abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220094564
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:54 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dan kan Jutta rondgaan met de borrelhapjes
Ik sta overal voor open.
pi_220094604
Leuk man al die fake gevechten alleen maar om belachelijk veel geld te genereren. Dat gevecht tussen Tyson en Paul was ook al zo'n shitshow. Zodra hij tegen een echte bokser staat breekt ie zijn kaak, dus beperkt hij zich tot dit soort circusvertoningen. :')

En waarom zou van Damme dit doen? Zit hij financieel aan de grond of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220094636
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:05 schreef Hathor het volgende:
Leuk man al die fake gevechten alleen maar om belachelijk veel geld te genereren. Dat gevecht tussen Tyson en Paul was ook al zo'n shitshow. Zodra hij tegen een echte bokser staat breekt ie zijn kaak, dus beperkt hij zich tot dit soort circusvertoningen. :')

En waarom zou van Damme dit doen? Zit hij financieel aan de grond of zo?
Nou die video van Jean-Claude van Damme is al viraal, maar Jake Paul heeft nog niks geantwoord.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 14 februari 2026 @ 13:08:37 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220094645
De kans om Jake Paul een gebroken kaak te slaan en op je oude dag nog wat miljoenen te verdienen.

Wie wil dat nou niet?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220094649
Haha. Mensen die denken dat het nog draait om 'winnen'. Het is gewoon het ophalen van bakken geld.

Die Jake Paul is met zijn youtube + paar gevechten gewoon multi-multi-multi miljonair geworden.
pi_220094657
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nou die video van Jean-Claude van Damme is al viraal, maar Jake Paul heeft nog niks geantwoord.
Nee, die zit te janken op de winterspelen als Jutta rondjes aan het rijden is.
pi_220094713
Is z'n geld op?
pi_220094720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee, die zit te janken op de winterspelen als Jutta rondjes aan het rijden is.
Dit soort 'haha Jake Paul' terwijl hij stinkend rijk is geworden met bullshit op youtube en wat bokswedstrijden, komt toch wat clownesk over.
pi_220094735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dit soort 'haha Jake Paul' terwijl hij stinkend rijk is geworden met bullshit op youtube en wat bokswedstrijden, komt toch wat clownesk over.
Oh ik gun hem zijn geld best hoor, het is gewoon een gisse jongen die makkelijk geld pakt. Ik snap alleen niet dat mensen betalen voor een kaartje om deze overduidelijke fake shows te gaan zien. Het is al net zo als dat hele idiote worstel circus met een stel aangeklede clowns. Amerikanen sporen niet.
pi_220094755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Oh ik gun hem zijn geld best hoor, het is gewoon een gisse jongen die makkelijk geld pakt. Ik snap alleen niet dat mensen betalen voor een kaartje om deze overduidelijke fake shows te gaan zien. Het is al net zo als dat hele idiote worstel circus met een stel aangeklede clowns. Amerikanen sporen niet.
Snap ik wel. Maar het doet altijd een beetje denken aan mensen die gingen lachen met C Ronaldo als die moest huilen bij een verloren wedstrijd. Toch een beetje 'nu mogen eindelijk de losers even lachen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')