Diploma!quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste buitenbocht en hij wint
Dan had hij allicht ook een mindere eerste binnenbocht gereden.quote:
@Arceequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:42 schreef -XOR- het volgende:
De Boo wel 2 mooie zilveren medailles.
Onzinargument om het gefaal goed te praten.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit is zilver met een gouden randje
Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Stelling: als De Boo niet tegen Stolz rijdt wint hij.
Dat denk ik ook. Maar ja, het is wat het is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Alle analisten en commentatoren deden dat. Dan vraag je toch wel af of ze ooit schaatsen kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer een erg leuke bronze.
De Boo ging volgens Wüst de laatste binnenbocht iig makkelijk houden dus toen wist je dat dat wel eens een probleem zou kunnen gaan worden.
Vertel, wat is de faal hier?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzinargument om het gefaal goed te praten.
Exact. Zilver is gewoon eerste verliezerquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met een buitenbocht welquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Heel toevallig wel weer tegen elkaarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Grootste kans was geweest als ze niet tegen elkaar hadden gereden
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Ja, het Nederlandse schaatsen is al een tijdje failliet.quote:
Dan had hij die laatste bocht nog slechter gehouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vooral wel met start. Als hij gelijk opent kan hij op kruising veel meer gebruik maken van Stolz
komt een andere keer wel goedquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sjonge dit is toch wel zonde.
Ja NL heeft geen geluk met loting bij mannenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Leuk dit soort praatjes altijd.quote:
Ja dat is de enige manier denk ik, want Stolz kan wat extra's als ie een concurrent als tegenstander heeftquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef Steven184 het volgende:
Als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:43 schreef wimderon het volgende:
Leerdam had juist een slechte lotingquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja NL heeft geen geluk met loting bij mannen
(Wel bij vrouwen - Conijn, Leerdam)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |