Ben niet zo'n fan van Jake Paul, maar van een 65-jarige afgeserveerde acteur moet hij toch kunnen winnen lijkt me?quote:Jean-Claude Van Damme (65) daagt Jake Paul uit voor spektakelgevecht
Jean-Claude Van Damme heeft Jake Paul openlijk uitgedaagd voor een gevecht. De 65-jarige Belgische acteur plaatste op sociale media een video waarin hij de 29-jarige Amerikaanse YouTuber en bokser aanspreekt. Van Damme zegt dat hij blijft aandringen tot Paul instemt en vraagt hem: "Wat heb je te verliezen?" Volgens de acteur zou het duel een van de spektakels van het jaar kunnen worden.
In de video somt Van Damme alvast enkele regels op voor een mogelijk gevecht. Hij belooft dat hij niet onder de gordel zal slaan en geen low kicks zal gebruiken. Hij zegt dat hij zo wil vermijden dat hij Pauls knie of enkel zwaar beschadigt. De toon is tegelijk uitdagend en licht spottend, maar Van Damme laat duidelijk merken dat hij het gevecht serieus neemt.
De acteur laat Jake Paul zelf de locatie kiezen. Hij stelt plaatsen voor als Macao, Las Vegas, het Midden-Oosten, Parijs of het Verenigd Koninkrijk. Daarna noemt hij nog Dubai, Abu Dhabi en Saoedi-Arabië als opties. Van Damme zegt dat de plek voor hem niet uitmaakt en dat Paul volledig mag beslissen waar het gevecht plaatsvindt. Hij voegt eraan toe dat hij zelf een voorkeur heeft voor Macao, maar dat hij overal wil vechten.
Van Damme zegt dat hij 15 procent van zijn inkomsten uit het gevecht aan een goed doel wil geven. Hij nodigt Jake Paul uit om hetzelfde te doen, maar laat de keuze bij hem. In de video richt hij zich ook tot het publiek. Hij vraagt kijkers om het bericht massaal te delen zodat Paul het zeker te zien krijgt. "Ik wil dat Jake Paul op de hoogte is", zegt hij.
Tot slot spreekt Van Damme Paul nog eens direct en zonder omweg aan. Hij herhaalt dat hij niet zal stoppen tot er een "ja" komt. Hij zegt tegen Paul dat die knap is, dat hij zelf geen Ferrari rijdt en dat hij zichzelf ziet als "gewoon een normale kerel die je kont wil schoppen". Hij besluit dat het voor hem zo simpel is en legt de bal volledig in het kamp van Jake Paul. Of de Amerikaanse bokser op de uitdaging ingaat, is nog niet bekend.
Bekijk deze YouTube-video
jake paul mssquote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:48 schreef Hexagon het volgende:
Kan iemand die Van Damme tegen zichzelf in bescherming nemen?
Jean Claude heeft geen schijn van kans, hij is 65 en nooit een bokser geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:44 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd of Jan-Kloot zich ook zou laten omkopen!
Zo niet, dan gaat het epic worden!
Epic? Wat voor recente vechtervaring heeft JC? Wat voor vechtervaring heeft hij überhaupt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:44 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd of Jan-Kloot zich ook zou laten omkopen!
Zo niet, dan gaat het epic worden!
Dat was een teameffort.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:46 schreef Alpha0 het volgende:
Is Damme geen Europees kampioen karate?
JCVD heeft genoeg full contact gevechtservaring hoor. Lang geleden uiteraard, maar het grote merendeel destijds gewonnen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Epic? Wat voor recente vechtervaring heeft JC? Wat voor vechtervaring heeft hij überhaupt.
Het trainen van techniek (of getraind hebben van) is niet hetzelfde als het toepassen tijdens een full contact gevecht.
Hij heeft een keer een of ander toernooi gewonnen ergens in Azië.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:46 schreef Alpha0 het volgende:
Is Damme geen Europees kampioen karate?
Waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:48 schreef Hexagon het volgende:
Ik stel mijn achtertuin beschikbaar.quote:De acteur laat Jake Paul zelf de locatie kiezen. Hij stelt plaatsen voor als Macao, Las Vegas, het Midden-Oosten, Parijs of het Verenigd Koninkrijk. Daarna noemt hij nog Dubai, Abu Dhabi en Saoedi-Arabië als opties. Van Damme zegt dat de plek voor hem niet voorkomt en dat Paul volledig mag beslissen waar het gevecht wordt begrepen. Hij probeert te bereiken dat hij zelf een voorkeur heeft voor Macao, maar dat hij overal wil vechten.
Dan kan Jutta rondgaan met de borrelhapjesquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik stel mijn achtertuin beschikbaar.
Ga ik met buren en vrienden de tuinstoelen uitklappen met wat shultenbrau erbij en ik ben ook niet te beroerd om het via mijn mobiel te streamen op youtube.
Sport voor hen in wie de primitieve oermens nog sterk aanwezig is. Beetje uitdagen, beetje boos kijken, beetje vechten. Ze doen nog net niet een tribale krijgsdans rond een kampvuur.quote:
Hij weet ook wel dat die gaat verliezen maar verliezen en 30 miljoen rijker vind ik geen verliezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:48 schreef Hexagon het volgende:
Ik vermoed dat dat alleen om het geld gaat. Maar ik wil het toch zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van Jake Paul, maar van een 65-jarige afgeserveerde acteur moet hij toch kunnen winnen lijkt me?
Nee hoor, JCVD heeft geen schijn van kans. Jake Paul is jong, sterk en hij heeft een goede overhand en zijn timing is niet slecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:44 schreef Fleischmeister het volgende:
JCVD is wel een betere vechter overall denk ik. Op techniek wint hij het zeker. Ja hij is 65, maar met een goed onderhouden lichaam. Als Paul zich net zo slecht verdedigt als tegen Tyson die hem expres niet KO sloeg, en JCVD gaat wél gewoon er vol in, dan is het gevecht heel snel voorbij. Zeker als high kicks wel gewoon mogen. Hopelijk is Paul zo dom om hierop in te gaan.
Ik sta overal voor open.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan kan Jutta rondgaan met de borrelhapjes
Nou die video van Jean-Claude van Damme is al viraal, maar Jake Paul heeft nog niks geantwoord.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Hathor het volgende:
Leuk man al die fake gevechten alleen maar om belachelijk veel geld te genereren. Dat gevecht tussen Tyson en Paul was ook al zo'n shitshow. Zodra hij tegen een echte bokser staat breekt ie zijn kaak, dus beperkt hij zich tot dit soort circusvertoningen.![]()
En waarom zou van Damme dit doen? Zit hij financieel aan de grond of zo?
Nee, die zit te janken op de winterspelen als Jutta rondjes aan het rijden is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou die video van Jean-Claude van Damme is al viraal, maar Jake Paul heeft nog niks geantwoord.
Dit soort 'haha Jake Paul' terwijl hij stinkend rijk is geworden met bullshit op youtube en wat bokswedstrijden, komt toch wat clownesk over.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die zit te janken op de winterspelen als Jutta rondjes aan het rijden is.
Oh ik gun hem zijn geld best hoor, het is gewoon een gisse jongen die makkelijk geld pakt. Ik snap alleen niet dat mensen betalen voor een kaartje om deze overduidelijke fake shows te gaan zien. Het is al net zo als dat hele idiote worstel circus met een stel aangeklede clowns. Amerikanen sporen niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit soort 'haha Jake Paul' terwijl hij stinkend rijk is geworden met bullshit op youtube en wat bokswedstrijden, komt toch wat clownesk over.
Snap ik wel. Maar het doet altijd een beetje denken aan mensen die gingen lachen met C Ronaldo als die moest huilen bij een verloren wedstrijd. Toch een beetje 'nu mogen eindelijk de losers even lachen'.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh ik gun hem zijn geld best hoor, het is gewoon een gisse jongen die makkelijk geld pakt. Ik snap alleen niet dat mensen betalen voor een kaartje om deze overduidelijke fake shows te gaan zien. Het is al net zo als dat hele idiote worstel circus met een stel aangeklede clowns. Amerikanen sporen niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |