Omdat ze bij de NOS weer eens ongelooflijk uit hun nek lulden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snapte vooraf al niet dat dit als ideale loting werd neergezet.
Dan was die op dat moment de snelste.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 omgang is kans op random winnaar of plak gewoon groot
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:47 schreef Breekfast het volgende:
Hadden we geen betere Nederlandse kandidaat voor de 500m dan Joep Wennemars?
Niet tijdens het OKTquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:47 schreef Breekfast het volgende:
Stefan Westenbroek voor de dweilpauze.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:47 schreef Breekfast het volgende:
Frenkie on Icequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:47 schreef Breekfast het volgende:
Als je de 500 van de Chinees hier ziet had hij daar wel voor Wennemars langs moeten kunnen kruisen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had geen voorrang moeten nemen heb ik van kenners vernomen.
Shorttrack is vergelijkbaar. Vind dat vet om te zien maar de random factor is zo groot dat het nooit een A sport zal worden. We kennen allemaal nog die Australiër die ineens goud won omdat iedereen vielquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dan was die op dat moment de snelste.
Op het moment dat het telde.
Ik ken weinig 1x omgang winnaars van de 500 OS die daar niet thuishoorden.
Misschien zelfs wel geeneen.
Ja leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de 500 van de Chinees hier ziet had hij daar wel voor Wennemars langs moeten kunnen kruisen.
Heel benieuwd of hij jarenlang gemotiveerd blijft als hij hier met 4x goud naar huis gaat, de aandacht vanuit VS waarschijnlijk enorm is, maar volgend seizoen weer helemaal weg is..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef alopio het volgende:
Ik begin wel een beetje Stolz moe te worden
ben je de MATRIX al vergeten?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:47 schreef Breekfast het volgende:
Bradburyquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shorttrack is vergelijkbaar. Vind dat vet om te zien maar de random factor is zo groot dat het nooit een A sport zal worden. We kennen allemaal nog die Australiër die ineens goud won omdat iedereen viel
Gaat nergens over.
Die had hij daarvoor niet eens nodig, was gewoon de nummer 3 van de 500quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ben je de MATRIX al vergeten?
Zo'n winnaar als "die Australiër" (Bradbury) heb ik bij het langebaanschaatsen, ook op de 500 meter, nog niet gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shorttrack is vergelijkbaar. Vind dat vet om te zien maar de random factor is zo groot dat het nooit een A sport zal worden. We kennen allemaal nog die Australiër die ineens goud won omdat iedereen viel
Gaat nergens over.
`quote:
nog 4 jaar zal wel lukken als je nog zo jong bent, en dan kan ie altijd daarna wat pauze nemen en dan in het voor olympisch jaar een comeback makenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel benieuwd of hij jarenlang gemotiveerd blijft als hij hier met 4x goud naar huis gaat, de aandacht vanuit VS waarschijnlijk enorm is, maar volgend seizoen weer helemaal weg is..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |