Maar vanavond mag een volger iets uitzoeken uit de make up bak voor het kopen van de stellingkast! Zo dankbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:21 schreef Cattolica het volgende:
"Sanneke voelt zich bezwaard om geld aan te nemen en zegt ook dat ze het op zich goed of niet slecht hebben".
Sanneke in de volgende zin; er staat een open tikkie link standaard in mijn bio.
Ze slikt nog liever haar tong door, dan dat ze gewoon simpelweg dankbaarheid toont en dank je wel zegt.
Tsja.. zij heeft het buskruit ook nog altijd niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:28 schreef Harper het volgende:
Dat Tamara de schoolvoorstelling filmt kan ik snappen. Maar het online zetten met tientallen kinderen herkenbaar in beeld kan echt niet.
En hoe veel 😁quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke had geen rekening gehouden met een ondervloer.
Hoe dan?
Ben benieuwd voor welke verrassingen zij nog meer komt te staan.
Vond het al verwonderlijk dat ze gingen voorstrijken. Had verwacht dat ze de muurverf gewoon gelijk op de muur hadden gegooidquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe dan?
Ik vermoed dat ze met voorstrijk denken dat 1x sauzen voldoende zal zijn en dat ze dus goedkoper uit zullen zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vond het al verwonderlijk dat ze gingen voorstrijken. Had verwacht dat ze de muurverf gewoon gelijk op de muur hadden gegooid
Begrijp dat ook niet maar goed vaak is op marktplaats ook nog super goede laminaat vloer te vinden met ondervloerquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe dan?
Moet dan maar net de juiste hoeveelheid zijn en de vraag of het allemaal nog weer goed te klikken is. Ik snap wel dat ze voor een nieuwe vloer zijn gegaan. Heerlijk toch om gesponsord te kunnen verhuizen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:26 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Begrijp dat ook niet maar goed vaak is op marktplaats ook nog super goede laminaat vloer te vinden met ondervloer
Dat Tikkies de oplossing zijn als influencer...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Vorige week vertelde Sanneke dat ze naar de keet zijn verhuisd om er op die manier tussen te komen voor een huurwoning. Dus ze wisten dat ze hier niet zouden blijven. Toch hebben ze maar 1,5 jaar gespaard omdat ze toen hoorden dat de verhuurder de keet wilde verkopen, vanaf midden 2024 ongeveer. Ze woonden in aug. 2023 al in de keet (teruggekeken op TT). Dus ondanks dat ze wisten dat ze hier weer uit zouden gaan hebben ze bijna een jaar niet gespaard.
Hoe denken zij?
En dat een ander je shit dus wel oplost. En het wordt nog beloond ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:31 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat Tikkies de oplossing zijn als influencer...
Ik vind haar zo nep geworden in de laatste 2-3 jaar. Zoveel ads steeds, overdreven gedrag in reels (lijkt alsof ze aan het acteren is). En dan dat hypocriete gedoe met alles omarmen, maar vervolgens wel een buikwandcorrectie, borstlift en botox. Die buikwandcorrectie begreep ik nog wel (diastase), maar vooral botox is gewoon puur cosmetisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die Botox verbaast me echt bij Lotte. Altijd alles zo “natuurlijk” mogelijk, “omarm je lichaam” en vol “wolletjes”. En dan toch zoiets laten inspuiten (en die operatie natuurlijk ook nog).
Je lichaam is blijkbaar toch niet goed zoals het is?
Wij hadden best wat nodig en ja goede kwaliteit en goed klik laminaat, overigens zie ik met regelmaat op FB dat mensen voor huisraad vragen, wasmachine, koelkast, vriezer , Ze hadden kunnen sparen en nu is er stress, dat snap ik. Huis inrichten kost een hoop geld!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Moet dan maar net de juiste hoeveelheid zijn en de vraag of het allemaal nog weer goed te klikken is. Ik snap wel dat ze voor een nieuwe vloer zijn gegaan. Heerlijk toch om gesponsord te kunnen verhuizen?
*sarcasme uit
De partner van Milou heeft ook een goeie baan. Dan is het ook veel makkelijker en niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:55 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh Sanneke....Dan ben je 38 en heb je een kind (zelf voor gekozen) en dan leef je zo onverantwoord. Want ja, dat is het gewoon, onverantwoord.
Dan kijk ik toch veel liever na de heerlijk ongefilterde stories van Milou. Ja de kinderen heel veel in beeld, maar ik zie twee volwassenen die hun zaakjes goed op orde hebben en daardoor optimaal kunnen genieten met het gezin. En dat ook doen.
En geen spullen/meubels bewaard…quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Vorige week vertelde Sanneke dat ze naar de keet zijn verhuisd om er op die manier tussen te komen voor een huurwoning. Dus ze wisten dat ze hier niet zouden blijven. Toch hebben ze maar 1,5 jaar gespaard omdat ze toen hoorden dat de verhuurder de keet wilde verkopen, vanaf midden 2024 ongeveer. Ze woonden in aug. 2023 al in de keet (teruggekeken op TT). Dus ondanks dat ze wisten dat ze hier weer uit zouden gaan hebben ze bijna een jaar niet gespaard.
Hoe denken zij?
Nou wat een drama Queen, of ze hem persoonlijk kent...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:00 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM:op Threads---> "Ik maak me echt extreem veel zorgen om Ferry Doedens. Ik krijg een heel onheilspellend gevoel van die docu".
Belachelijke post van haar, het is weer duidelijk dat ze heel erg overdrijft. Ze gebruikt zo vaak superlatieven.
Zonder haar partner had Milou het ook niet goed voor elkaar. Ik denk niet dat het loont om te kiezen voor het fluflu zijn ipv een goede baan op de universiteit.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:00 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
De partner van Milou heeft ook een goeie baan. Dan is het ook veel makkelijker en niet te vergelijken
Deze snap ik even niet. Een goede baan staat hier toch los van? Hij heeft lang gestudeerd, gaat elke dag vroeg de deur uit. (Milou heeft ook jarenlang in loondienst gezeten en verdient ook nog goed nu denk ik) Dit zijn hardwerkende mensen en ze zeuren niet. (Of Milou nu nog hard werkt, weet ik niet)quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:00 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
De partner van Milou heeft ook een goeie baan. Dan is het ook veel makkelijker en niet te vergelijken
Omdat ze liegt zichzelf tegenspreekt. Ze zijn naar de keet verhuisd omdat ze mantelzorger voor haar moeder wilde zijn. Een andere huurwoning, dan de keet, was toen helemaal niet ter sprake. De verhuurder wilde ook pertinent langdurige huurders.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe denken zij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |