Hij zei in ieder geval dat ie zich meer heeft voorbereid op de 10km. Maar lijkt me alsnog niet genoeg voor goud.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Van de Bunt had hier nog wel wat speciaals voor toch, zei die in z'n interview? Ben benieuwd.
Podium lijkt mij sowieso lastig, maar z'n 10km op het OKT was veelbelovend in ieder geval. Als dat nog harder kan, of beter, wie weet kan die brons pakken oid.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zei in ieder geval dat ie zich meer heeft voorbereid op de 10km. Maar lijkt me alsnog niet genoeg voor goud.
Oh excuus, niet gezienquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:50 schreef Felagund het volgende:
2 topics lijkt mij wat overdreven, sluit die ander van mij dan maar @:mods?
Geen probleem.quote:
Horen we nooit meer wat vanquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Van de Bunt had hier nog wel wat speciaals voor toch, zei die in z'n interview? Ben benieuwd.
Ghiotto en Semirunni gaan heel veel aan elkaar hebben, dat wordt echt armpje drukkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet mijn geld op Semirunniy en ik hoop op een verrassing van Van de Bunt
Ghiotto die met steun van het publiek op de bagagdrager van Semirunniy kan springen sluit ik ook niet helemaal uit
Van Loubineaud verwacht ik eigenlijk niks, die zal wel weer aan zijn eigen zenuwen tenonder gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ghiotto en Semirunni gaan heel veel aan elkaar hebben, dat wordt echt armpje drukken
Bergsma kan lekker een halve 10km achter Bloemen aan rijden en hem in het 2e deel gedag zeggen. Jilek zal Dawson waarschijnlijk pas weer bij de finish zien. Eitrem en Loubineaud is ook een mooie loting, denk dat Loubineaud de hele tijd net erachter gaat zitten en hoopt dat ie Eitrem in het 2e deel nog kan pakken.
Op de 5 moest ie wel grotendeels alleen rijden, hij rijdt een stuk beter als ie tegen iemand kan racen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Loubineaud verwacht ik eigenlijk niks, die zal wel weer aan zijn eigen zenuwen tenonder gaan
Dit hele verhaal kan in de prullenbak, Dawson rijdt niet en Thorup stroomt in in rit 1. Nieuwe loting:quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ghiotto en Semirunni gaan heel veel aan elkaar hebben, dat wordt echt armpje drukken
Bergsma kan lekker een halve 10km achter Bloemen aan rijden en hem in het 2e deel gedag zeggen. Jilek zal Dawson waarschijnlijk pas weer bij de finish zien. Eitrem en Loubineaud is ook een mooie loting, denk dat Loubineaud de hele tijd net erachter gaat zitten en hoopt dat ie Eitrem in het 2e deel nog kan pakken.
Er wordt ons de mooiste rit ontnomenquote:Lorello-Thorup
Swings-Henriksen
Semirunniy-van Bunt
Bergsma-Ghiotto
Jilek-Bloemen
Eitrem-Loubineaud
Lijkt me voor Van de Bunt juist niet zo fijn om tegen Semirunniy te rijden eigenlijk, maar het is wat het isquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit hele verhaal kan in de prullenbak, Dawson rijdt niet en Thorup stroomt in in rit 1. Nieuwe loting:
[..]
Er wordt ons de mooiste rit ontnomen
Goed nieuws voor Van de Bunt en wellicht ook voor Bergsma.
Beter een snelle man voor je dan een tragere man achter je lijkt me.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me voor Van de Bunt juist niet zo fijn om tegen Semirunniy te rijden eigenlijk, maar het is wat het is
Da's op zich ook weer zo jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter een snelle man voor je dan een tragere man achter je lijkt me.
Ik hoor dat ie zich zou sparen. Of dat betekent dat ie niet topfit is weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Dawson geblesseerd? Want dan kan Stolz alsnog voor 5 keer goud gaan inclusief de teampursuit
En nu één hele matige rit met Swings - Henriksenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit hele verhaal kan in de prullenbak, Dawson rijdt niet en Thorup stroomt in in rit 1. Nieuwe loting:
[..]
Er wordt ons de mooiste rit ontnomen
Goed nieuws voor Van de Bunt en wellicht ook voor Bergsma.
Ik ben al jaren fan, hij verdient die gouden medaille echt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:53 schreef Spies het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)pel-geweest-a4917788
Prachtig interview met Ghiotto dit. Hopen dat hij wint. Helaas is de loting er niet beter op geworden nu.
Dat is hem zeker gegund.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren fan, hij verdient die gouden medaille echt.
Dat kon hij toch al met de 500, 1000, 1500, mass start en team pursuit?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Dawson geblesseerd? Want dan kan Stolz alsnog voor 5 keer goud gaan inclusief de teampursuit
Hij zou niet opgesteld worden in de teampursuit, ondanks zijn reserverol. Maar dat zal nu dan mogelijk wel wijzigenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat kon hij toch al met de 500, 1000, 1500, mass start en team pursuit?
Of bedoel je in de team pursuit? Daar was hij sowieso reserve en zou mogelijk al de eerste race doen, toch?
Dan weet die i.i.g. wat die aan zijn eindtijd heeft als die er dichtbij of juist veraf zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me voor Van de Bunt juist niet zo fijn om tegen Semirunniy te rijden eigenlijk, maar het is wat het is
Als Dawson wat later had afgemeld had Thorup gewoon zijn plek ingenomenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is wel echt kut voor zowel Ghiotto en Semirunniy... Dat doorschuiven ookEr is ons een droom match-up ontnomen
Idem als gisteren. Waar Groenewoud in een later rit had gezeten als Kerkhoff zich eerder had afgemeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dawson wat later had afgemeld had Thorup gewoon zijn plek ingenomen
Twee keer goud gisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:12 schreef mitt het volgende:
Grote vraag is of de NOS het drama Joep vandaag kan loslaten..
Schaatsen staat nu achter op shorttrack, zo begon Henry netquote:
30e op de 5km.quote:
Dan hadden ze nu drie keer gedweild.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
30e op de 5km.
Kijk, dat zijn tenminste deelnemersaantallen.
Je moet wat als NOSquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Schaatsen staat nu achter op shorttrack, zo begon Henry net
Wat een onzin manier van naar dingen kijken
Mart was ook een verschrikkelijke proleet natuurlijk, maar die wist er wel altijd sfeer in te brengen... zelfs toen Yvonne van Gennip te gast wasquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:36 schreef Jason22 het volgende:
Mart had pas een geweldig café voor zijn avondprogramma
Als ik ook het oude commentaar hoor van Mart Smeets, prachtig. Maar het is zó'n vervelende man.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mart was ook een verschrikkelijke proleet natuurlijk, maar die wist er wel altijd sfeer in te brengen... zelfs toen Yvonne van Gennip te gast was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |