Of of of!!!quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wil me gewoon weg hebben, dat is het enige wat ik zelf ook volg
smoesjesquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wil me gewoon weg hebben, dat is het enige wat ik zelf ook volg
quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Of of of!!!
Ze is jaloers op jouw date omdat ze liever zelf met jou ging!!!!!
Ik probeer hem te koppelen aan deze knapperd:quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Of of of!!!
Ze is jaloers op jouw date omdat ze liever zelf met jou ging!!!!!
Zodat jij met mij de horizon tegemoet wil rijden!quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer hem te koppelen aan deze knapperd:
[ afbeelding ]
Oh god, dat is zulk kansloos gedrag, he. Van die mensen die niet gewoon zeggen wat ze vinden, maar die wat anders zeggen om discussie te genereren. Dood- en doodvermoeiend, dit soort lui.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
De Brit wilde naar eigen zeggen reacties uitlokken door vorige week het tegenovergestelde te zeggen.
Als Max wint, vind ik het allemaal bestquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Anyway, wat denken we er van. Van het komende seizoen. Ik denk dat het kutter wordt dan het was. Jullie?
Dit soort spelletjes zijn dan ook helemaal niet besteed aan Lando. Blijf er lekker uit weg, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt, wat een karakterloze zak hooi zeg. Kleurloos figuur. Als die niet hard om de bocht kon in een auto zou hij de hele dag op FOK! zitten klagen.
Wel langzaam.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:37 schreef Starflyer het volgende:
Aparte manier van de achtervleugel plat leggen
[ x ]
Video is vertraagd, volgens mij valt het op normale snelheid wel meequote:
Norris draait en geeft Verstappen gelijk: 'Ik wilde niet meteen klagen'quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:24 schreef quo_ het volgende:
Wat is die Norris ook een lulletje lampekatoen zeg.
Hij heeft even afgewacht wat de anderen zeggen en draait nu als een blad aan de boom.
https://www.nu.nl/formule(...)t-meteen-klagen.html
je post komt over alsof je verbaast bent.quote:
Dat was zeker niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je post komt over alsof je verbaast bent.
Lekker close dus. Leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:48 schreef Red_85 het volgende:
Interessant stukje op F1TV.
Piastri en Verstappen hebben ongeveer gelijktijdig een volledige race simulatie gedaan. Volgens F1TV, kijkende naar de stats en rondetijden, melden dat Max ongeveer 7 seconde sneller zou zijn.
Flink gat.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:48 schreef Red_85 het volgende:
Piastri en Verstappen hebben ongeveer gelijktijdig een volledige race simulatie gedaan. Volgens F1TV, kijkende naar de stats en rondetijden, melden dat Max ongeveer 7 seconde sneller zou zijn.
Dat is niet niks inderdaad. Geeft de burger moed zeg maar.quote:
Afgesproken procedure.quote:
Dan vraag ik me af waar ze naar gekeken hebben want de McLaren is 8 tienden per ronde sneller. Doe dat maal 56 laps en het gat van Red Bull naar McLaren is 44 tot 45 seconden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:48 schreef Red_85 het volgende:
Heb je elke ronde in een excel gezet?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar ze naar gekeken hebben want de McLaren is 8 tienden per ronde sneller. Doe dat maal 56 laps en het gat van Red Bull naar McLaren is 44 tot 45 seconden.
Het is F1TV zelf met dat comment vanmiddag he. Of was het op een gegeven moment 8 tienden? Wat ik snapte van het comment is dat ze de hele afstand hadden vergeleken met elkaar. Max liep wel een paar ronden voor, maar ze hadden het over de gelijke ronde en maakte daarop de vergelijking.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar ze naar gekeken hebben want de McLaren is 8 tienden per ronde sneller. Doe dat maal 56 laps en het gat van Red Bull naar McLaren is 44 tot 45 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |