Al besproken in het juiste topic.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
NWS / Viaplay verliest 400.000 abonnees: prijsverhoging lonkt
Burn Viaplay burn
Jij gaat ons toch verlaten als je gaat daten.quote:
Geef je een seintje als ik de 600 aantik?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna 600 notes op zijn cv is niet zo'n goede pluspunt.
Wat is dit?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij gaat ons toch verlaten als je gaat daten.
tuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Geef je een seintje als ik de 600 aantik?
Dat is het altijd bij hem.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit?
PRIORITEITENPROBLEEM?!
Nee, wensdenken van iemand die mij weg wil hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit?
PRIORITEITENPROBLEEM?!
quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij gaat ons toch verlaten als je gaat daten.
Ow je hebt helemaal geen date of wat bedoel je nu precies?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wensdenken van iemand die mij weg wil hebben
Allemaal na te lezen in de KSC.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow je hebt helemaal geen date of wat bedoel je nu precies?
Dat sowieso als ik de berichten zo lees.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:23 schreef vosss het volgende:
Anyway, wat denken we er van. Van het komende seizoen. Ik denk dat het kutter wordt dan het was. Jullie?
*noteert*quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:24 schreef quo_ het volgende:
Wat is die Norris ook een lulletje lampekatoen zeg.
Hij heeft even afgewacht wat de anderen zeggen en draait nu als een blad aan de boom.
https://www.nu.nl/formule(...)t-meteen-klagen.html
quote:De Brit wilde naar eigen zeggen reacties uitlokken door vorige week het tegenovergestelde te zeggen.
Daarom is hij zo'n meh wdc net als Rosberg.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:24 schreef quo_ het volgende:
Wat is die Norris ook een lulletje lampekatoen zeg.
Hij heeft even afgewacht wat de anderen zeggen en draait nu als een blad aan de boom.
https://www.nu.nl/formule(...)t-meteen-klagen.html
quote:
Rosberg is wel de enige geweest die de GOAT heeft kunnen afhouden van een wereldtitel!quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is hij zo'n meh wdc net als Rosberg.
en Kimi Raikkonnenquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Rosberg is wel de enige geweest die de GOAT heeft kunnen afhouden van een wereldtitel!
Echt, wat een karakterloze zak hooi zeg. Kleurloos figuur. Als die niet hard om de bocht kon in een auto zou hij de hele dag op FOK! zitten klagen.quote:
Ze wil me gewoon weg hebben, dat is het enige wat ik zelf ook volgquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow je hebt helemaal geen date of wat bedoel je nu precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |