Exact. Zilver is gewoon eerste verliezerquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzinargument om het gefaal goed te praten.
Ach jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzinargument om het gefaal goed te praten.
Met een buitenbocht welquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Stelling: als De Boo niet tegen Stolz rijdt wint hij.
Heel toevallig wel weer tegen elkaarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Grootste kans was geweest als ze niet tegen elkaar hadden gereden
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Ja, het Nederlandse schaatsen is al een tijdje failliet.quote:
Dan had hij die laatste bocht nog slechter gehouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vooral wel met start. Als hij gelijk opent kan hij op kruising veel meer gebruik maken van Stolz
komt een andere keer wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sjonge dit is toch wel zonde.
Ja NL heeft geen geluk met loting bij mannenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Leuk dit soort praatjes altijd.quote:
Ja dat is de enige manier denk ik, want Stolz kan wat extra's als ie een concurrent als tegenstander heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Leerdam had juist een slechte lotingquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja NL heeft geen geluk met loting bij mannen
(Wel bij vrouwen - Conijn, Leerdam)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |