Ik sta overal voor open.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan kan Jutta rondgaan met de borrelhapjes
Nou die video van Jean-Claude van Damme is al viraal, maar Jake Paul heeft nog niks geantwoord.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Hathor het volgende:
Leuk man al die fake gevechten alleen maar om belachelijk veel geld te genereren. Dat gevecht tussen Tyson en Paul was ook al zo'n shitshow. Zodra hij tegen een echte bokser staat breekt ie zijn kaak, dus beperkt hij zich tot dit soort circusvertoningen.![]()
En waarom zou van Damme dit doen? Zit hij financieel aan de grond of zo?
Nee, die zit te janken op de winterspelen als Jutta rondjes aan het rijden is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou die video van Jean-Claude van Damme is al viraal, maar Jake Paul heeft nog niks geantwoord.
Dit soort 'haha Jake Paul' terwijl hij stinkend rijk is geworden met bullshit op youtube en wat bokswedstrijden, komt toch wat clownesk over.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die zit te janken op de winterspelen als Jutta rondjes aan het rijden is.
Oh ik gun hem zijn geld best hoor, het is gewoon een gisse jongen die makkelijk geld pakt. Ik snap alleen niet dat mensen betalen voor een kaartje om deze overduidelijke fake shows te gaan zien. Het is al net zo als dat hele idiote worstel circus met een stel aangeklede clowns. Amerikanen sporen niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit soort 'haha Jake Paul' terwijl hij stinkend rijk is geworden met bullshit op youtube en wat bokswedstrijden, komt toch wat clownesk over.
Snap ik wel. Maar het doet altijd een beetje denken aan mensen die gingen lachen met C Ronaldo als die moest huilen bij een verloren wedstrijd. Toch een beetje 'nu mogen eindelijk de losers even lachen'.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh ik gun hem zijn geld best hoor, het is gewoon een gisse jongen die makkelijk geld pakt. Ik snap alleen niet dat mensen betalen voor een kaartje om deze overduidelijke fake shows te gaan zien. Het is al net zo als dat hele idiote worstel circus met een stel aangeklede clowns. Amerikanen sporen niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |