Salt Lake City ja. Dat was de race voor haar WR.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En die tijd was op een hooglandbaan?
Ik heb nog 2 biatlon wedstrijden die ik terug kan kijken en het shorttrack van gisteravondquote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat hierna de sportdag wel zo'n beetje klaar is
Voor zo'n klein land, is dit hartstikke knap.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hadden hoger moeten staan maar helaas veel falers in TeamNL ach
1.52 laag schat ik inquote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Handjes op de rug en op techniek 1:52 hoog rijden
Snelste tijd op een laaglandbaan neem ik aanquote:
We stoppen er ook miljoenen in dus dat is niet gekquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor zo'n klein land, is dit hartstikke knap.
Als dit de beste 500m door een man was was het wel gek geweestquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef Gretzl het volgende:
Beste 500 meter OOOOOOOOIT door een vrouw? [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zou wel grappig zijn als ze daar brons pakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Em31 het volgende:
Kan echt niet wachten om te zien wat ze op de 1500 doet
Ik heb alleen nog de snowboardcross en het bobsleeen. Maar ja, verder dus enkel nog skeleton en schansspringen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 biatlon wedstrijden die ik terug kan kijken en het shorttrack van gisteravond
Nou, Jochem Uytdehaage was best emotioneel net toen hij het over Takagi had. Ook mooi om te zienquote:
Als ze de komende dagen de focus kan houden, wordt dat wel leuk jaquote:Op zondag 15 februari 2026 17:49 schreef Em31 het volgende:
Kan echt niet wachten om te zien wat ze op de 1500 doet
Binnen de OWS zijn we niet echt een klein land. Alsnog knap natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor zo'n klein land, is dit hartstikke knap.
Na, in de grote rondes ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |