abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 14 februari 2026 @ 07:41:40 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220092074
quote:
Jean-Claude Van Damme (65) daagt Jake Paul uit voor spektakelgevecht

Jean-Claude Van Damme heeft Jake Paul openlijk uitgedaagd voor een gevecht. De 65-jarige Belgische acteur plaatste op sociale media een video waarin hij de 29-jarige Amerikaanse YouTuber en bokser aanspreekt. Van Damme zegt dat hij blijft aandringen tot Paul instemt en vraagt hem: "Wat heb je te verliezen?" Volgens de acteur zou het duel een van de spektakels van het jaar kunnen worden.

In de video somt Van Damme alvast enkele regels op voor een mogelijk gevecht. Hij belooft dat hij niet onder de gordel zal slaan en geen low kicks zal gebruiken. Hij zegt dat hij zo wil vermijden dat hij Pauls knie of enkel zwaar beschadigt. De toon is tegelijk uitdagend en licht spottend, maar Van Damme laat duidelijk merken dat hij het gevecht serieus neemt.

De acteur laat Jake Paul zelf de locatie kiezen. Hij stelt plaatsen voor als Macao, Las Vegas, het Midden-Oosten, Parijs of het Verenigd Koninkrijk. Daarna noemt hij nog Dubai, Abu Dhabi en Saoedi-Arabië als opties. Van Damme zegt dat de plek voor hem niet uitmaakt en dat Paul volledig mag beslissen waar het gevecht plaatsvindt. Hij voegt eraan toe dat hij zelf een voorkeur heeft voor Macao, maar dat hij overal wil vechten.

Van Damme zegt dat hij 15 procent van zijn inkomsten uit het gevecht aan een goed doel wil geven. Hij nodigt Jake Paul uit om hetzelfde te doen, maar laat de keuze bij hem. In de video richt hij zich ook tot het publiek. Hij vraagt kijkers om het bericht massaal te delen zodat Paul het zeker te zien krijgt. "Ik wil dat Jake Paul op de hoogte is", zegt hij.

Tot slot spreekt Van Damme Paul nog eens direct en zonder omweg aan. Hij herhaalt dat hij niet zal stoppen tot er een "ja" komt. Hij zegt tegen Paul dat die knap is, dat hij zelf geen Ferrari rijdt en dat hij zichzelf ziet als "gewoon een normale kerel die je kont wil schoppen". Hij besluit dat het voor hem zo simpel is en legt de bal volledig in het kamp van Jake Paul. Of de Amerikaanse bokser op de uitdaging ingaat, is nog niet bekend.

Bekijk deze YouTube-video
Ben niet zo'n fan van Jake Paul, maar van een 65-jarige afgeserveerde acteur moet hij toch kunnen winnen lijkt me?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220092082
Ben benieuwd of Jan-Kloot zich ook zou laten omkopen! B-)
Zo niet, dan gaat het epic worden! *O*
  zaterdag 14 februari 2026 @ 07:48:44 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220092092
Kan iemand die Van Damme tegen zichzelf in bescherming nemen?
pi_220092123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 07:48 schreef Hexagon het volgende:
jake paul mss
pi_220092137
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 07:44 schreef ToT het volgende:
Jean Claude heeft geen schijn van kans, hij is 65 en nooit een bokser geweest.
pi_220092143
Je kan dit toch niet serieus nemen? Hoe staat JCD op het wereldtoneel op dit gebied?

Zal die mogelijk geld problemen hebben...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220092159
Wacht maar tot hij tegen Chuck Norris moet vechten, dan gaat Jake neer
pi_220092246
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 07:44 schreef ToT het volgende:
Epic? Wat voor recente vechtervaring heeft JC? Wat voor vechtervaring heeft hij überhaupt.

Het trainen van techniek (of getraind hebben van) is niet hetzelfde als het toepassen tijdens een full contact gevecht.
Krekker is de bom!
pi_220092250
Is Damme geen Europees kampioen karate?
pi_220092278
#teamJCVD

Dat ie die domme blaaskaak maar finaal de tering in mept.
_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_220092281
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:46 schreef Alpha0 het volgende:
Dat was een teameffort.
vosss is de naam,
pi_220092289
Beating an old man vs. Getting beat by an old man. :P
  zaterdag 14 februari 2026 @ 08:55:38 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220092291
Wat een kneuzenkermis :')
Resistance is futile.
pi_220092300
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Epic? Wat voor recente vechtervaring heeft JC? Wat voor vechtervaring heeft hij überhaupt.

Het trainen van techniek (of getraind hebben van) is niet hetzelfde als het toepassen tijdens een full contact gevecht.
JCVD heeft genoeg full contact gevechtservaring hoor. Lang geleden uiteraard, maar het grote merendeel destijds gewonnen.

Mensen die denk dat JCVD louter een acteurtje is die speelt of hij kan vechten hebben het mis. Die knaker kan, of kon althans, echt wel een partijtje beuken hoor. :Y
vosss is de naam,
pi_220092327
JCVD haalt blijkbaar alles uit de kast om toch nog een beetje in de spotlights te kunnen staan.
  zaterdag 14 februari 2026 @ 09:09:00 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220092335
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:46 schreef Alpha0 het volgende:
Hij heeft een keer een of ander toernooi gewonnen ergens in Azië.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Spellchecker zaterdag 14 februari 2026 @ 09:33:40 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220092597
quote:
Waarom?
Laat ze lekker doen :B
pi_220093785
quote:
De acteur laat Jake Paul zelf de locatie kiezen. Hij stelt plaatsen voor als Macao, Las Vegas, het Midden-Oosten, Parijs of het Verenigd Koninkrijk. Daarna noemt hij nog Dubai, Abu Dhabi en Saoedi-Arabië als opties. Van Damme zegt dat de plek voor hem niet voorkomt en dat Paul volledig mag beslissen waar het gevecht wordt begrepen. Hij probeert te bereiken dat hij zelf een voorkeur heeft voor Macao, maar dat hij overal wil vechten.
Ik stel mijn achtertuin beschikbaar.
Ga ik met buren en vrienden de tuinstoelen uitklappen met wat shultenbrau erbij en ik ben ook niet te beroerd om het via mijn mobiel te streamen op youtube.
pi_220093845
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik stel mijn achtertuin beschikbaar.
Ga ik met buren en vrienden de tuinstoelen uitklappen met wat shultenbrau erbij en ik ben ook niet te beroerd om het via mijn mobiel te streamen op youtube.
Dan kan Jutta rondgaan met de borrelhapjes
pi_220093863
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:55 schreef Seven. het volgende:
Wat een kneuzenkermis :')
Sport voor hen in wie de primitieve oermens nog sterk aanwezig is. Beetje uitdagen, beetje boos kijken, beetje vechten. Ze doen nog net niet een tribale krijgsdans rond een kampvuur.
  zaterdag 14 februari 2026 @ 12:09:46 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220094002
Die Jakes kaak is nog steeds vermolmd. Dus hoe wil hij dat doen?
pi_220094371
JCVD is wel een betere vechter overall denk ik. Op techniek wint hij het zeker. Ja hij is 65, maar met een goed onderhouden lichaam. Als Paul zich net zo slecht verdedigt als tegen Tyson die hem expres niet KO sloeg, en JCVD gaat wél gewoon er vol in, dan is het gevecht heel snel voorbij. Zeker als high kicks wel gewoon mogen. Hopelijk is Paul zo dom om hierop in te gaan.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 14 februari 2026 @ 12:56:13 #23
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220094453
quote:
Hij weet ook wel dat die gaat verliezen maar verliezen en 30 miljoen rijker vind ik geen verliezen.
pi_220094474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 07:41 schreef Danny het volgende:

[..]
Ben niet zo'n fan van Jake Paul, maar van een 65-jarige afgeserveerde acteur moet hij toch kunnen winnen lijkt me?
Ik vermoed dat dat alleen om het geld gaat. Maar ik wil het toch zien.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220094495
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:44 schreef Fleischmeister het volgende:
JCVD is wel een betere vechter overall denk ik. Op techniek wint hij het zeker. Ja hij is 65, maar met een goed onderhouden lichaam. Als Paul zich net zo slecht verdedigt als tegen Tyson die hem expres niet KO sloeg, en JCVD gaat wél gewoon er vol in, dan is het gevecht heel snel voorbij. Zeker als high kicks wel gewoon mogen. Hopelijk is Paul zo dom om hierop in te gaan.
Nee hoor, JCVD heeft geen schijn van kans. Jake Paul is jong, sterk en hij heeft een goede overhand en zijn timing is niet slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')