Dan kan je @Strani er niet bijhebben inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
De reden dat ik me een beetje zorgen maak is omdat ik al een bovenbuurman heb die al niet helemaal 100% is.
Kom nou, samen met de bovenbuurman kom ik echt wel aan 100% hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan je @:strani er niet bijhebben inderdaad.
Waren het vrouwelijke boeven die gepakt zijn of zijn de boeven ontsnapt aan vrouwelijke agenten?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De dames vielen wat tegen op de achtervolging.
Dat was niet duidelijk!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Waren het vrouwelijke boeven die gepakt zijn of zijn de boeven ontsnapt aan vrouwelijke agenten?
Laat je lichaam toch zien dat het nog iets te vroeg is voor te veel activiteit. Nou, kom er dan maar gezellig bij zitten op de bank voor het schaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:11 schreef Arizona het volgende:
Ik ben gewoon nog steeds ziek. Vanmorgen ging het best ok, ik heb zelfs weer wat licht huishoudelijk werk gedaan. Vanmiddag kakte ik weer helemaal in en kotste ik uit het niets mijn thee eruit![]()
Dus toch maar weer in bed gaan liggen, even gaan slapen en net op tijd voor de tp weer wakker geworden.
Ik lig nog eventjes in bed, ga voor het avondeten weer naar beneden. We hebben zelfgemaakte pizza, normaliter ben ik daar dol op, maar nu geen trek in. Ik hou het maar weer bij beschuitjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat je lichaam toch zien dat het nog iets te vroeg is voor te veel activiteit. Nou, kom er dan maar gezellig bij zitten op de bank voor het schaatsen
Niet slecht. Wel kut dat zijn hinderaar 1e is nu.quote:
Ah! Dan heb ik een vermoeden wie er mee te maken heeft. Klonk er ook een vrolijk saxofoondeuntje?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was niet duidelijk!
Het was een verwarrende situatie, ik weet eigenlijk niet goed wie er nou precies achter wie aan zat.
Ja, dat is wel balen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet slecht. Wel kut dat zijn hinderaar 1e is nu.
Rustig aan inderdaad. Kippensoepje of iets dergelijks misschien erbij?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lig nog eventjes in bed, ga voor het avondeten weer naar beneden. We hebben zelfgemaakte pizza, normaliter ben ik daar dol op, maar nu geen trek in. Ik hou het maar weer bij beschuitjes.
Oe, goed idee! Ik stuur NM even op pad voor een blikje! Normaal hebben we altijd verse soep maar een blikje voldoet nu ook wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Rustig aan inderdaad. Kippensoepje of iets dergelijks misschien erbij?
En brons met een oranje randje. Mooie uitslag.quote:
True.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En brons met een oranje randje. Mooie uitslag.
En het is Canada wel gegund, die doen het voorlopig nog niet zo goed op deze ows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |