nu ook. Dat moet iemand van hier zijn.
Ik was nog niet helemaal bij met lezen, excuses moiquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hoezo reageer je er dan nog zo op 🤷🏻♀🤷🏻♀🤷🏻♀
Heeft Sanneke haar loopband nog eigenlijk?
Nee en bij sommigen kan ze werkelijk niets goed doen, krijgt ze allerlei bijnamen en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze kan bij jou een potje breken. Dat ze inmiddels al een hele groothandel aan potjes heeft gebroken laten we maar even buiten beschouwing. The bold is er niets bij joh 🤣
Wel heel origineel deze reactie, want??? Je zit de hele dag te tellen wat ze zoal drinkt?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:31 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
MCW zal vooral wijnglazen breken 🤪.
Nou dan heb je nu nog paar reacties om op te antwoorden😉quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:12 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
We reageren hier op wat fluflu's posten en niet om elkaar de maat te nemen of toestemming te geven dat de reactie mag.
Hoeft niet maar mag wel, ik zeg niks verkeerds of onaardigs.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren he? Wat voegt dit nou toe?
Wil je hier a.u.b. mee stoppen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dan heb je nu nog paar reacties om op te antwoorden😉
En haar accountnaam zodat ze meer volgers krijgt. En misschien een QR code om een donatie te kunnen doen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat kan Sanneke op de voorstelkaartjes voor haar nieuwe buren schrijven?
- rekeningnummer
- wie kan er helpen klussen/verhuizen
- geen tips
- welke spullen ze nog nodig hebben
Verder misschien wie je bent en dat je het leuk vindt om mensen te leren kennen en graag in contact komt met mensen met kindjes.
Ik zou gewoon een QR op het kaartje bedrukken rechtstreeks naar haar open tikkie. Werkt nog sneller.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat kan Sanneke op de voorstelkaartjes voor haar nieuwe buren schrijven?
- rekeningnummer
- wie kan er helpen klussen/verhuizen
- geen tips
- welke spullen ze nog nodig hebben
Verder misschien wie je bent en dat je het leuk vindt om mensen te leren kennen en graag in contact komt met mensen met kindjes.
Aaah je was me voor 😂quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
En haar accountnaam zodat ze meer volgers krijgt. En misschien een QR code om een donatie te kunnen doen?
Hij komt bijna nooit voorbij maar de regel dat we alleen maar dingen mogen bespreken die de flu flus laten zien worden nogal eens overschreden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
waar komt dat ge-Godfather vandaan? Is hij een crimineel? En waarom wordt hij hier úberhaupt zo vaak genoemd terwijl hij niet eens echt een insta-account heeft? Of danst hij op TikTok?
Nou, zeg datquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
En HvK vindt het heel gevaarlijk met kinderen dat er 2 kachels staan op de schimmelmuur. Snap ik.
Maar als de kinderen boven op de tafel/het speelkeukentje/de rand van de stoel staan is het niet gevaarlijk, dan filmt ze vrolijk door.
(En ze zou toch ook instapauze nemen deze vakantie? Kan die update niet volgende week maandag, na:voor/tussen de klachten dat de school weer begonnen is en ze zoveel moet doen op een dag en dat er een berg (af)was is?)
Heb je je dag vandaag niet? Ik zie alleen maar reacties van je voorbij komen die niet echt bijdragen aan de sfeer in dit topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hij komt bijna nooit voorbij maar de regel dat we alleen maar dingen mogen bespreken die de flu flus laten zien worden nogal eens overschreden.
Ik schreef laatst iets over een familielid van een flu flu en kreeg direct commentaar dat dat not done was, maar blijkbaar mag het in het geval van de vader van Michelle wwl.
O ik was mosterd maar ben het met je eensquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Snap die ook niet zo... misschien gelden er andere regels voor ex poly? Bijnamen mochten niet.. maar deze wel 🤷
Hoe kon ik dat vergeten. Dank voor de aanvulling❤quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
En haar accountnaam zodat ze meer volgers krijgt. En misschien een QR code om een donatie te kunnen doen?
Hier is al door de mods wat over gezegd, beter eerst even bijlezen voordat je reageertquote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hij komt bijna nooit voorbij maar de regel dat we alleen maar dingen mogen bespreken die de flu flus laten zien worden nogal eens overschreden.
Ik schreef laatst iets over een familielid van een flu flu en kreeg direct commentaar dat dat not done was, maar blijkbaar mag het in het geval van de vader van Michelle wwl.
Tip van de dag: Lees eerst even alles voordat je gaat reageren.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
O ik was mosterd maar ben het met je eens
De "scheldnamen" hier vind ik soms ook te ver gaan.
Ik reageer er verder niet teveel op, heb een tr gestuurd .quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:29 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je je dag vandaag niet? Ik zie alleen maar reacties van je voorbij komen die niet echt bijdragen aan de sfeer in dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |