Mwoah, dat vind ik wel even van een andere orde, dat van dat bootje was algemeen bekent, hoewel het verhaal later gewoon de veerpont zou zijn, en dat politici liegen of zich groter voordoen weten we allemaal wel. Vind dat wat anders dan dat je TItels verzind, vrij dom want er is altijd wel iemand in je omgeving die het weet en je zal snitchen.quote:
Mevrouw was toen plaatsvervangend algemeen directeur bij de gemeente Amsterdam. Dan heb je dus 20.000+ mensen onder je. Het is niet alsof mevrouw door haar opleiding bij het UWV is gekozen, maar vooral door haar recente staat van dienst hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weten we ook wat voor aannamebeleid koolmeesje voert. Goed te zien bij oa het drama dat ns heet.
Laat ook goed zien dat als je 'in het netwerk' zit, er ook niemand kraait naar of je wel eerlijk bent geweest. Maakt niet zo veel uit blijkbaar, eerlijkheid, dienstbaarheid en integriteit, bij ambtenaren.
..toch?
Waarom? Het punt toen was dat er niet gehandeld werd naar de buitengekomen informatie. Dat doet hij nu wel. Je kan genoeg van Jetten zeggen, maar die vent zit natuurlijk niet individueel de cv's van een beoogd stasje te factchecken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja Jetten, sta je mooi met je bek vol tanden nu.
Waar zeg ik dat ik ook maar iets om dit kabinet geef?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:38 schreef Toine51 het volgende:
@:bianconeri
Gaat goed he, met "jouw" gedroomd kabinet....
Dan gaan de kantjes eraf.quote:
Wil je dat?quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien kan je nog meer tweets plaatsen van willekeurige mensen met een mening?
Wat is er zo interessant aan de mening van ene Nicky dat we die allemaal moeten lezen?quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:59 schreef William_Papadin het volgende:
Er zijn hier wat mensen erg boos over het feit dat deze D66 charlatan in het nieuws gekomen is.
D66 is toch de partij van charlatans en hielenlikkers?quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:59 schreef William_Papadin het volgende:
Er zijn hier wat mensen erg boos over het feit dat deze D66 charlatan in het nieuws gekomen is.
Ik denk dat als je alle cv's van alle politici door de scanner haalt minstens de helft weg kan.quote:Op woensdag 18 februari 2026 09:08 schreef Viv het volgende:
Ik vind dit soort gevallen echt om te smullen! Haar politieke affiliatie maakt me daarbij niks uit, gewoon dat dit soort types door de mand vallen. Keihard afrekenen met die schadelijke instelling van "fake it until you make it".![]()
De vraag is wel hoeveel van dit soort opgeleukte cv's onder de radar blijven.Gelukkig wordt liegen wel steeds lastiger met die online databanken van masterscripties en zo.
Zoveel naïeviteit in 1 post...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze bij UWV gelogen heeft over haar opleidingen? Dit gaat over haar openbare Linkedin profiel. Zoals uit dat radio-interview blijkt lijkt ze er in gesprekken gewoon open over te zijn geweest.
Zeker voor bestuursfuncties zijn opleidingen minder relevant dan werkervaring en vaardigheden. Dat bijvoorbeeld iemand met bestuurskunde beter kan besturen dan iemand zonder bestuurskunde is absoluut geen uitgemaakte zaak. Dat een arts zonder de benodigde papieren zijn/haar functie zou uitoefenen is natuurlijk wel totaal onacceptabel. Het hangt van het beroep af.
En blijkbaar had ze een zeer goede indruk achtergelaten bij de gemeenten Amsterdam en Rotterdam. Je wordt ook niet zomaar lid van de raad van bestuur bij UWV.
Nou, het begin is er...quote:Op woensdag 18 februari 2026 07:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik ook maar iets om dit kabinet geef?
Ik heb alleen gezegd dat sinds het afgelopen kabinet NIETS slechter kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |