Snelste tijd op een laaglandbaan neem ik aanquote:
We stoppen er ook miljoenen in dus dat is niet gekquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor zo'n klein land, is dit hartstikke knap.
Als dit de beste 500m door een man was was het wel gek geweestquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef Gretzl het volgende:
Beste 500 meter OOOOOOOOIT door een vrouw? [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zou wel grappig zijn als ze daar brons pakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Em31 het volgende:
Kan echt niet wachten om te zien wat ze op de 1500 doet
Ik heb alleen nog de snowboardcross en het bobsleeen. Maar ja, verder dus enkel nog skeleton en schansspringen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 biatlon wedstrijden die ik terug kan kijken en het shorttrack van gisteravond
Nou, Jochem Uytdehaage was best emotioneel net toen hij het over Takagi had. Ook mooi om te zienquote:
Als ze de komende dagen de focus kan houden, wordt dat wel leuk jaquote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Em31 het volgende:
Kan echt niet wachten om te zien wat ze op de 1500 doet
Binnen de OWS zijn we niet echt een klein land. Alsnog knap natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor zo'n klein land, is dit hartstikke knap.
Na, in de grote rondes ja.quote:
Nee daar moest nog 'op een na' bij.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snelste tijd op een laaglandbaan neem ik aan
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_schaatsrecords_(langebaan)#Vrouwen_senioren
Binnen de zomerspelen ook niet echt.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnen de OWS zijn we niet echt een klein land. Alsnog knap natuurlijk
Ik wil na afloop van deze grandioze spelen een compilatie van huilende sporters en analistenquote:
Stagiair is dat overzicht nog in elkaar aan het zetten.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom op met dat lijstje, verschillen tussen 1 en 2 de afgelopen 100 jaar op OS
En huilende toeschouwers (Sjeek Pol)quote:Op zondag 15 februari 2026 17:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik wil na afloop van deze grandioze spelen een compilatie van huilende sporters en analisten![]()
#trane
Ja, nee, wacht, dat kun je niet met elkaar vergelijken heur 5km is veel langer!quote:Op zondag 15 februari 2026 17:51 schreef wimderon het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het verschil tussen de nummer 1 en 2 en het verschil tussen 1 en 4 op de 5 kilometer, weeet iemand dat toevallig?
Als je de zomer- en winterspelen combineert zijn we gewoon één van de meest dominante landen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Binnen de zomerspelen ook niet echt.
En dan is darts nog niet eens olympisch! En korfbal!quote:Op zondag 15 februari 2026 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je de zomer- en winterspelen combineert zijn we gewoon één van de meest dominante landen.
Dat is het geheime plan.... ssssssssh!quote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Hoe kan het dat de Aziaten zo tegenvallen? Mijn hypothese: dat is de negatieve invloed van de alhier afgedankte Nederlandse trainers die zich met hun schaatsen zijn gaan bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |