Ik stel beide zaken niet op gelijke hoogte en ik heb het niemand zien doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat die user de boel flink afzwakt.
En zelfs dan is het nog steeds onjuist om die twee gevallen op gelijke hoogte te stellen.
Groot verschil tussen amper of zelfs niet eens aan een opleiding begonnen, en een opleiding voltooien maar de afsluitende scriptie aan elkaar plagiëren.
Omdat de fractie haar beschermt. Wat veel zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:03 schreef Red_85 het volgende:
Hoe kan deze aantoonbare leugenaar en fraudeur blijven zitten in de kamer?
Zelfde fractie heeft ook geen probleem met Daesh terroristen opquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omdat de fractie haar beschermt. Wat veel zegt.
Vind dit wel een goeie opmerking van je.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier heb je een voorbeeld:
[..]
De volgende 8 users hebben deze post geliked:
AchJa Red_85 Weltschmerz MacorgaZ KaBuf the-eye Tjoent JaxStrumleyII
Toch gebeurt dat elders ook wel, directeuren van onderwijs- en zorginstellingen zonder zelf een onderwijs- of zorg achtergrond.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef Harmankardon het volgende:
Los van de fraude is mevrouw voor mij ook een symmtoom van een ander groot probleem binnen de overheid: juristen/bestuurskundigen/politicologen die in functies terecht komen waar ze geen achtergrond in hebben en dan ‘het proces managen’![]()
![]()
Gebeurt vreemd genoeg andersom nooit. Al eens meegemaakt dat een informaticus directeur is van juridische zaken? Ik ook niet. Toch zijn er vele juristen baasje IT bij de overheid. En maar afvragen waarom we shit niet geregeld krijgen.
Ze is een gekozen volksvertegenwoordiger, ze heeft van de kiezers een zetel 'gekregen'. Haar zetel kan haar alleen ontnomen worden wanneer zij veroordeeld wordt tot een gevangenisstraf van minimaal een jaar cel. En dat laatste is eigenlijk maar goed ook want anders zijn kamerleden chantabelquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:03 schreef Red_85 het volgende:
OK, fair enough. En dat zou dan ook flink onterecht zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik stel beide zaken niet op gelijke hoogte en ik heb het niemand zien doen.
Fophef is het zeker niet. Keiharde fraude is het wel. Dat hele 'het ging per ongeluk' is immers onmogelijk vol te houden. Daar is de leugen te groot voor. Dit was opzettelijk.quote:Je zou nu misschien zelfs van een fophef kunnen spreken als zij in woord en schrift verder wel altijd eerlijk is geweest. Zoals bij sollicitaties of op radio 1 halfjaar geleden. Niet dat ik daar in geloof aangezien je voor veel bestuurlijke functies bepaalde opleidingen moet hebben voltooid en zij had zelfs niets.
Jetten kan haar toch ook de laan wijzen neem ik aan? Of mag dat niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze is een gekozen volksvertegenwoordiger, ze heeft van de kiezers een zetel 'gekregen'. Haar zetel kan haar alleen ontnomen worden wanneer zij veroordeeld wordt tot een gevangenisstraf van minimaal een jaar cel. En dat laatste is eigenlijk maar goed ook want anders zijn kamerleden chantabel
https://www.kiesraad.nl/v(...)itsluiting-kiesrecht
Dat mag, in de zin dat ze haar uit de partij kunnen royeren. En dan doet ze niet meer mee bij D66. Risico is dat ze haar zetel dan niet teruggeeft maar meeneemt. En raad eens wie er dan niet meer de grootste partij is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jetten kan haar toch ook de laan wijzen neem ik aan? Of mag dat niet?
Inderdaad mooi. Nu de strafrechtelijke vervolging nog.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:
Mooi. Ook opgeboerd.
https://www.nu.nl/politie(...)a-ophef-over-cv.html
Tikkeltje naïef niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Inderdaad mooi. Nu de strafrechtelijke vervolging nog.
Dat zal hem inderdaad niet worden nee. Daar maak ik me geen illusies over.quote:
Nu dus niet zomaar een minderheidscoalitie, maar een 'minder-minderheidscoalitie'quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:
Mooi. Ook opgeboerd.
Nu kan ze 3 jaar en 2 maanden lang wachtgeld gaan beuren.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:
Mooi. Ook opgeboerd.
De nieuwe Kamerleden zijn toch nog niet beëdigd?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nu kan ze 3 jaar en 2 maanden lang wachtgeld gaan beuren.
D66 houdt het zetelquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nu dus niet zomaar een minderheidscoalitie, maar een 'minder-minderheidscoalitie'
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:10 schreef vosss het volgende:
Nouja die blonde doos is op zeker niet competent. Wiersma. Mijn god wat een incompetente achterlijke is dat zeg. En dan druk ik mij heel voorzichtig uit.
Bert is knapper.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek de verschillen met:
[ afbeelding ]
Dat levert dan ook wel een apart cameramomentjequote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:32 schreef probeer het volgende:
[..]
De nieuwe Kamerleden zijn toch nog niet beëdigd?
Natuurlijk kan dat alleen daarmee behoudt zij nog wel haar zetelquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Jetten kan haar toch ook de laan wijzen neem ik aan? Of mag dat niet?
De fractie kan haar alleen uit de fractie gooien. Niet haar zetel afnemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omdat de fractie haar beschermt. Wat veel zegt.
Omdat niemand haar zetel kan afnemen (alleen de kiezer bij de volgende TK-verkiezingen).quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:03 schreef Red_85 het volgende:
Maar owee als je als normale ambtenaar wat IKB budget spendeert op een manier wat niet echt de bedoeling is, dan zwaait er wat.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zal hem inderdaad niet worden nee. Daar maak ik me geen illusies over.
Al zou dat wel gewoon moeten. Ze heeft meerdere overheidsinstanties opgelicht. En ook nog eens ten koste van beter gekwalificeerde kandidaten.
Hoezo hebben we dan een veel groter probleem en hevven diverse overheidsinstanties de boel flink lopen bedonderen? Ik.mag toch hopen dat iemand na x jaar werkervaring een functie krijgt omdat die persoon competent is en niet omdat die persoon tien of twintig jaar eerder een opleiding heeft afgerond.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:10 schreef probeer het volgende:
[..]
OK, fair enough. En dat zou dan ook flink onterecht zijn.
[..]
Fophef is het zeker niet. Keiharde fraude is het wel. Dat hele 'het ging per ongeluk' is immers onmogelijk vol te houden. Daar is de leugen te groot voor. Dit was opzettelijk.
En als ze wel eerlijk is geweest tegenover al die werkgevers, en ze hebben haar toch die functies gegeven, dan hebben we echt een véél groter probleem. Dan hebben diverse overheidsinstanties de boel flink lopen bedonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |