Ik ben al jaren fan, hij verdient die gouden medaille echt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:53 schreef Spies het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)pel-geweest-a4917788
Prachtig interview met Ghiotto dit. Hopen dat hij wint. Helaas is de loting er niet beter op geworden nu.
Dat is hem zeker gegund.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren fan, hij verdient die gouden medaille echt.
Dat kon hij toch al met de 500, 1000, 1500, mass start en team pursuit?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Dawson geblesseerd? Want dan kan Stolz alsnog voor 5 keer goud gaan inclusief de teampursuit
Hij zou niet opgesteld worden in de teampursuit, ondanks zijn reserverol. Maar dat zal nu dan mogelijk wel wijzigenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat kon hij toch al met de 500, 1000, 1500, mass start en team pursuit?
Of bedoel je in de team pursuit? Daar was hij sowieso reserve en zou mogelijk al de eerste race doen, toch?
Dan weet die i.i.g. wat die aan zijn eindtijd heeft als die er dichtbij of juist veraf zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me voor Van de Bunt juist niet zo fijn om tegen Semirunniy te rijden eigenlijk, maar het is wat het is
Als Dawson wat later had afgemeld had Thorup gewoon zijn plek ingenomenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is wel echt kut voor zowel Ghiotto en Semirunniy... Dat doorschuiven ookEr is ons een droom match-up ontnomen
Idem als gisteren. Waar Groenewoud in een later rit had gezeten als Kerkhoff zich eerder had afgemeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dawson wat later had afgemeld had Thorup gewoon zijn plek ingenomen
Twee keer goud gisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:12 schreef mitt het volgende:
Grote vraag is of de NOS het drama Joep vandaag kan loslaten..
Schaatsen staat nu achter op shorttrack, zo begon Henry netquote:
30e op de 5km.quote:
Dan hadden ze nu drie keer gedweild.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
30e op de 5km.
Kijk, dat zijn tenminste deelnemersaantallen.
Je moet wat als NOSquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Schaatsen staat nu achter op shorttrack, zo begon Henry net
Wat een onzin manier van naar dingen kijken
Mart was ook een verschrikkelijke proleet natuurlijk, maar die wist er wel altijd sfeer in te brengen... zelfs toen Yvonne van Gennip te gast wasquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:36 schreef Jason22 het volgende:
Mart had pas een geweldig café voor zijn avondprogramma
Als ik ook het oude commentaar hoor van Mart Smeets, prachtig. Maar het is zó'n vervelende man.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mart was ook een verschrikkelijke proleet natuurlijk, maar die wist er wel altijd sfeer in te brengen... zelfs toen Yvonne van Gennip te gast was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |