dat ging nog om ¤ 19.000,00 ?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:53 schreef Horsemen het volgende:
Rente verhoging bij een HcN project wat niet snel vol komt. Dat komt niet vaak voor via HcN.
[..]
Ze zullen hen snel vol willen hebben gehad om deze week 1 of meerdere nieuwe projecten open te gooien en deze dan niet ook nog open te hebben staan.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:53 schreef Horsemen het volgende:
Rente verhoging bij een HcN project wat niet snel vol komt. Dat komt niet vaak voor via HcN.
[..]
Idem. Geen melding in de app maar ook geen email. Was deze misschien al vol om 11u?quote:Op maandag 16 februari 2026 11:54 schreef axensir het volgende:
[..]
Hier ook niet maar die k*t app van collin was weer eens uitgelogd.
Volgens deze post was dit project om 10:59 nog niet vol en is het om 11 uur live gegaan om vervolgens 30 seconden later vol te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
https://www.collincrowdfund.nl/jikb-3-b-v2/
Denk dat deze om 11:00 online komt? Goede zekerheden, LTV van 85% is vrij hoog, maar verwacht niet zo'n hoge waardedaling tijdens deze vrij korte looptijd.
edit: Binnen een halve minuut vol, wel mee kunnen pakken.
Dat is correct.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:17 schreef Lezer8857 het volgende:
[..]
Volgens deze post was dit project om 10:59 nog niet vol en is het om 11 uur live gegaan om vervolgens 30 seconden later vol te zijn.
De auto voorverkoop zal bij de meesten wel op 5 sterren staan denk ik. Ik had bij deze niet echt een gevoel van een niet te missen kans. Ik begreep ook niet zo goed waarom hij zo kort na de vorige reorganisatie van de zaak nu alweer de boel gaat ombouwen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Ze zullen hen snel vol willen hebben gehad om deze week 1 of meerdere nieuwe projecten open te gooien en deze dan niet ook nog open te hebben staan.
Het geeft wel een teken dat veel investeerders niet zo veel trek hebben in een 4* project, tenzij de rente hoger is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |