Volgens mij heeft die linksche Volkskrant dit ontdekt en gepubliceerd en wordt het vervolgens door andere linksche dagblaadjes overgenomen. Iets wat volgens beide heren niet zou gebeuren omdat linksche media alleen naar rechts kijken en linksche frauderende politici zouden ontzien.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een vals CV en het valselijk voeren van een academische titel is van een heel andere orde dan een beetje lenen voor je scriptie of je CV wat opblazen. Zelfs de suggestie dat ze toch nog staatsecretaris zou kunnen worden is volkomen belachelijk, maar is er wel. Met pek en veren de kamer uit en dan strafrechtelijke vervolging is andere grootheden meten met dezelfde maat.
En dat liet ze staan, al die tijd in de kamer, en ook bij het UWV?quote:Op maandag 16 februari 2026 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij noemde ze zichzelf geen dus, maar werd dat aangenomen door derden
Ze stonden ook aan de wieg van de Toeslagenaffaire tezamen met het CDA en o.a. ook de VVD. Heerlijk om te zien waar de meerderheid van het volk op gestemd heeftquote:Op maandag 16 februari 2026 14:16 schreef William_Papadin het volgende:
D66 die de hele boel weer eens mooier voorstelt dan de werkelijkheid, het zal weer eens niet.
Ja, vier nullen kan ookquote:Op maandag 16 februari 2026 17:24 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Was het niet 0,000036 graden oftewel 36 micrograden?
Het is ook wel fijn om een keer ongelijk te krijgen.quote:
Dat betekent strafvervolging mag ik hopen.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef RotatoR het volgende:
Een beschermde academische titel voeren is valsheid in geschriften.
[ afbeelding ]
Nu begrijpen we opeens beter waarom dit land helemaal naar de kloten wordt geholpen.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit is inmiddels aangepast op die betreffende pagina
https://www.parlement.com/biografie/n-nathalie-van-berkel
Je vergeet de diversiteit.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Bestuurskunde vind ik sowieso niet geschikt voor zo'n functie. Op Financiën moet je minimaal Economie of Fiscaal Recht hebben gestudeerd. En liefst nog ervaring op dat gebied in de praktijk hebben opgedaan.
Vroeger had je nog echt vakidioten op zo'n post. Zoals Gerrit Zalm en Willem Vermeend.
Nu wordt helemaal niet meer gekeken naar de inhoud bij toewijzing van de posten.
Sure bitch, vuile leugenaar dat het is, en vervolgens ook blijven liegen.quote:Volgens haar heeft ze haar cv destijds 'naar eer en geweten, op basis van haar geheugen' ingevuld. Ze benadrukt dat ze 'op geen enkele wijze de indruk heeft willen wekken' een studie te hebben gevolgd die ze niet heeft gevolgd en dat de aanpassing is gedaan om onduidelijkheid weg te nemen.
Dat lijkt mij ook, bewijs maar eens dat ze dat nog nooit onder ogen had gekregen.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:06 schreef capricia het volgende:
Ze heeft zichzelf al jaren drs. laten noemen. Je gaat me niet vertellen dat ze dit niet wist.
Die printscreens..![]()
[ x ]
Op zich werkt dingen bewijzen andersom, maar het bestaat inderdaad niet dat ze dit nooit heeft gezien.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, bewijs maar eens dat ze dat nog nooit onder ogen had gekregen.
*ongeschikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |